Asociaal gedrag van jezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 00:34

Everytime schreef:
Als ik iemand niet verstaan heb zeg ik: he?

En verpakkingen op straat gooien als ik geen zin heb om naar een prullenbak op zoek te gaan. :o

Ik zeg altijd 'WA?' :')

Everytime

Re: Asociaal gedrag van jezelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 00:41

:') erg eigenlijk, ook gewoon op school/werk/familie zeg ik het. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 00:43

Ik had het pas door dat ik dat altijd doe toen mijn ex me heel kinderachtig nadeed. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 08:42

Everytime schreef:
Als ik iemand niet verstaan heb zeg ik: he?

En verpakkingen op straat gooien als ik geen zin heb om naar een prullenbak op zoek te gaan. :o

ach, als jij dan een 90 euro boete wilt riskeren _O-! O:)

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:25

Everytime schreef:

dit vind ik persoonlijk wel heel erg aso :o

Ik heb altijd een te grote mond (niet tegen vreemden maar bekenden zoals vrienden/familie) praat te snel en denk er vaak niet helemaal bij na hoe het eruit komt :)

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 09:42

Ik rijd nogal pittig.... En als ik in een busje rijd gebruik ik het lekker dat ik iets groter ben dan de rest :D Invoegen op het laatste moment en dan wel een mannelijke chauffeur uitzoeken, even lief lachen en hoppa er lekker tussen drukken! Sterker nog, ik maak er een sport van! *\o/*

Verder ben ik erg lief en vind iedereen me vaak te lief, ik heb net het huis van mijn vriend opgeruimd en gestofzuigd... Ik bedoel maar! ;)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:09

Soms wanneer mensen echt vragen om een reactie of aandacht en ik heb geen zin om het te geven... Dan negeer ik het gewoon :o
Net als mijn collegaatje die gisteren belde of ik een appel uit haar la wilde halen, want ze had haar been gebroken en kwam voorlopig niet op kantoor. Dan heb ik het meer over die appel dan dat ik zeg dat ik het vervelend voor haar vind dat ze haar been gebroken heeft :+

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:11

Sunshine80 schreef:
Soms wanneer mensen echt vragen om een reactie of aandacht en ik heb geen zin om het te geven... Dan negeer ik het gewoon :o
Net als mijn collegaatje die gisteren belde of ik een appel uit haar la wilde halen, want ze had haar been gebroken en kwam voorlopig niet op kantoor. Dan heb ik het meer over die appel dan dat ik zeg dat ik het vervelend voor haar vind dat ze haar been gebroken heeft :+

Haal je de appel er nog wel uit?

Of heb jij geen boodschap aan gebiedende mailtjes? :+

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:20

Mensen afsnijden die op het fietspad lopen. maar goed dan is meer de vraag wie hier het meest aso is he :Y)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:29

Ik vind het wel ernstig dat er in dit topic nogal laconiek over gedaan wordt dat jullie zulk asociaal gedrag vertonen. Je zou je juist moeten schamen in plaats van er smileys als :') achter te zetten. :\

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:34

Lins_Vetra schreef:
Haal je de appel er nog wel uit?

Of heb jij geen boodschap aan gebiedende mailtjes? :+

Gebiedende mailtjes doe ik bij voorbaat niets aan! ;)

En die appel heb ik wel braaf uit haar la gehaald. Dat is niet fijn voor de collega's die eromheen zitten over een paar weken.

JuliaMaria schreef:
Ik vind het wel ernstig dat er in dit topic nogal laconiek over gedaan wordt dat jullie zulk asociaal gedrag vertonen. Je zou je juist moeten schamen in plaats van er smileys als :') achter te zetten. :\

Ligt dat ook niet een beetje aan de mate van het asociale gedrag? Ik ben namelijk verder een uitermate sociaal persoon. Heb altijd oog en oor voor iedereen en ben nog milieubewust ook. Dus af en toe chagrijnig zijn moet kunnen!!!
Laatst bijgewerkt door Sunshine80 op 27-04-11 15:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:36

Eens met Sunshine80. Sowieso kun je maar beter blij zijn dat mensen hier zich er bewust van zijn dat het asociaal is. Ik denk dat iedereen misschien weleens een foutje maakt in het verkeer bijv., heel banketstaaf ook voor jezelf, maar dat is niet altijd zichtbaar voor anderen.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:39

JuliaMaria schreef:

En jij bent áltijd braaf? Dat geloof ik niet hoor, denk dat ieder mens wel eens wat asociaals doet :)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:41

Als ik het zo lees ben ik echt heel braaf :+ ik kan me rot ergeren aan bepaalde mensen maar ik laat dat nooit zien.. mijn vriend ging laatst met pasen ons dakterras schoonmaken met de hogedrukspuit, en ik me helemaal zorgen maken of de buren geen last van ons hadden :+ dat kan hem weinig schelen..

Hij geeft ook hardop commentaar op mensen en dan loop ik er naast "sttt sssttt dat zeg je toch niet.." hahaha. Wel denk ik vaak bepaalde dingen. Laatst zaten we buiten bij een snackbar, was er een vrouw die kennelijk vond dat ze best goed kon zingen en die zat overdreven mee te neuriën. Daar kan ik echt giftig van worden maar ik zeg er niks van. In mijn hoofd slinger ik dan wel allerlei verwensingen de lucht in :o

Ik heb wel bepaalde strategien om stinkende en vervelende mensen in de bus naast me weg te houden. Of mensen die me aan gaan staren, die kunnen wel een "val dood" blik krijgen. Maar over het algemeen ben ik best heel vriendelijk. Het is wel anders als vrienden/familie worden lastig gevallen, dan ben ik acuut niet lief meer. Paar jaar geleden was er zo'n meid die steeds een onzekere vriendin van mij uit de kroeg probeerde weg te pesten. Heb die meid even verteld dat ze m'n vrienden met rust moest laten, hoorde ik later dat ze niet meer in de kroeg durfde te komen :o hihi. Ik kan wel asociaal zijn maar doe het liever niet.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:51

Ik vrees dat ik me eigenlijk keurig netjes gedraag. Het meest asociale is denk ik mijn eeuwige kennis verspreiden. Maar ja, heel veel mensen zijn er nog daadwerkelijk in geinteresseerd in ook.

