Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:16

What happens in this topic, stays in this topic :Y)

dus posten maar

Zijn wel weer interessante verhalen bijgekomen! Keep it going :D

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:17

:=
Ben benieuwd Anne-Jelly! We're waiting.. :')

Tellie

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:20

Nee, niet naar de HK, daar bloeden dit soort topic's altijd dood. :j

Gewoon meer blunders en minder onzin. :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:24

CoriienRN schreef:
Oke heb hier ook nog wel een flinke blunder!!

Ik lag te slapen met me ex.. na een stap avondje (flink gedronken)
Dus hij gaat dronken uit bed, ik word wakker staat hij in me kamer tegen de tv/stekker doos te pissen!!!! ik heb hem wakker gekregen door even zijn oren om te draaien meneer kneep letterlijk alles af en rende naar de plee :=
We konden er wel om lachen achteraf.. maar ja twas zeeeer geanant!!

Whaha Corien, zoiets heeft die van mij ook eens gedaan.
Hij had alleen 's nachts op de trap staan piesen en het opgedweild met zijn boxer én die vervolgens netjes uitgespreid op het aanrecht gelegd :+ Leuke vondst voor mijn moeder de volgende ochtend: hij durfde bijna niet meer naar beneden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:28

De vriend van een vriendin van me heeft ook een handje van plassen op vreemde plekken als hij dronken in..
Zo heeft hij al een bureaustoel ondergezeken, en is hij naast het bed gaan staan om vervolgens OP bed te plassen, en zo heeft ze nog wel meer verteld, ik heb het alleen niet allemaal onthouden.. Sindsdien kan ik niet meer normaal naar hem kijken, ik vind het gewoon een goorling.. Bah!

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:30

Hahah, hilarisch topic! _O-

3 broek poepers :wow: Dat is echt ranzig! :+

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:34

Gatver, dat vind ik zo vies he, dat ze altijd maar overal tegen aan zeiken... Ook als ze dronken zijn, blijf het nasty vinden. Zou voor mij echt een afknapper zijn :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:36

Nou inderdaad..
Mijn vriend is gelukkig amper dronken, en als hij gedronken heeft nog steeds zindelijk! Ik ga echt zijn zeik niet opruimen.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:40

Wauw, bedankt voor de 20 geweldige pagina´s! Dit maakt mijn avondje echt weer goed! Ik zal ook nog even nadenken, heb nog wel eentje van een vriendin. Nouja het was niet echt zijn blunder maar wel iets 'leuks'. Vriendin haar vriend kwam daar voor de 1e keer thuis, en maakte kennis met haar ouders. Dus haar vader vroeg aan haar vriend : en wat voor sport doe je? Ik mag hopen voetbal? *meneer is helemaal weg van het voetbal en wil alleen maar ajax horen. Jongen: Nee meneer, ik doe aan handbal. Vader van mijn vriendin (een beer van een vent en een kale knar: Godverd*mme ga NU mijn huis uit!! (als ''grapje''). Jongen laat opeens een harde scheet (van de spanning?) en rént het huis uit. := Zo zielig :(:) Inmiddels zijn ze wel al 2 jaar samen hoor. :D En haar vader accepteert handbal nu ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:42

Oh, en mijn eigen vriend die praat soms heel gezellig in zijn slaap. En dan komen al zijn fantasieën een beetje boven, en soms praat hij wel eens over dat hij 25 miljoen heeft gewonnen en wat ie ermee gaat doen (zooo lief), maar ook over wat wel n lekker wijf is en welke vent hem irriteert etc.. := *gelukkig zijn die meiden/vrouwen wel actrice's of modellen dus volgens mij wordt ik nog niet ingeruild :)) *
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-01-11 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:42

Jorine_Falco schreef:
Wauw, bedankt voor de 20 geweldige pagina´s! Dit maakt mijn avondje echt weer goed! Ik zal ook nog even nadenken, heb nog wel eentje van een vriendin. Nouja het was niet echt zijn blunder maar wel iets 'leuks'. Vriendin haar vriend kwam daar voor de 1e keer thuis, en maakte kennis met haar ouders. Dus haar vader vroeg aan haar vriend : en wat voor sport doe je? Ik mag hopen voetbal? *meneer is helemaal weg van het voetbal en wil alleen maar ajax horen. Jongen: Nee meneer, ik doe aan handbal. Vader van mijn vriendin (een beer van een vent en een kale knar: Godverd*mme ga NU mijn huis uit!! (als ''grapje''). Jongen laat opeens een harde scheet (van de spanning?) en rént het huis uit. := Zo zielig :(:) Inmiddels zijn ze wel al 2 jaar samen hoor. :D En haar vader accepteert handbal nu ook.
HAHAHA hier moest ik zooo hard om lachen _O- :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:43

haha ja, toen mijn vriendin het vertelde kwam ik ook niet meer bij.. _O- nouja, het is nog goedgekomen ! :)) (al hebben ze het 1e jaar NOOIT over handbal gehad, maar die vader is niet de ergste hoor geloof ik O:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-01-11 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Rosborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:43

hahah auw, mijn buik doet zeer van het lachen!
Jorine_Falco, die is echt heeel grappig :D
arme jongen..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 21:47

hm, vind het wel frappant dat de meesten verhalen hebben van "een vriendin d'r ex"....
anne jelly kom maar op met je verhaal

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:00

hahaha, ik vind dit topic ook echt geweldig :+

Anna-Jelly kom maar op!! We zitten allemaal met smart te wachten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:01

Frappant? Tsjah, ik heb dit zelf niet meegemaakt (ik zou me ook dood geschaamt hebben). Maar mijn ouders hebben ook goed contact met hun ouders, dus zo kwamen we op het gesprek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:08

Broekpoeper nr 4 is hier!

