Kindergeheimen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tara_Jenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 00:12

mijn zusje ging altijd stiekem met onze oma bellen. Dat vond ze gezellig :')

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 00:20

hmm, leuk zo topic haha!

- Geld op halen voor de "arme kindertjes in Afrika". En dan snoep kopen. :P

- Vragen of mensen oude kranten hadden en dan als ze het niet hadden (we hadden dan een stapel kranten vast) en ze zeiden nee, gooide we het op de deurmat en zeiden : "Zo, en nu wel!" En dan heel hard wegrennen :')

- Barbie's mishandelen.

- 2 euro pakken van mams.

- Snoepjes stelen, basketballen gewoon pakken.

- Ohja, toen ik moest lopen heb ik zomaar een fiets gepakt _O-

- Kindertelefoon bellen, en de grootste verhalen houden.

Dat was het denk wel een beetje :')

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 02:40

Maaikee43 schreef:
- Vragen of mensen oude kranten hadden en dan als ze het niet hadden (we hadden dan een stapel kranten vast) en ze zeiden nee, gooide we het op de deurmat en zeiden : "Zo, en nu wel!" En dan heel hard wegrennen :')

:')

Ge-wel-dig!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 03:07

Toen ik nog klein was vond ik het altijd geweldig om slakken in blaadjes te rollen en ze dan te voeren aan de geitjes :')

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 09:57

Kwanyin schreef:
Ik was er als kleuter heilig van overtuigd dat dieren konden praten en het deden zodra er geen mensen in de buurt waren. Dus ik zat hele verhalen te vertellen tegen de kippen van de buren en te zeggen dat gerust iets terug mochten zeggen want ik had hun geheim achterhaald. Of ik ging stiekem ergens achter zitten en bleef geduldig wachten tot ze uiteindelijk zouden praten :+ .

_O- Dat dacht ik vroeger ook.En hele verhalen vertelde ik tegen de hond en katten.En dan vaak achter de bank wachten tot ze tegen mekaar gingen praten :')

MarlouHarlem

Re: Kindergeheimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:29

Haha leuke dingen staan hier !
Ik heb wel een keer iets gedaan wat mijn meoder echt niet goed zou vinden, de rest zijn ongeveer dezelfde dingen die hier staan :')
Als je uit mijn raam op mijn kamer gaat, sta je op een bestwel groot plat dak(van boven de woonkamer) en dan kan je zo naar de zijkant van ons huis lopen daar overheen.
En altijd als ik met een vriendin in de vakantie ging spelen, en we gingen eten ofzo en hun moesten weg en mochten daarna weer terug komen, gingen ze gewoon op het dak en was een kwartier later weer terug en dan gingen we weer verder haha :P Maar dat is supergevaarlijk want dat is best hoog en natuurlijk niet bedoeld om op te staan/liggen :P

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:12

lampenkap schreef:
Maaikee43 schreef:

:')

Ge-wel-dig!

aardig wat mensen boos gemaakt :))
Me vader had het ooit eens gezegd, dus wij proberen naja ouders er niet achter gekomen.
Tot zo oud wijf kwam, vader kon er om lachen moeders niet :=

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:29

Een vriendin van mij;
Als ze met een vriendin ging krijten dan stond ze in de gang met een krijtje achter dr rug. En dan ging ze tekenen op het behang.

Ze had hele mooie stickers en die ging ze op het behang plakken. Haar ouders vonden het niet mooi dus moest ze het eraf halen. Toen trok ze het hele behang eraf. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:45

tante_trien schreef:
Gypsy schreef:
Nouja, wat waren jullie stout zeg. Ik was, toen ik 10(?) was, veel braver. Gewoon met Barbies spelen met een vriendin. Dat ging zo ongeveer:
Je had ken, die ontvoerde de barbies. Waaronder zelfs een tiener barbie...
Dan ging hij ze allemaal verkrachten, tot ze niet meer zo heel erg tegenstribbelden, dan konden ze prutsmuts worden. Er was er helaas eentje die het wel lekker vond om verkracht te worden. Die kreeg gewoon extra slaag want te tam was ook niet goed.

Verder zat er een klein beetje verhaallijn omheen, maar niet te veel, het ging vooral om slaag krijgen en verkrachten. :j

Jaaaaa dat deed ik ook _/-\o_
Ik dacht dat ik de enige was met zo'n verwrongen geest. :o

HAhahahaah ... me to :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:52

Ik deed ook altijd de therometer tegen de verwarming aan als ik geen zin had om naar school te gaan ..
Toen 6 a 7 jaar was had ik dus geregeld ' last ' van 70 graden koorts haha !

