Everytime schreef:Als ik iemand niet verstaan heb zeg ik: he?
En verpakkingen op straat gooien als ik geen zin heb om naar een prullenbak op zoek te gaan.
Ik zeg altijd 'WA?'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Everytime schreef:En verpakkingen op straat gooien als ik geen zin heb om naar een prullenbak op zoek te gaan.
Sunshine80 schreef:Soms wanneer mensen echt vragen om een reactie of aandacht en ik heb geen zin om het te geven... Dan negeer ik het gewoon
Net als mijn collegaatje die gisteren belde of ik een appel uit haar la wilde halen, want ze had haar been gebroken en kwam voorlopig niet op kantoor. Dan heb ik het meer over die appel dan dat ik zeg dat ik het vervelend voor haar vind dat ze haar been gebroken heeft
Lins_Vetra schreef:Haal je de appel er nog wel uit?
Of heb jij geen boodschap aan gebiedende mailtjes?
JuliaMaria schreef:Ik vind het wel ernstig dat er in dit topic nogal laconiek over gedaan wordt dat jullie zulk asociaal gedrag vertonen. Je zou je juist moeten schamen in plaats van er smileys alsachter te zetten.
JuliaMaria schreef:Ik vind het wel ernstig dat er in dit topic nogal laconiek over gedaan wordt dat jullie zulk asociaal gedrag vertonen. Je zou je juist moeten schamen in plaats van er smileys alsachter te zetten.
Suuskipje schreef:JuliaMaria schreef:Ik vind het wel ernstig dat er in dit topic nogal laconiek over gedaan wordt dat jullie zulk asociaal gedrag vertonen. Je zou je juist moeten schamen in plaats van er smileys alsachter te zetten.
En jij bent áltijd braaf? Dat geloof ik niet hoor, denk dat ieder mens wel eens wat asociaals doet