dus posten maar
Zijn wel weer interessante verhalen bijgekomen! Keep it going

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CoriienRN schreef:Oke heb hier ook nog wel een flinke blunder!!
Ik lag te slapen met me ex.. na een stap avondje (flink gedronken)
Dus hij gaat dronken uit bed, ik word wakker staat hij in me kamer tegen de tv/stekker doos te pissen!!!! ik heb hem wakker gekregen door even zijn oren om te draaien meneer kneep letterlijk alles af en rende naar de plee![]()
We konden er wel om lachen achteraf.. maar ja twas zeeeer geanant!!
Jorine_Falco schreef:HAHAHA hier moest ik zooo hard om lachenWauw, bedankt voor de 20 geweldige pagina´s! Dit maakt mijn avondje echt weer goed! Ik zal ook nog even nadenken, heb nog wel eentje van een vriendin. Nouja het was niet echt zijn blunder maar wel iets 'leuks'. Vriendin haar vriend kwam daar voor de 1e keer thuis, en maakte kennis met haar ouders. Dus haar vader vroeg aan haar vriend : en wat voor sport doe je? Ik mag hopen voetbal? *meneer is helemaal weg van het voetbal en wil alleen maar ajax horen. Jongen: Nee meneer, ik doe aan handbal. Vader van mijn vriendin (een beer van een vent en een kale knar: Godverd*mme ga NU mijn huis uit!! (als ''grapje''). Jongen laat opeens een harde scheet (van de spanning?) en rént het huis uit.Zo zielig
Inmiddels zijn ze wel al 2 jaar samen hoor.
En haar vader accepteert handbal nu ook.
Varekaj schreef:Broekpoeper nr 4 is hier!
Ik woonde samen, en had net immense ruzie gemaakt met m'n ex, Waren echt aan het roepen tegen elkaar. Ik brul tegen hem "krijg voor mijn part het vliegend sch**t en stik erin", hij slaat keihard met zijn vuist op tafel en stond op het punt om wat terug te schreeuwen. Maar dat kwam er niet, in plek daarvan werd ie net spierwit, draaide zich om en trok een sprintje naar de badkamer (daar was een wc). Hij bleef er een tijdje, hoorde rare geluiden dus was wel wat bezorgd, maar hij wou absoluut NIET naar buiten komen.
Na lang zeuren heeft die dat toch gedaan en zei heel beduusd "ik heb een ongelukje gehad...". Had ie dus bij die mep op tafel vol in z'n broek geschetenHeeft de stumperd de rest van de dag nog met enorme diaree gezeten van het dinertje bij z'n moeder de avond ervoor. Maar zijn broek en ondergoed heeft ie toch mooi zelf mogen wassen!
Jorine_Falco schreef:Wauw, bedankt voor de 20 geweldige pagina´s! Dit maakt mijn avondje echt weer goed! Ik zal ook nog even nadenken, heb nog wel eentje van een vriendin. Nouja het was niet echt zijn blunder maar wel iets 'leuks'. Vriendin haar vriend kwam daar voor de 1e keer thuis, en maakte kennis met haar ouders. Dus haar vader vroeg aan haar vriend : en wat voor sport doe je? Ik mag hopen voetbal? *meneer is helemaal weg van het voetbal en wil alleen maar ajax horen. Jongen: Nee meneer, ik doe aan handbal. Vader van mijn vriendin (een beer van een vent en een kale knar: Godverd*mme ga NU mijn huis uit!! (als ''grapje''). Jongen laat opeens een harde scheet (van de spanning?) en rént het huis uit.Zo zielig
Inmiddels zijn ze wel al 2 jaar samen hoor.
En haar vader accepteert handbal nu ook.
tante_trien schreef:Ik weet nog wel een grappige.
Mijn ex vond het altijd práchtig om mij te plagen, en op een keer we lagen in bed, dus ik:"Ik ga even plassen hoor". Maar nee, meneer zou mij wel even vasthouden zodat ik het nog even langer moest ophouden... toen ging hij me ook nog kietelen, heb mooi zijn hele bed onder gezeken. Dat heeft hij nooit meer gedaan.