Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JuliaMaria schreef:Oh nee! Zegt ze dat serieus!? Is dit echt iemand die zelfverzekerd is en beweerd dat ze een mooi meisje is?![]()
![]()
Oftewel: Blijkbaar kan jij er niet zo goed tegen dat iemand blij met zichzelf is en zich zelfverzekerd voelt? Ik vind dit een beetje een sneue vertoning van je.... Waarom probeer je op zo'n diehard manier haar de grond in te stampen? En niet alleen met deze reactie maar met meerderen verspreid door dit topic.... Wat heb je daaraan? Geeft dat je zo'n "'HA lekker voor je, heb ik lekker iemand naar beneden gehaald en zodoende mijn eigen zelfvertrouwen weer opgepompt'' gevoel? Zo komt het in ieder geval wel over. Beetje jammer dat je je zo van je slechtste kant laat zien... Siert je absoluut niet.
En ja ik heb gezien dat je de zin daarna ook dikgedrukt hebt gemaakt, maar dat jij het zinnetje ervoor ''ze zegt toch niet dat ze zo ontzettend knap is?'' er ook bij pakt zegt ontzettend veel...
*Even los van de TS' uitspraken over haar broer, moeder etc. en de daaropvolgende reacties. Daar heb ik mijn mening al over laten gaan.*
JuliaMaria schreef:Ik kan me voorstellen dat het je ergert dat zij zich zo profileert, maar om dan op zo'n manier tegengas te geven?
Zoals je zelf al eerder zei in het topic (Yup, ik heb je reacties gelezen) zal iemand die daadwerkelijk van zichzelf houdt dat er niet zo dik bovenop leggen, maar is dat dan reden om iemand - die blijkbaar wat onzeker is - daarvoor af te straffen? Want dat is wel wat er in dit topic gebeurt, en dan hoor jij nog lang niet bij de top 10 ''gemene opmerkingen'', dat vind ik sneu op beide manieren.
Nja ik hoopte dat dit je slechtste kant zou zijn, ben wat te optimistisch blijkbaar?
JuliaMaria schreef:MarcoBorsato schreef:En ik doe er toch echt mijn best voor, maar misschien is mijn erger-gehalte te hoog. Excuus!
Reageer dan gewoon niet als je zo lichtgeraakt bent, nergens voor open staat en geen mogelijkheden tot zelfreflectie hebt. Zit niemand op te wachten.
vikki schreef:JuliaMaria; ik denk dat je toch voor je beurt spreekt hoor (met "zit niemand op te wachten"), ik kan me nl wel heel goed vinden in de posts van Lieveli.