Waar werd jij vandaag blij van? :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xyvonnex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 00:14

Om 23;00 uur ben ik nog even bij mijn paardje gaan kijken,Ben in de hooibak gaan zitten.Lekker warm in en onder het hooi.Nina en Corrie kwamen gezellig hooi van mij eten <3 .Ze vonden het helemaal niet raar om mij in de hooibak aantetreffen :+ .
Dat was wel heel knusjes en lekker warm.Daar werd ik dus blij van. :D :D

Lena01

Re: Waar werd jij vandaag blij van? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 02:40

Dat ik kaartjes won op vakantieveilingen voor Mary Poppins :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 02:42

dat de bokker boven mij nog wakker is
:')

Frodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 08:06

dat ik pas korfbal heb om 1 uur. :z
dat heeeeeel misschien francina komt kijken. maar dat moet ik nog afwachten... 8-)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 08:18

ik heb recent mijn merrie in moeten laten slapen.......
De band die ik met haar had was enorm.......

Gisteren kom ik thuis uit mijn werk.......morgen ben ik jarig........
Heeft mijn man een kadootje voor me, ik pak het uit..........
Een groot vierkant stuk kristal met daarin mijn merrie gegrafeerd,ze is het echt............het lampje wat er onder moet die krijg je nog, die moet nog binnen komen......... ;( <3

DreamUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 08:24

Alison_belle, wat lief van je man! Sterkte nog :(:)

ik werd vrolijk dat ik weer wat minder ziek ben en vandaag weer even langs me heerlijke paardjes mag :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 08:27

Is allang blij dat de hond na een ongeval in huis gisteravond toch aan de beterhand is, laten inslapen blijft nog altijd openstaande optie maar is niet meer zo prominent aanwezig...

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 08:43

dat mijn haf waarschijnlijk toch 100% geneest van een hoefbeenkanteling..... (helemaal happy!!!!!)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 08:47

Toen m'n nog al bange verzorgShet voor het eerst uit haarzelf op me afstapte, zo'n goed gevoel na maanden.
En toen ik m'n verzorgveulentje voor 't eerst zag. 2 weken oud, een nieuw leven, lente. Snap je denk ik wel.

Aline4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 08:54

Vanmorgen speelden onze 3 honden (2 volwassen en 1 pup van 13 weken) zo leuk met elkaar in de sneeuw!! En nu word ik blij van mijn tosti die bijna klaar is en de dag is pas net begonnen :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 09:23

Dat mijn kat alles op alles zette om nog even met me te knuffelen voor de dag begon. <3

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 09:27

Dat ik door m'n medicijnen in ieder geval lekker heb geslapen. Daar blijft het dan bij, want ik kan er niet eens normaal door typen en ik heb me onwijs hard verslapen voor m'n werk.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 09:49

Gister had ik een rotdag, alles ging fout. Ik barste in tranen uit op het station in Delft, toen kwam er een meisje naar me toe om te vragen hoe het ging, en toen zei ze: Maakt niet uit dat je een vreemde bent, maar ik kan er niet tegen als mensen verdrietig zijn, dus je krijgt een knuffel. Dus toen kreeg ik een knuffel van een wildvreemde haha. Daar wordt ik toch zo blij van, van zulke mensen. :+:

En ik kreeg s middags nieuwe schaatsen van mijn moeder, hele mooi en comfortabele noren, daar werd ik ook heel blij van. :)

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 09:50

M'n sigaretje. Een beetje jammer dat ik m'n longen uit m'n lijf hoest. :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:36

Dat de kat op de kinderboerderij weer zo lekker aan me bleef plakken vandaag, het is echt een heerlijk beest. <3
En dat de Dartmoortjes weer zo naar de sneeuw keken alsof ze het nog nooit gezien hadden, maar zodra ze in de wei stonden meteen gingen sneeuwschuiven zoals ook vorig jaar. _O- Gekke poons.