Ik woonde samen, en had net immense ruzie gemaakt met m'n ex, Waren echt aan het roepen tegen elkaar. Ik brul tegen hem "krijg voor mijn part het vliegend sch**t en stik erin", hij slaat keihard met zijn vuist op tafel en stond op het punt om wat terug te schreeuwen. Maar dat kwam er niet, in plek daarvan werd ie net spierwit, draaide zich om en trok een sprintje naar de badkamer (daar was een wc). Hij bleef er een tijdje, hoorde rare geluiden dus was wel wat bezorgd, maar hij wou absoluut NIET naar buiten komen.

Na lang zeuren heeft die dat toch gedaan en zei heel beduusd "ik heb een ongelukje gehad...". Had ie dus bij die mep op tafel vol in z'n broek gescheten }:0 Heeft de stumperd de rest van de dag nog met enorme diaree gezeten van het dinertje bij z'n moeder de avond ervoor. Maar zijn broek en ondergoed heeft ie toch mooi zelf mogen wassen!

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:12

Heerlijk met dit topic even bijkomen van m'n dag!

Een andere ex van mij heeft ook ooit iets 'leuks' gedaan:
Wij waren bezig (dit is een andere als die slechte mikker) komt zijn mieder binnen gelopen.
In plaats van haar weg sturen kletst hij vrolijk met haar terwijl ik hem in mij slap voel worden.
Zijn ze eindelijk uitgepraat, begint ze te lachen om hoe we erbij liggen!
Ik ben nog nooit zo blij geweest met dekens!
Was echt een afknapper! Had ook echt geen zin meer om het af te maken, vond hij raar?

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:14

Varekaj schreef:
Broekpoeper nr 4 is hier!

Ik woonde samen, en had net immense ruzie gemaakt met m'n ex, Waren echt aan het roepen tegen elkaar. Ik brul tegen hem "krijg voor mijn part het vliegend sch**t en stik erin", hij slaat keihard met zijn vuist op tafel en stond op het punt om wat terug te schreeuwen. Maar dat kwam er niet, in plek daarvan werd ie net spierwit, draaide zich om en trok een sprintje naar de badkamer (daar was een wc). Hij bleef er een tijdje, hoorde rare geluiden dus was wel wat bezorgd, maar hij wou absoluut NIET naar buiten komen.

Na lang zeuren heeft die dat toch gedaan en zei heel beduusd "ik heb een ongelukje gehad...". Had ie dus bij die mep op tafel vol in z'n broek gescheten }:0 Heeft de stumperd de rest van de dag nog met enorme diaree gezeten van het dinertje bij z'n moeder de avond ervoor. Maar zijn broek en ondergoed heeft ie toch mooi zelf mogen wassen!

Ipv de rest van zijn leven, heeft hij wel de vliegende sch**t gehad _O-

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:16

Varekaj schreef:
. Ik brul tegen hem "krijg voor mijn part het vliegend sch**t en stik erin", ......."ik heb een ongelukje gehad...". !

Wahahahahahahahah dat meen je niet :oo :D :')

Was eeh...de ruzie toen vergeten door de schok of toch niet? :D

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:27

Jorine_Falco schreef:

:+ Arme knul ;p. Komt op zo'n moment echt heel onnozel over :P.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:32

Ik weet nog wel een grappige. _O-
Mijn ex vond het altijd práchtig om mij te plagen, en op een keer we lagen in bed, dus ik:"Ik ga even plassen hoor". Maar nee, meneer zou mij wel even vasthouden zodat ik het nog even langer moest ophouden... toen ging hij me ook nog kietelen, heb mooi zijn hele bed onder gezeken. Dat heeft hij nooit meer gedaan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:35

Bah dat is echt vies...
Een blunder van jou, niet van je ex ;)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:37

Het was zijn schuld! :D
O:)

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 22:39

tante_trien schreef:
Ik weet nog wel een grappige. _O-
Mijn ex vond het altijd práchtig om mij te plagen, en op een keer we lagen in bed, dus ik:"Ik ga even plassen hoor". Maar nee, meneer zou mij wel even vasthouden zodat ik het nog even langer moest ophouden... toen ging hij me ook nog kietelen, heb mooi zijn hele bed onder gezeken. Dat heeft hij nooit meer gedaan. :D

Oh lekker Ann :') Ja op zon moment vraagt ie er zelf om, als je echt nodig moet en ook nog gekieteld word :')

Nou ik heb helaas geen verhalen van exen :=