Verkracht... en toen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MarMarieke

Re: Verkracht... en toen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-13 20:33

Hoe ging het TS? :)

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-13 23:07

Hoi,

Bedankt voor de berichtjes, ik vind het fijn om te lezen dat er aan me gedacht wordt. :)

Als allereerste: het ging goed en we gaan het ook doen. 8-) Maar wel de combo met hapto, dat heeft mijn innerlijke ik mogen beslissen ( :P (Dat was een hele duidelijke 'ja' :P )).
Ik was van te voren echt héél erg zenuwachtig en tijdens de sessie zelf ook, 't eerste gedeelte althans. We zijn ook lang bezig geweest, waren pas om half 7 klaar. Totaal dus 2,5 uur.... Maar ik ben blij dat ze de tijd ervoor genomen heeft en dat kan ik ook echt waarderen!

Ik heb vandaag ook nog haptonome proberen te bellen maar voor de verandering nam ze natuurlijk weer eens niet op. :P Dus morgen nog maar een keer proberen of misschien dat ze terug belt. Dan kunnen wij ook weer een nieuwe sessie inplannen.

Al met al ben ik dus heel blij met vandaag, ook omdat ik nu weer weet hoe het verder gaat en ik die duidelijkheid voor mezelf weer heb. Niks is zo vermoeiend als steeds maar overal over te blijven piekeren, denken en vooral druk over maken. Ik ben ook echt heel moe nu, direct na de sessie al eigenlijk. Dus ik ga lekker slapen nu, welterusten allemaal!!

Enne aardbeitje, echt onwijs bedankt voor je lieve berichtje... <3 Ik word er helemaal verlegen van :o .

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 08:44

Hartstikke goed! Ik ben blij dat het zo is meegevallen. En stiekem ben je het zo toch met steeds meer mensen aan het bespreken, met ons, met de haptonome, en nu met die nieuwe mevrouw... Dat lijkt me een hele goede ontwikkeling!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 12:13

Wauw wat een goede ontwikkelingen zeg! Goed gedaan!

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 18:11

Toppertje <3

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 21:50

Goed zeg!

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 22:12

Hoi allemaal,

Het doet me goed om alle positieve dingen van jullie te lezen. :) Op het moment gaat 't ff wat minder. Heb eindelijk contact gehad met haptonome en de eerst volgende sessie kan pas 27 mei *slik*. Dat duurt dus nog ff... Het gevoel daarbij is niet goed en ook alles in mij schreeuwt *sleeeecht idee!*. Vooral om het feit hoe we de vorige sessie gestopt zijn, er nu nog mega lang tussen zit en ik een herhaling van vorige keer alweer zie gebeuren... Te veel tijd om erover na te denken, te veel tijd om me er druk om te gaan maken. Niet goed, ik weet het... :n

Ik heb van het magische vrouwtje trouwens ook bach druppels gekregen. Dat heeft ze uitgependeld. Heb net even op internet opgezocht waarvoor het flesje staat dat 'ik' gekozen heb en het is gewoon eng om te lezen hoe zeer het klopt...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 12:14

Oef dat duurt nog lang inderdaad! Ik hoop dat je het toch wat los kunt laten tot die tijd. Waarom denk je dat deze sessie ook zo zal aflopen? En wat zou je kunnen doen om dat te voorkomen?

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 15:59

10 dagen wachten, kom op je kunt het! :D Je moet niet denken dat de sessie weer zo gaat lopen, want dan gaat het ook zo lopen. Denk gewoon aan de positieve dingen eraan. Dan komt alles vanzelf goed!

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-13 23:01

Vandaag alweer een dag voorbij *\o/* Idd, 't gaat opzich wel snel zo lang ik mezelf maar bezig kan houden. Das het beste en heb ik geen tijd om mezelf druk te maken. Moet alleen oppassen dat ik het niet over-vol ga plannen, dat is nogal een valkuil van mezelf. :Y)

Broccoli, ik denk vooral angst om haar weer te zien. Ik vind het altijd lastig om weer te beginnen als er meer dan 3 weken tussen hebben gezeten. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt of waar dat vandaan komt. Plus het feit dat we de vorige sessie zo slecht hebben afgesloten... Maar het is inderdaad wat Marieke zegt, hoe drukker ik me er om ga maken, hoe erger het wordt en hoe meer kans dat 't allemaal niet gaat lukken tijdens de sessie.

Dus gewoon, RELAX :z ... denk ik :P

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 23:01

Hoi TS,

Hoe is het nu? :)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:47

Ja ik ben ook benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:53

nog een benieuwde meelezer hier! werken de bach druppels een beetje? :)

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 11:45

Met bewondering heb ik net je hele verhaal gelezen. Ook al gaat het met pieken en dalen, toch lees ik in het hele verhaal wel duidelijk vooruitgang! Ik wilde je even laten weten dat ik het knap vindt dat je doorzet, ondanks dat het allemaal erg moeilijk en confronterend voor je is.
Waar ik wel benieuwd naar ben, is of je een goed gevoel hebt bij het 'magische vrouwtje'. Het klinkt heel zweverig op deze manier, maar ik kan me voorstellen dat je er wel baat bij hebt.

