Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar wel de combo met hapto, dat heeft mijn innerlijke ik mogen beslissen (
(Dat was een hele duidelijke 'ja'
)).
Dus morgen nog maar een keer proberen of misschien dat ze terug belt. Dan kunnen wij ook weer een nieuwe sessie inplannen.
Ik word er helemaal verlegen van
.
Op het moment gaat 't ff wat minder. Heb eindelijk contact gehad met haptonome en de eerst volgende sessie kan pas 27 mei *slik*. Dat duurt dus nog ff... Het gevoel daarbij is niet goed en ook alles in mij schreeuwt *sleeeecht idee!*. Vooral om het feit hoe we de vorige sessie gestopt zijn, er nu nog mega lang tussen zit en ik een herhaling van vorige keer alweer zie gebeuren... Te veel tijd om erover na te denken, te veel tijd om me er druk om te gaan maken. Niet goed, ik weet het...
Je moet niet denken dat de sessie weer zo gaat lopen, want dan gaat het ook zo lopen. Denk gewoon aan de positieve dingen eraan. Dan komt alles vanzelf goed!
Idd, 't gaat opzich wel snel zo lang ik mezelf maar bezig kan houden. Das het beste en heb ik geen tijd om mezelf druk te maken. Moet alleen oppassen dat ik het niet over-vol ga plannen, dat is nogal een valkuil van mezelf.
... denk ik
) ) Maargoed, poging 2...
Na 2 weken zou je effect moeten kunnen voelen, maar 'optimaal' is om ze minimaal 3 maande te gebruiken.
)dan 's morgens, wat ik zelf toch eigenlijk wel heel erg raar vind. Vraag me ook af of dat iets betekent. (Bach experts hier op bokt?
) Maar ik zal het de volgende sessie ook aan haar zelf vragen.
) ben ik (stiekem natuurlijk, haptonome weet dat nog niet.
) heel blij met m'n magische vrouwtje. En daar ben ik ook enigszins verbaast over, als ik kijk hoe anti-magisch-vrouwtje ik eerst was en er ook absoluut niet naar toe wilde! Haptonome heeft me er ongeveer naar toe moeten slepen, en de manier waarop ze dat gedaan heeft vond ik echt niet tof (
)! Maar waarschijnlijk wel de enigste manier om mij daar te krijgen...
En dat was nou juist niet de bedoeling...
*