Oh, en ik vloek als een idioot als ik op de wii mariokart aan het spelen ben. Sowieso als ik iets competatiefs op de wii aan het doen ben eigenlijk.

Dat is dan wel ongeveer het enige moment dat ik uberhaupt vloek, maar toch.

Ik lees hier nog iets, dat doe ik wel bedenk ik me. Ik bler mee met bepaalde nummers, ik kan dat gewoon niet laten. Maar ik kom niet eens sinterklaas door zonder de hele familie in een lachstuip te krijgen want ik kan dus echt echt echt niet zuiver zingen. (en dat is nog wel een understatement)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 16:29

Suuskipje schreef:
JuliaMaria schreef:

En jij bent áltijd braaf? Dat geloof ik niet hoor, denk dat ieder mens wel eens wat asociaals doet :)

Interessant dat je het meteen naar mij probeert te draaien, wat doet het er toe of ik altijd braaf ben? Leuk om eens over na te denken waarom jij op deze manier op mij reageert, het zegt namelijk een hele hoop. Je kunt namelijk ook gewoon inhoudelijk reageren, in plaats van het meteen om te draaien. :)

Ik heb het helemaal niet over ''iets verkeerd doen'', maar ik heb het over de laconieke manier waarop men er hier over spreekt.
Alsof het een lachertje is en je er trots op moet zijn.

Om even antwoord te geven op je vraag: Ja ik doe ook wel eens wat verkeerd, ik heb ook eerder in dit topic gereageerd, maar ik heb daarbij wel aangegeven dat ik me er diep voor schaamde. En dat is ook zo. Dat maakt het al heel anders dan wanneer je er lacherig over doet alsof je één of andere anita bent.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 16:53

joh zo zwaar bedoelde ik mijn reactie helemaal niet, geloof niet dat dit een onwijs serieus topic is hoor :)
En zo gaat iedereen anders met zijn eigen daden om, dat ik voetgangers afsnijd op fietspaden daar ga ik me niet om schamen hoor, echt niet.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 16:56

Ik denk ook dat het menselijk is om er een beetje lacherig over te doen, stiekem schamen mensen zich toch een beetje voor hun asociale dingetjes denk ik.

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:17

Ik zet ook wel eens iets in de supermarkt ergens anders neer dan het hoort (vooral in de aldi omdat we daar altijd giiiiga lang in de rij moeten staan wachten).

Ik kijk altijd shagarijnig, heb al vaak te horen gekregen dat het niet erg is om te lachen.

Ik ram altijd op de toeter als het overige verkeer me niet aanstaat. (Heb geen eens een rijbewijs)

Ik internet vaak ook als ik gebeld word.

Op verjaardagen feliciteer ik alleen degene die jarig is, meestal word de wederhelft en vader en moeder en eigenlijk de hele familie ook gefeliciteerd maar daar heb ik geen zin in.

Oh en de ergste misschien nog wel, waar ik me ook wel voor schaam, als we bijvoorbeeld in de auto zitten of op een terrasje heb ik er een handje van om mensen 'uit te schelden', niet dat ze het horen hoor.
Bijvoorbeeld 'zooo die is dik', of 'paasei die heeft een lelijke kop'.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:21

DjunDjun schreef:
Ik ram altijd op de toeter als het overige verkeer me niet aanstaat. (Heb geen eens een rijbewijs)-

Ik hoop dat je hier bedoelt dat je vanaf de bijrijdersstoel een knal op de toeter geeft, en niet van achter het stuur?

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:27

imd schreef:
DjunDjun schreef:
Ik ram altijd op de toeter als het overige verkeer me niet aanstaat. (Heb geen eens een rijbewijs)-

Ik hoop dat je hier bedoelt dat je vanaf de bijrijdersstoel een knal op de toeter geeft, en niet van achter het stuur?

Vanaf de bijrijderstoel inderdaad :j

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:27

Spullen in de winkel niet op de goede plek terugleggen.. Harde muziek aan.. Associaal in het verkeer ja, ik ben 17 maar schiet vrij vaak ergens voor langs wat eigenlijk nèt niet kan :o

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:32

DjunDjun schreef:
imd schreef:

Vanaf de bijrijderstoel inderdaad :j

Als je dat bij mij zou doen zou je binnen no time voetganger zijn...

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:34

Ik word heel asociaal in het verkeer als andere mensen asociaal doen XD

Ik kan er bijvoorbeeld écht niet tegen als mensen mij afsnijden (op fiets/brommer dan he),
dus als ze dat doen, dan haal ik ze daarna in en ga ik echt vlak voor hun langs en dan heel langzaam...
Komt weinig voor dat ik dat doe, maar áls ik pissig word....

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:45

Ik vloek en boer, en schaam me er niet voor :)

Daarnaast ben ik wel eens onredelijk in het verkeer met mn auto, druk wel eens te snel op de toeter, en scheld mensen al snel uit voor "zondagsrijders"
Kijk soms expres de andere kant op als ik een bekende zie die ik geen goedendag wil zeggen, en doe soms dingen niet die ik wel beloofd heb. En voor dit gedrag schaam ik me dan wel weer een beetje voor, maar niet genoeg om er mee te stoppen.