Vervolgens vertelde ik aan iedereen dat ik mishandeld werd omdat ik met 70 graden koorts naar school moest :') :')

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:57

uuuuhm, in groep 8 kreeg ik huisarest, als wraak naar mijn moeder mijn haren KNALrood geverft :o

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:00

ow en mijn broer,zus en ik gingen s'avonds als we eigenlijk naar bedmoesten...Pakte we ken en barbie, en die deden we in een of ander vreemd standje :') En daar maakte we een touwtje aanvast. En als er dan mensen voorbij liepen, gooie we die dingen uit het raam :')

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:26

loeky_flap schreef:
ow en mijn broer,zus en ik gingen s'avonds als we eigenlijk naar bedmoesten...Pakte we ken en barbie, en die deden we in een of ander vreemd standje :') En daar maakte we een touwtje aanvast. En als er dan mensen voorbij liepen, gooie we die dingen uit het raam :')

_O- GE-WEL-DIG

AGarcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:38

Mijn oma had een plant waar veel vlinders op afkwamen, ik vond ze prachtig (4 jaar) Dus daar rende ik met mijn zeefje achter vlinders aan om ze te vangen, eenmaal gevangen, ing ik ze leren eten (lees: op de plant zetten en vasthouden totdat ze dat lange ding aan hun kop bewogen :') )

Mijn zusje haar drukknopen open doen, en als ze ging huilen zeggen dat dat door haar dikke kont kwam.. :o

In de doos van de konijnen gaan zitten als ze naar de tentoonstelling moesten en zeggen dat ze het anders ongezellig hadden.

En lieveheerstbeestjes vangen en vervolgens stippen tellen, namen geven en stickertje erop zodat ik wist wie ze waren (met het stickertje plakken gingen ze altijd dood, want ik drukte te hard := )

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 16:47

Vroeger moest ik van die vitamine pilletjes eten van m'n moeder (1tje na het ontbijt) omdat ik bijna niks lusten. Maar oh wat vind ik die dingen vies! Dus ik deed ze dan (zonder dat mijn moeder het zag natuurlijk) In m'n broekzak. En voordat ik dan naar school ging spoelde ik ze door de toilet of gaf ze aan de hond :')
Ook nam ik ze mee naar school voor mijn vriendinnen, die vonden ze heerlijk!

Ohja, ik heb ze ook een tijdje in de verwarming gedumpt, totdat er een nieuwe verwarming moest komen, tja dan kwamen ze er wel achter dat daar meer dan 20 vitamine pilletjes lagen :=

Ohja toen ik een jaar of 5 was, had ik van die my little ponies, Ik heb daar dus de staart helemaal van af geknipt, omdat ik dacht dat ze nog aan groeide... :+

Schoenveter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 09:01

My Little Ponies knippen heb ik ook gedaan, de manen er af, groeide toch wel weer aan.

Dat van oude kranten vragen en als men dan nee zij naar binnen gooien, dat heb ik ook gedaan met een vriendinnetje, dit heeft voor vriendinnetje nog leuk staartje gekregen, nadat zij een x aantal jaar later met de zoon van de desbetreffende mevrouw een relatie begon. Op hun bruiloft heeft haar schoonmoeder ook een stukje gedaan, je mag drie keer raden wat.... :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:04

ergens in een bos oneetbare kastanjes oid gaan verzamelen, die in potjes doen die we gevonden hadden en die dan deur aan deur gaan verkopen :+ we hadden alles verkocht, ik wil niet weten hoeveel mensen er ziek geworden zijn.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:24

Oh, nog eentje. Was geen geheim van mij, maar een geheim voor mij. Waarschijnlijk wel een herkenbare voor sommigen :+ .

wij kregen vroeger in de lente altijd een stel kippen. En èlke winter, waren die kippen plots weg. Mams zei me altijd dat ze die kippen had weggegeven aan een lieve oude boer die heel veel van kippen hield, en daar mochten ze gezellig over het erf rondlopen en waren ze heel gelukkig.
We aten iet later opvallend veel kip :Y)

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 12:55

Schoenveter schreef:
My Little Ponies knippen heb ik ook gedaan, de manen er af, groeide toch wel weer aan.

