Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

IMJ

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:05

Blond èn je snapt het niet? :+

haffiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:06

ik ben de oudste, de slimste en de dunst van mijn broertjes en zusjes (4 in totaal)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:09

JuliaMaria schreef:
Oh nee! Zegt ze dat serieus!? Is dit echt iemand die zelfverzekerd is en beweerd dat ze een mooi meisje is? :oo :oo :oo

Oftewel: Blijkbaar kan jij er niet zo goed tegen dat iemand blij met zichzelf is en zich zelfverzekerd voelt? Ik vind dit een beetje een sneue vertoning van je.... Waarom probeer je op zo'n diehard manier haar de grond in te stampen? En niet alleen met deze reactie maar met meerderen verspreid door dit topic.... Wat heb je daaraan? Geeft dat je zo'n "'HA lekker voor je, heb ik lekker iemand naar beneden gehaald en zodoende mijn eigen zelfvertrouwen weer opgepompt'' gevoel? Zo komt het in ieder geval wel over. Beetje jammer dat je je zo van je slechtste kant laat zien... Siert je absoluut niet.

En ja ik heb gezien dat je de zin daarna ook dikgedrukt hebt gemaakt, maar dat jij het zinnetje ervoor ''ze zegt toch niet dat ze zo ontzettend knap is?'' er ook bij pakt zegt ontzettend veel...

*Even los van de TS' uitspraken over haar broer, moeder etc. en de daaropvolgende reacties. Daar heb ik mijn mening al over laten gaan.*

Ik geloof niet dat je de rest van mijn berichten hebt gelezen := . En een Benthe is bijvoorbeeld ook heel blij met zichzelf (en met recht!) maar uit dat anders, profileert zich anders.

En als je dit mijn slechtste kant vindt :') Hihi

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:15

Ik kan me voorstellen dat het je ergert dat zij zich zo profileert, maar om dan op zo'n manier tegengas te geven?
Zoals je zelf al eerder zei in het topic (Yup, ik heb je reacties gelezen) zal iemand die daadwerkelijk van zichzelf houdt dat er niet zo dik bovenop leggen, maar is dat dan reden om iemand - die blijkbaar wat onzeker is - daarvoor af te straffen? Want dat is wel wat er in dit topic gebeurt, en dan hoor jij nog lang niet bij de top 10 ''gemene opmerkingen'', dat vind ik sneu op beide manieren.

Nja ik hoopte dat dit je slechtste kant zou zijn, ben wat te optimistisch blijkbaar? :7

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:23

JuliaMaria schreef:
Ik kan me voorstellen dat het je ergert dat zij zich zo profileert, maar om dan op zo'n manier tegengas te geven?
Zoals je zelf al eerder zei in het topic (Yup, ik heb je reacties gelezen) zal iemand die daadwerkelijk van zichzelf houdt dat er niet zo dik bovenop leggen, maar is dat dan reden om iemand - die blijkbaar wat onzeker is - daarvoor af te straffen? Want dat is wel wat er in dit topic gebeurt, en dan hoor jij nog lang niet bij de top 10 ''gemene opmerkingen'', dat vind ik sneu op beide manieren.

Nja ik hoopte dat dit je slechtste kant zou zijn, ben wat te optimistisch blijkbaar? :7

Ik weet niet hoe optimistisch je bent, ik neem je reactie gewoon niet serieus. :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:26

ismy schreef:
opgedroogd? :') ben ik nou blond of snap ik dit niet?

Ze is pas veertien dus nog niet uitgegroeid/opgedroogd :D

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:30

Vind jou ook niet erg respectvol anders, Lieveli.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:30

En ik doe er toch echt mijn best voor, maar misschien is mijn erger-gehalte te hoog. Excuus!

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:31

Opdrogen doet vaak wonderen in dit gezin :')

michellee73

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:32

Dan hebben de ouders daarna nog vast heel vaak kunnen oefenen en komen er steeds mooiere kindjes.

Pff wat een onzin zeg :+.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:36

MarcoBorsato schreef:
En ik doe er toch echt mijn best voor, maar misschien is mijn erger-gehalte te hoog. Excuus!

Reageer dan gewoon niet als je zo lichtgeraakt bent, nergens voor open staat en geen mogelijkheden tot zelfreflectie hebt. Zit niemand op te wachten. :wave:

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:36

Dames, zullen we het een beetje gezellig houden?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:37

JuliaMaria schreef:
MarcoBorsato schreef:

Reageer dan gewoon niet als je zo lichtgeraakt bent, nergens voor open staat en geen mogelijkheden tot zelfreflectie hebt. Zit niemand op te wachten. :wave:

Openbaar forum :wave:

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:39

JuliaMaria schreef:
MarcoBorsato schreef:

Vind jij het wel normaal dan dat TS (die volgens jou geen zelfvertrouwen heeft) haar eigen broer voor lelijk uitmaakt, zodat zij zichzelf daardoor beter gaat voelen/meer zelfvertrouwen krijgt..? Niks tegen Shanna persoonlijk, maar dit gaat mij te ver en doet mijn nekharen steigeren. Om nog maar niet te spreken over háár mogelijkheid tot reflectie. Zijn vindt dat dit hele gebeuren op waarheid berust en bovendien staat zij niet open voor kritiek/de mening/ervaring voor anderen.

botje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:39

Wat ontzettend grappig om te zien hoe gepijnigd mensen reageren op dit topic, onbeschoft zelf.

