Miracle_ schreef:Brabant loopt ook niet echt storm, ik heb nog geen donaties helaas. Kom op Brabant, maak de goede doelen blij![]()
Ik denk dat Beabant ook in de crisis zit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petra_O schreef:ik heb met enige spoed een hoop spullen in de aanbieding in alphen aan den rijn. Ik krijg over twee weken de sleutel van mijn nieuwe huis, en dan moet het weg zijn. Het gat om dekens, dekjes, halsters, hoofdstellen en nog een aantal dingen.
Kimberleij schreef:Zooist schreef:Check even de link via mijn onderschrift. Dan kom je op de laatste update
Daar staat niet bij in de buurt van rotterdam, rockanje is dan geloof ik het dichtsbij, en das nog ruim 40 min rijden
Zooist schreef:Daar staat niet bij in de buurt van rotterdam, rockanje is dan geloof ik het dichtsbij, en das nog ruim 40 min rijden
Leliev schreef:Petra_O schreef:ik heb met enige spoed een hoop spullen in de aanbieding in alphen aan den rijn. Ik krijg over twee weken de sleutel van mijn nieuwe huis, en dan moet het weg zijn. Het gat om dekens, dekjes, halsters, hoofdstellen en nog een aantal dingen.
Wanneer zijn de momenten dat er spullen afgehaald kunnen worden? Kan dat ook in de avond?
Miracle_ schreef:Brabant loopt ook niet echt storm, ik heb nog geen donaties helaas. Kom op Brabant, maak de goede doelen blij![]()
manon_lin schreef:Ook hier nog spullen die weg mogen! Oa dekens, sjabrakken, bandages, beugelriemen, etc... Vorig jaar was ik net te laat, heb het braaf nog een jaar bewaard.
Omgeving Eindhoven, wie kan ik hiervoor berichten? Rij ook geregeld richting het zuiden dus kan het ook bij iemand afgeven.
manon_lin schreef:Miracle_ schreef:Brabant loopt ook niet echt storm, ik heb nog geen donaties helaas. Kom op Brabant, maak de goede doelen blij
manon_lin schreef:Ook hier nog spullen die weg mogen! Oa dekens, sjabrakken, bandages, beugelriemen, etc... Vorig jaar was ik net te laat, heb het braaf nog een jaar bewaard.
Omgeving Eindhoven, wie kan ik hiervoor berichten? Rij ook geregeld richting het zuiden dus kan het ook bij iemand afgeven.
Niet in de buurt van Oss, wel Brabant. Hoor graag bij wie dit terecht kan.
Zooist schreef:Komende zaterdag ben ik heel de middag in Roosendaal en omgeving. Als de festiviteiten klaar zijn kan ik wel in de buurt wat spullen oppikken.
Komende zondag ben ik heel de ochtend te vinden in Lisse. Mensen daar uit de buurt kunnen daar spullen heen brengen. Graag even PB sturen, dan kunnen we nummers uitwisselen.
15 oktober ben ik in de avond in Houten. Als iemand daar spullen af kan leveren dan ook graag PB.
16 oktober ga ik richting Oude-Tonge en kan ik spullen oppikken op heen of terugweg via A29 (Numansdorp?) Ook dan even een PB ajb.
22 oktober ben ik op Manege Prinsenstad in Delft en 23 oktober ben ik in Zwijndrecht (Aqua)