Dat van oude kranten vragen en als men dan nee zij naar binnen gooien, dat heb ik ook gedaan met een vriendinnetje, dit heeft voor vriendinnetje nog leuk staartje gekregen, nadat zij een x aantal jaar later met de zoon van de desbetreffende mevrouw een relatie begon. Op hun bruiloft heeft haar schoonmoeder ook een stukje gedaan, je mag drie keer raden wat.... :+

_O- Schitterend.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:15

Ik ging altijd voor het raam (van mijn kamer) staan (mijn kamer lag aan de kant van een best wel drukke weg) en ging dan altijd naar mensen roepen, vooral die dan fietsten(en dan niet de liefste dingen :o ), en dan snel bukken.
valt ook niet op als ons raam als enige helemaal open staat, en voor de rest alle ramen helemaal dicht :+

en ik was een x zo veel aan het praten dat er een juf een krijtje naar me gooide (tijdens de les), dus daarna ging ik iedere keer zo veel praten in de hoop dat ze dat nog een x deed en dat ik dan terug kon gooien :o (groep 7)

en in de zomer gingen we altijd mensen op de fiets nat spuiten met water en dan snel weg rennen totdat er 1x een man heel hard achter ons aan kwam fietsen :') (en in de winter met sneeuwballen)

of vuurwerk op de autoweg leggen (gewoon van die knalerwten , soms ook wel rotjes) in de hoop dat er autos over heen reden :')

wat was ik toch een braaf kindje vroeger :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:44

Vroeger gingen ik, mijn broer een vriend van hem en een vriendin van mij altijd spuugpapiertjes op auto's schieten tot we een keer aangehouden werden door de politie :Y) Mijn broer, ik en die vriend rennen blijft die vriendin van me staan _O- Mochten we even mee naar pap en mam. Oeps! :P

Ohja! En kindjes van de camping uitdagen tot ze eikels ginge gooien, eerst keihard teruggooien en als we het dan niet konden winnen snel mijn vader ophalen dat we gepest werden door stomme duitse kinderen :o (we woonde tegenover een camping) en dan kregen hun keihard op hun flikker terwijl wij mooi vrijuit gingen :+

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:02

oja sneeuwballen zo groot rollen met doorsnede van een meter ofzo, en dan midden op de weg leggen, stuk of 3 naast elkaar (klein straatje hier). We gingen ons dan verstoppen, zodat we nog wel mooi uitzicht hadden op de weg, en gieren van het lachen als er dan een auto kwam en die persoon moest uitstappen en die sneeuwballen opzij moest gaan rollen voor hij verder kon rijden :')

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:15

Wat zijn jullie vreselijke dierenbeulen zeg, ik lees vanalles over horror met vlindertjes en lieveheersbeestjes -O- Word er bijna sip van! :=

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:34

JulieDR schreef:
Wat zijn jullie vreselijke dierenbeulen zeg, ik lees vanalles over horror met vlindertjes en lieveheersbeestjes -O- Word er bijna sip van! :=

ja hier nog een dierenbeul,'naja eigenlijk niet.
ik ging vroeger slakken verzamelen en ''tam maken'' :')
allemaal in een bakje met blaadjes en water en zo vaak mogelijk eruit halen en dingen leren en veel tegen ze praten :D

mijn zusje overigens *D
die ging wormen zoeken en kijken hoelang ze konden worden :r
totdat die krak zij, EN NU HEB IK ER 2 _O-

edit: ik heb nog een broer ook :D die had vroeger een hamster en die deed hem in de voerbus en dan op ze kop,
kijken hoelang het duurt voordat hij zich weer naar boven had gegraven, en als hij boven was weer omdraaien. :wow:
dit heeft mijn nu 21 jarige broer 2 jaar geleden pas verteld aan mij. hij vond het leuk en kijken wat de snelste tijd was.
arme hammie :(:)
Laatst bijgewerkt door gipsyboy op 19-07-11 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:36

gipsyboy schreef:
JulieDR schreef:

ja hier nog een dierenbeul,'naja eigenlijk niet.
ik ging vroeger slakken verzamelen en ''tam maken'' :')
allemaal in een bakje met blaadjes en water en zo vaak mogelijk eruit halen en dingen leren en veel tegen ze praten :D

mijn zusje overigens *D
die ging wormen zoeken en kijken hoelang ze konden worden :r
totdat die krak zij, EN NU HEB IK ER 2 _O-

whahahaaha, zie het al helemaal voorme :')