ik lees sinds vandaag stilletjes mee , maar ben ook heel erg benieuwd
K.imberly
Geplaatst: 21-02-11 22:26
misschien schrok de oppas van de vraag.. misschien is ze wel een crimineel meesterbrein en voelde ze zich betrapt tijdens de voorbereidingen 'wc papier verzamelen' voor haar grote plan.. En dat ze de TS nu met wc papier aan een stoel(of wc) heeft vastgebonden zodat TS niet weg kan lopen om haar meesterplannen te dwarsbomen Of TS werd verleid om gezellig mee te doen met knutselen met toiletpapier.
Of ze is idd gemummificeerd...
*fantaseert erop los*
nynke1995
Geplaatst: 21-02-11 22:26
haha ik lees het nu pas maar ben ook al benieuwd dus opschieten ts!
F_Orumster
Geplaatst: 21-02-11 22:29
goiis schreef:
Of vastgebonden / grote prop in dr mond Alles om het verlossende woord niet te kunnen zeggen
Jij kijkt teveel films
marleen_usar
Geplaatst: 21-02-11 22:30
Wil ze zich misschien verkleden als mummie met carnaval?
Hahah nee ik kijk niet teveel films.. Vooral nu niet. Ik kijk teveel hier of er al antwoord is . Denk dat de TS in slaap is gevallen tijdens het lezen van al die pagina's over 'wat te doen met wcpapier'.
Marit
Geplaatst: 21-02-11 22:42
Dit is echt zo'n topic waarbij we allemaal dagen in spanning zitten op het verlossende woord en het uiteindelijk iets ongelooflijk kneuzigs uitkomt waarbij we allemaal denken: '...Oh.'
Aah ik was heel dit topic vergeten! Ik had zaterdag meegelezen en dacht, maandag móet ik kijken! Gelukkig stond hij net bovenaan.. Ik ben zéér benieuwd wat hier uit komt rollen hahaha!
Sodeletuut
Geplaatst: 21-02-11 22:43
Marit schreef:
Dit is echt zo'n topic waarbij we allemaal dagen in spanning zitten op het verlossende woord en het uiteindelijk iets ongelooflijk kneuzigs uitkomt waarbij we allemaal denken: '...Oh.'
Dat denk ik ook. Maar stiekem hopen we op iets spectaculairs.
YelaBrenda11
Geplaatst: 21-02-11 22:44
Espoir_ schreef:
Aah ik was heel dit topic vergeten! Ik had zaterdag meegelezen en dacht, maandag móet ik kijken! Gelukkig stond hij net bovenaan.. Ik ben zéér benieuwd wat hier uit komt rollen hahaha!
hahaha ja, waarschijnlijk komt er iets uit van oh we waren vergeten dat we zelf ook nog wc papier gebruiken of zoiets
Poiuytrewq
Geplaatst: 21-02-11 22:48
Of ze hebben we papier met vlindertjes (net als wij hier), waar sommige vlinders voor de helft op staan omdat het wcpapier niet breed genoeg is en zitten ze die nu aan elkaar te puzzelen