Ingmar stoppen met roken tot je minder hoest, gek. :P
Rokers die zich altijd maar afvragen waarom ze zo lang verkouden blijven/blijven hoesten zijn grappig. _O-

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:01

Dat mijn dochtertje na 5 dagen ziek zijn eindelijk koorstvrij is!

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:05

Ik stond met mijn auto voor het rode stoplicht te wachten. En toen die op groen ging..... kwam ik niet vooruit. Gelukkig was ik vergeten dat de auto in zijn vrij stond en NIET vast in de sneeuw!!!!!!

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:07

dat ik vanochtend een verkade chocolade letter in mijn brievenbus vond namens de eneco. Dat zijn nog eens leuke acties.

Dat ik vanochtend op kraamvisite ben geweest bij mijn vriendin die haar 1e kindje heeft gekregen. Heerlijk om te zien dat alles zo goed is gegaan en dat ze er zo goed uit ziet.

en ik heb net nog keihard gelachen om mijn kat. Het is een binnenkat, maar als het koud wordt vind hij het heerlijk buiten. Dus in het kader van: jij bent een boskat en je bent gemaakt op zulke weer (hij heeft zelfs extra haren tussen zijn tenen tegen de sneeuw) vond ik dat hij maar eens een wandeling door de sneeuw moest maken. Had gedacht dat hij het wel heel leuk zou vinden..... Niet dus.... Had hem opgetild en op de gallerij gezet, maar hij stond dus 3 seconden later gelijk weer binnen en keek me heel verwijtend aan. Dus nu light ie weer lekker op mijn buik te slapen.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 16:44

Wat een leuke dingen staan in dit topic! Ik bedacht me eerder deze week dat ik eigenlijk niet echt blije dingen had meegemaakt, maar vandaag iets wat wel echt heel leuk is.
Ik was vandaag bij mijn oude baas op visite (even wat spullen afgeven e.d. die ik nog had). Toen kwam ik met een aantal chauffeurs in gesprek waar ik afgelopen tijd veel mee te maken had en die mannen missen mij blijkbaar verschrikkelijk (werk wordt nu ook niet zo handig gedaan e.d.), erg leuk om te horen. Nu hadden ze bedacht dat ik dan alleen op de zaterdag zou kunnen komen werken (en de rest gewoon bij m'n nieuwe baas) en dat ze dan alle vijf een tientje bij zouden leggen om mij te betalen (het gaat maar om een paar uurtjes). Ik dacht dat ze zaten te dollen, maar ze zijn het serieus aan de baas gaan vragen....... Daar ben ik nou helemaal blij van geworden!! Ook al trapt exbaas er natuurlijk niet in, die zal wel gedacht hebben "wat een stel malloten". Maar ik vond het echt zo leuk dat ze dit geprobeerd hebben, ik ben er echt van ontroerd! Zo schattig!

laura22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 16:48

Van mijn wandeling in de sneeuw met de hond hoe hij daar van kan genieten.

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 16:48

Toen ik vanmiddag naar een bizarre toch waar ik normaal een paar minuten over doe mijn paardjes zag <3 (hoe penny)
En van mijn man...(echt, het is zo`n schatje)
En dat mijn dochtertje van 2,5 jaar ...naar mamma schatje...riep (how sweet)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 16:49

@ Bergje, dat is zeker lief :j. Toch altijd fijn, waardering.

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 16:55

dat ik vandaag lekker een winterdeken heb gehaald voor mijn paardje,
hij genoot ervan toen ie opging.
en dat ik me heb opgegeven voor whipeout haha afwachten nu

gr

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 17:36

Van het vrolijke koppie van mijn pony tijdens een wandeling door de sneeuw met haar en ook werd ik wel even blij toen ik tijdens het opruimen van de zadelkast een gloednieuwe zweetdeken voor mijn paard tegenkwam, die ik vorig jaar had gekocht en waarvan ik het bestaan helemaal vergeten was :o

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 17:37

Van de sneeuw wat er gevallen is vannacht en vanmorgen. :))