Foto komt nog van mijn spullen, heb nog wel wat meer gekocht en een nieuwe tas
xDramaQueen
Geplaatst: 28-07-11 18:20
die 2 babytruitjes gekocht, echt zo schattig!
verder een gouden ketting met een sleuteltje en een postkaartje en uhm watteschijfjes, 2x geurkaarsjes in een potje, ballerina's van suede achtig materiaal (zitten super lekker) en had ook nog slippers mee met veren van 13 euro voor 3, maar m'n voet is helaas te breed.. en van die sokken die als sloffen dienen, hingen voor 1.50 bij de kassa, als iemand er morgen is, zou die nog 3 paar voor me mee willen nemen? ze zitten echt super lekker ik vergoed uiteraard alles kleur maakt niet uit, er was roze gestreept en perzik kleur geloof ik.
weet iemand of ze bij hoofddorp meer hebben dan in rotterdam wat betreft de baby afdeling?
Ik ga morgen even gezellig met m'n mams naar de Primark, probeer er iig wel vroeg te zijn, dan is het volgens mij nog het rustigst. Dus als jullie een meisje met licht blond haar nog half slapend voor de Primark zien staan, that's me! Haha
die zijn er volgends mij nog niet... had laatst 1 paar tussen de kleren gevonden voor 3 euro maar dat was het enige paar wat er was. dat komt denk ik bij de winter collectie
ik ben laatst met school naar Engeland geweest. En in elk plaatsje waar we waren vroegen we of er een primark was. We zijn er in 2 geweest. In een of ander vaag plaatsje en in Londen. Daar heb ik een shirtje gekocht. Helaas waren er geen schoenen in mijn maat (olifantenpoten 42)
Anne_26
Geplaatst: 30-07-11 23:08
Suus__ schreef:
Veren sandaaltjes heb ik ook niet gezien vandaag
Waar ben je geweest? Want in Hoofddorp waren ze er vorige week wel! Heb ze gekocht!
London heeft een andere collectie dan Rotterdam. Rotterdam krijgt haar collectie vanuit Ierland en London vanuit Engeland Vandaar het anders is. Heel soms krijgt Rotterdam wel iets vanuit Engeland maar dat is heel weinig. Als je naar de Primark in Oxford street gaat is het wel de moeite waard! Bereid je alleen wel voor op drukte haha. Deze winkel is wel veeel groter dan in Rotterdam.[/quote]
In Oxford vond ik de winkel wel veeeel ruimer opgezet. Dus daarmee konden er veel meer mensen in zonder dat het nog achterlijk druk werd zoals bijv. Rotterdam.[/quote]
Dat komt ook omdat die winkel ongeveer 10x groter is dan de winkel in Rotterdam Verder verschilt de indeling niet veel...daar heeft Primark zo haar regels e.d. voor.