Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kwanyin schreef:Ik was er als kleuter heilig van overtuigd dat dieren konden praten en het deden zodra er geen mensen in de buurt waren. Dus ik zat hele verhalen te vertellen tegen de kippen van de buren en te zeggen dat gerust iets terug mochten zeggen want ik had hun geheim achterhaald. Of ik ging stiekem ergens achter zitten en bleef geduldig wachten tot ze uiteindelijk zouden praten.
Dat dacht ik vroeger ook.En hele verhalen vertelde ik tegen de hond en katten.En dan vaak achter de bank wachten tot ze tegen mekaar gingen praten

Maar dat is supergevaarlijk want dat is best hoog en natuurlijk niet bedoeld om op te staan/liggen
lampenkap schreef:Maaikee43 schreef:- Vragen of mensen oude kranten hadden en dan als ze het niet hadden (we hadden dan een stapel kranten vast) en ze zeiden nee, gooide we het op de deurmat en zeiden : "Zo, en nu wel!" En dan heel hard wegrennen
Ge-wel-dig!

tante_trien schreef:Gypsy schreef:Nouja, wat waren jullie stout zeg. Ik was, toen ik 10(?) was, veel braver. Gewoon met Barbies spelen met een vriendin. Dat ging zo ongeveer:
Je had ken, die ontvoerde de barbies. Waaronder zelfs een tiener barbie...
Dan ging hij ze allemaal verkrachten, tot ze niet meer zo heel erg tegenstribbelden, dan konden ze prutsmuts worden. Er was er helaas eentje die het wel lekker vond om verkracht te worden. Die kreeg gewoon extra slaag want te tam was ook niet goed.
Verder zat er een klein beetje verhaallijn omheen, maar niet te veel, het ging vooral om slaag krijgen en verkrachten.
Jaaaaa dat deed ik ook![]()
Ik dacht dat ik de enige was met zo'n verwrongen geest.
En daar maakte we een touwtje aanvast. En als er dan mensen voorbij liepen, gooie we die dingen uit het raam
)
) 

we hadden alles verkocht, ik wil niet weten hoeveel mensen er ziek geworden zijn.
.
Schoenveter schreef:My Little Ponies knippen heb ik ook gedaan, de manen er af, groeide toch wel weer aan.
Dat van oude kranten vragen en als men dan nee zij naar binnen gooien, dat heb ik ook gedaan met een vriendinnetje, dit heeft voor vriendinnetje nog leuk staartje gekregen, nadat zij een x aantal jaar later met de zoon van de desbetreffende mevrouw een relatie begon. Op hun bruiloft heeft haar schoonmoeder ook een stukje gedaan, je mag drie keer raden wat....
Schitterend.
), en dan snel bukken.
(groep 7)
(en in de winter met sneeuwballen)
Mijn broer, ik en die vriend rennen blijft die vriendin van me staan
Mochten we even mee naar pap en mam. Oeps! 
(we woonde tegenover een camping) en dan kregen hun keihard op hun flikker terwijl wij mooi vrijuit gingen
Word er bijna sip van!
JulieDR schreef:Wat zijn jullie vreselijke dierenbeulen zeg, ik lees vanalles over horror met vlindertjes en lieveheersbeestjesWord er bijna sip van!

die had vroeger een hamster en die deed hem in de voerbus en dan op ze kop,
gipsyboy schreef:JulieDR schreef:Wat zijn jullie vreselijke dierenbeulen zeg, ik lees vanalles over horror met vlindertjes en lieveheersbeestjesWord er bijna sip van!
ja hier nog een dierenbeul,'naja eigenlijk niet.
ik ging vroeger slakken verzamelen en ''tam maken''![]()
allemaal in een bakje met blaadjes en water en zo vaak mogelijk eruit halen en dingen leren en veel tegen ze praten![]()
mijn zusje overigens![]()
die ging wormen zoeken en kijken hoelang ze konden worden![]()
totdat die krak zij, EN NU HEB IK ER 2