Kom nou zeg, mensen zijn heel de dag bezig met anderen beoordelen. Als je iemand voorbij ziet lopen of voor het eerst ontmoet is het eerst wat in je opkomt echt niet: 'goh, die zal vast een heel mooi innerlijk hebben'. Natuurlijk niet.
Je kijkt naar hoe diegene er uit ziet. Daar vorm je een mening over. Dat hoeft verder niks te zeggen over die persoon, alleen over jouw beoordeling van schoonheid. En dat is toch ook het enige wat de TS doet? Haar mening vormen over schoonheid, en daar vervolgens een grappig patroon in zien?
Ze vráágt: ervaren jullie dit zo ook? En ja, die ervaring is afhankelijk van verschillende noties van schoonheid. Maar je kan toch best iemand mooier vinden dan de ander? (En voor het gemak heeft ze hier even de termen mooi en lelijk gekozen; niet erg tactisch, maar wel duidelijk voor de stelling.)
Ze zegt toch niet dat degene die zij minder mooi vind een minder persoon is?

Ik vind mensen wat aangebrand reageren, vraag me af of dat met onzekerheid te maken heeft.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:41

Botje, zie mijn reactie erboven. het gaat erom dat ze niet voor rede vatbaar is EN het hele gebeuren als feitelijk bewezen ziet (iig zo zet ze het hier neer).

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:41

Ja dat is leuk voor je lieveli. Maar ook op een forum hoor je gewoon normaal tegen elkaar te doen. ;)

Magnummmm: Nee, dat vind ik niet normaal (suggereer ik verder ook nergens), en zij staat inderdaad niet goed open voor kritiek. Maar bedenk wel dat kritiek iets anders is dan haar uitlachen, belachelijk maken en een ''wij'' tegen ''zij'' dynamiek creëren. Iets wat helaas erg veel gebeurd in dit topic..

willemlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:42

ik ben het daar toch niet helemaal mee eens.
In mijn omgeving is het juist andersom. Kan ook zo niemand bedenken waarbij de jongste knapper is.
Bij mij en mijn zusje durf ik het niet te zeggen, aangezien zij zo dr mindere kanten heeft en ik, en wat dat betreft zullen de meningen denk ik erg verschillen :)
(Ik ben de oudste)

Dit ben ik:
Afbeelding

En dit is mijn 2 jaar jongere zusje:
Afbeelding

xCarien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:42

Bij mij thuis is mijn middelste broer het lelijkst.. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:43

JuliaMaria schreef:
Ja dat is leuk voor je lieveli. Maar ook op een forum hoor je gewoon normaal tegen elkaar te doen. ;)

Precies! Persoonlijke vetes horen hier dan ook niet thuis ;)

Zullen we het daar bij laten?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:46

Mijn broer is ook echt niet lelijk, heeft een prachtig figuur, lang, breed/gespierd, donker haar blauwe ogen en gewoon een lekker bekkie :P.
Maar ik vind hem niet knapper als mij. Dat komt gewoon door zijn neus denk ik haha, die heeft een beetje een bobbel en misschien nog wat andere kleine dingetjes.
Ik ben ook onwijs blij met mijn figuur! 1.57m hoog, gewoon gespierd met een klein laagje vet en een leuke slanke taille, vrij symmetrisch lief gezicht.

Ik vind het raar om te zeggen dat ik mezelf mooier vind, want hij is ook leuk om naar te kijken.
Maar ik kijk liever naar mezelf <3 <3 <3

HAHAH
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 06-03-11 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:46

ik ben toch wel het knapste van allemaal.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:48

JuliaMaria; ik denk dat je toch voor je beurt spreekt hoor (met "zit niemand op te wachten"), ik kan me nl wel heel goed vinden in de posts van Lieveli :D .

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:50

vikki schreef:
JuliaMaria; ik denk dat je toch voor je beurt spreekt hoor (met "zit niemand op te wachten"), ik kan me nl wel heel goed vinden in de posts van Lieveli :D .

Dat zij dan zo. Ik houd er niet van als mensen anderen neer proberen te halen, blijkbaar zijn er ook mensen die daar geen moeite mee hebben. ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 20:51

Ik vind mezelf ook helemaal geweldig, ik ben ook gewoon donders leuk :D maar ik zou nóóit zoiets in me hoofd halen, mijn moeder zou me een draai om m'n oren geven :')

Je kan dus zelfverzekerd zijn én gewoon normaal (en dus niet uit de hoogte :+ )
al denk ik dat shanna heel erg onzeker is en álles behalve zelfverzekerd.
ik denk dat dus gewoon weer een poging is om zichzelf omhoog te halen door een ander naar beneden te halen. wat magnum dus al zei :j