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 18:09

(zwáre frustratie hier... m'n hele verhaal bijna klaar, bedenkt m'n laptop "Gnagna, laat ik mezelf nu eens ff lekker opnieuw opstarten om updates te installeren die m'n vrouwtje al 2 dagen aan't uitstellen is" Dus -floep- alles weg.... (wie herkent het niet.... ^)) ) Maargoed, poging 2... =:)

Hoi allemaal! Het gaat best goed! :D

Eeh, werken de bach druppels... Goede vraag, ik heb het daar toevallig gisteren met m'n vriendin over gehad. :P Na 2 weken zou je effect moeten kunnen voelen, maar 'optimaal' is om ze minimaal 3 maande te gebruiken.
Ik vind het moeilijk om te zeggen of het echt 'werkt' maar ik voel me er in ieder geval niet slechter door en ik neem ze elke dag trouw (wat ook al iets wil zeggen, meestal vergeet ik dat soort dingen namelijk). Wat me wel opvalt is dat ze 's avonds echt veel viezer smaken ( :P )dan 's morgens, wat ik zelf toch eigenlijk wel heel erg raar vind. Vraag me ook af of dat iets betekent. (Bach experts hier op bokt? :') ) Maar ik zal het de volgende sessie ook aan haar zelf vragen.

En marleentje, als ik eerlijk ben ( :o ) ben ik (stiekem natuurlijk, haptonome weet dat nog niet. :') ) heel blij met m'n magische vrouwtje. En daar ben ik ook enigszins verbaast over, als ik kijk hoe anti-magisch-vrouwtje ik eerst was en er ook absoluut niet naar toe wilde! Haptonome heeft me er ongeveer naar toe moeten slepen, en de manier waarop ze dat gedaan heeft vond ik echt niet tof ( }:) )! Maar waarschijnlijk wel de enigste manier om mij daar te krijgen... :o :Y)

Het is ook heel zweverig; het heeft eigenlijk vooral te maken met je onderbewust zijnde. En dat kan dus ook 'antwoord' voor jou geven op het moment dat ik het zelf niet goed weet of niet durf te zeggen. Op die manier kunnen we dus altijd verder werken. Dus ook op het moment dat ik blokkeer, en voor mij is dat heel fijn.

Ze luistert ook écht, wat voor mij eigenlijk heel geruststellend aanvoelt. Als het bijvoorbeeld het antwoord op een vraag is, dat ik het wel graag wil maar niet kan/durf, wordt daar ook echt naar geluisterd en gaat ze op zoek naar het antwoord 'waarom' het niet kan. Bij haptonome heb ik ook wel eens dat ik bijv. niet op de bank durf (en zo voelt het dan ook echt, heel graag willen maar gewoon echt niet duren), wat 9 van de 10 keer eindigt met 'toch op de bank'. Wat ook niet verkeerd is, maar het gevoel daarbij is... tja... meestal niet zo goed. En ben ik toch iets aan het doen wat ik in eerste instantie eigenlijk niet 'wil'.

Ik ga stoppen met schrijven, ik heb het idee dat m'n verhaal alleen maar nóg zweveriger en onduidelijker wordt. :Y) En dat was nou juist niet de bedoeling... :')

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 18:38

Klinkt heel duidelijk hoor! En goed!
Hoe was het bij je haptonome gegaan?

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:42

Klinkt inderdaad duidelijk hoor! Fijn dat het magische vrouwtje je kan helpen. Vooral op de momenten dat je dicht slaat, lijkt me dat prettig.

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-13 19:04

Bij haptonome ging het wel oké, we zijn eigenlijk gewoon verder gegaan waar we gebleven zijn. Op de bank was 't wel weer huilen natuurlijk... :o

Magische vrouwtje staat weer over een week, haptonome over 2 weken. Duurt allemaal lang... *Not amused... *

MissCharlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 16:42

Goed bezig meis, ga zo door!

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 17:53

Ik heb ff een soort van nieuw mini-probleem. Volgende week heb ik een afspraak met het magische vrouwtje, alleen zijn de colleges op school veranderd kwa tijd. Uiteraard op het tijdstip dat ik mijn sessie heb... En aangezien 't een belangrijk college is, moet ik eigenlijk de sessie proberen te verzetten. Alleen, tja...vind dat nogal vervelend om te doen en eeh... best wel lastig *held O:) *

MarMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:07

Je moet gewoon zeggen dat het onverwachts was, en dat je er niet aan kan doen.
Je moet je toch over die stap heenzetten. Je kan het!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:33

Als je haar vroeger waarschuwt, kan ze mss nog een afspraak met iemand anders inplannen zodat die tijd niet 'verloren' is. Niet te lang twijfelen meis, gewoon doen! Jij kan er ook niets aan doen..

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 18:59

Als je snel met haar contact opneemt, is de kans het grootst dat je op redelijke termijn een nieuwe afspraak kunt krijgen.
Gewoon uitleggen... zoals je het hier ook doet.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:05

Kun je wel meid!

Anoniem1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 22:37

Ik heb haar een berichtje gestuurd. Als ik morgen geen reactie heb ontvangen dan bel ik haar even. :j

Ik ga proberen om te slapen, voel me *** op het moment ;( Heb weer ff last van m'n haptonome-in-de-steek-laat-angst... -O-