Hij had al zo'n grote.... had ik er niet bij kunnen hebben hoor
Hackie
Geplaatst: 15-12-10 20:19
*ligt helemaal dubbel, een gekneusde bal
x__Danielle
Geplaatst: 15-12-10 20:19
Pascal schreef:
Hij had al zo'n grote.... had ik er niet bij kunnen hebben hoor
hahahahahaha
iloonaa__
Geplaatst: 15-12-10 20:22
x__Danielle schreef:
haha als dat zo was zou dat wel een ideale oplossing zijn voor een hoop jongetjesss
haha iedere jongen kneust spontaan zijn ballen!
Steph86
Geplaatst: 15-12-10 20:43
Hahaha gekneusde ballen, weet je dat het dan net toverballen zijn Mijn man doet aan motorcross en ja het wil nog wel eens voorkomen dat hij pijnlijk op de tank terecht komt na oa een sprong. Ik heb hem al gezegd dat hij zulke kunstjes eigenlijk rond de kersttijd uit moet halen,toverballen in de kerstboom zal vast helemaal geweldig zijn
Mijn vriend zegt dat je er ontzettend buikpijn van krijgt.... Ik zou ook niet weten hoe het voelt... Alhoewel met je frutsel ergens bovenop klappen kun je ook goed ziek van worden...
unicorn_kiss
Geplaatst: 15-12-10 22:30
Pascal schreef:
Mijn vriend zegt dat je er ontzettend buikpijn van krijgt.... Ik zou ook niet weten hoe het voelt... Alhoewel met je frutsel ergens bovenop klappen kun je ook goed ziek van worden...
Ja tegen de punt van een tafel aanlopen voelt ook niet bepaald gezellig.. en ik spreek uit ervaring
Kipje39
Geplaatst: 15-12-10 22:33
potverdorrie ik klap dan ook wel even in elkaar hoor.... bal of geen bal.. mijn truss is ook gevoelig...
Anoniem
Geplaatst: 15-12-10 22:36
Nooit met een mannenfiets gereden en met je muts dan op die stang gekliedert?
Of op een bokkend paard gezeten, een slechte lancering meemaken en de voorkamer van je zadel tegen je *** gehad? Ik anders wel en da's écht geen pretje.
Ik ben begonnen met lezen met het topic, dus ook ff mijn eigen steentje bijdragen haha! De allereerste keer dat ik bij mijn vriend ging slapen hadden we nog niks gedaan. We hadden toen iets van 4 maanden verkering en we waren 15 jaar oud (inmiddels 3,5 jaar verkering) We kwamen beneden voor het ontbijt 's morgens, vraagt de pa van mijn vriend: "Wil je worst op je brood of heb je al genoeg gehad? " Deze (overigens erg lieve man haha) kreeg ook direct een knal voor zijn harses van zijn vrouw haha! Wij allebei kei rood natuurlijk... Als ik nu nog eens vraag wat hij toen heeft gezegd, zegt ie van: "Dat heb ik echt niet gedaan!" en krijgt hij een rood hoofd!
En een keer, een paar maanden terug, konden we niet slapen, allebei honger, we lopen naar beneden en daar zitten de ouders van mijn vriend bij de houtkachel, zegt ie tegen ons: ''Krijgen jullie daar ook altijd zo'n honger van?!''
Ik zal NOOOOIT een vriendje bij mijn ouders laten slapen. Waarschijnlijk mag hij dan direct op een andere kamer slapen en mijn kamer is naast die van m'n ouders en m'n bed, of nja..m'n matras [m'n bed staat hier hier Utrecht] ligt daar tegen de muur aan die kamer. M'n ouders zullen dat NOOIT goed vinden HAHAHA!
Willen jullie er even aan denken dat dit geen HK topic is?? Op LZP moeten berichten nog steeds ontopic zijn, alle offtopic reacties worden dan ook verwijderd.
paulus26
Geplaatst: 16-12-10 01:01
Ik heb wel eens een vriendin gehad die toen we bezig waren een keel opzetten waar ik me slap van schrok toen ze d'r hoogte punt bereikte
Goldy
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-10 01:04
@nadia ik snap je beslissing maar helaas is t verband nu uit t topic dus ik zeg gooi m maar opslot nu!!!
maXcomX
Geplaatst: 16-12-10 01:04
Nadia schreef:
Willen jullie er even aan denken dat dit geen HK topic is?? Op LZP moeten berichten nog steeds ontopic zijn, alle offtopic reacties worden dan ook verwijderd.
WAT IS EEN HK TOPIC? Lees eerst de vraag voordat je iets verwijderd.
easygoing
Geplaatst: 16-12-10 01:05
goldynf schreef:
@nadia ik snap je beslissing maar helaas is t verband nu uit t topic dus ik zeg gooi m maar opslot nu!!!
Of verplaats het topic naar een plekje waar wel hilarisch offtopic gegaan kan worden. Ben een stille meelezen maar heb al meerdere malen bijna in mn broek zitten piesen van het lachen.
01San
Geplaatst: 16-12-10 01:05
Ik vind het jammer! Het was zo leuk aaneenopvolgend die stukjes te lezen wat mensen meemaakten
Utixo
Geplaatst: 16-12-10 01:06
Nadia, wil je er geen HK van maken dan?
Wij hoorden hier onze vroegere buren ook altijd. Hij maakte tijdens de seks nogal maffe geluiden, en het bed ging goed heen en weer. Godzijdank zijn ze verhuist.
En de buren van ex scharrel zijn ook wel eens wezen melden dat hij het bed wel een stukje van de muur af mocht zetten