Zakelijke, vrouwelijk kleding met een eigen bite

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kiwipitje

Re: Zakelijke, vrouwelijk kleding met een eigen bite

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 13:24

Vandaag weer zwart pak met grijze longsleeve ennnn m'n paarse bril (normaal lenzen :P).

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:15

Jammer dat hier niet meer gepost wordt.
Vind het een erg leuk topic.
Ik vind vaak pakken alleen mooi staan bij dunne mensen nou heb ik zelf van onder maat 40/42 en van boven 38 wat zouden jullie aan raden te dragen?

sologirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 19:54

Gewoon een pak aantrekken! Wat is er mis met maat 40?

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 00:17

haha half de wereld die jij dun vind heeft maat 40 aan,,
ik heb pas een boyfriend pantalon gekocht, staat super.
ik het maat 38 kleine 40 onder en 36 boven. ( zelfde verhouding dus)

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 08:43

Miiej schreef:
Jammer dat hier niet meer gepost wordt.
Vind het een erg leuk topic.
Ik vind vaak pakken alleen mooi staan bij dunne mensen nou heb ik zelf van onder maat 40/42 en van boven 38 wat zouden jullie aan raden te dragen?
Losse delen uitzoeken. :j Bij bijvoorbeeld WE Women kun je pantalon, jasje, giletje of blouse bij elkaar zoeken.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-10 08:44

Ik ben de laatste maanden van maat 38/40 naar maat 36 gegaan. Ik zou willen dat ik m'n maat 40 pakken nog pastte! Ik heb nu maar 2 pakjes waar ik nog uit kan kiezen, en er hangen bloedmooie pakken in de kast, die om me heen slobberen :(

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 14:48

Ik heb juist weer een stel te kleine pakken hangen!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:38

kunnen we niet pakkenruil doen :D

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:40

Weetniet :P. Als jij in 36/38 past en voor mij 38/40 hebt zeker wel. Maar het is wel MEXX en dat willen mensen niet :P. Oh en Vanilia :j

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:45

hmmmmmmmm nee ik heb niks voor jou in de aanbieding momenteel :') denk trouwens ook niet dat ik momenteel in 36/38 pas :') Vanilia <3

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:47

Bummer :P. Binnenkort verhuizen en al m'n kleding komt in een aparte kamer op rekken te hangen <3

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:53

Voor een pak van Vanilia (maat 36) houd ik me altijd aanbevolen :)) Heb alleen geen maat 40 in de aanbieding :n

Maar als je het pak kwijt wilt KP... what's de kleur en model?

Hmmm, het pak wil mss wel helemaal niet verhuizen als hij bij jou een eigen kamer krijgt. Bij mij moeten ze het gewoon met een volgestouwde kast doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:02

Een topic naar mijn hart!

Heb me al krom gelachen om sommige reacties, had dit veel eerder moeten ontdekken.

ik kan gewoon op mijn werk aankomen in spijkerbroek, t-shirtje en truitje, zolang je voor de rest maar netjes bent. Geen vlekken dus, geen ongewassen vet haar, geen panda-oogjes van mascara die uitloopt... Sneakers kunnen dus ook. Onze balie is relatief hoog, onze voeten zitten onder tafel met zo'n hoge plaat dus geen kat die dat kan zien.

Toch kleed ik me graag netjes, alleen ben ik 's ochtends nogal lui en graai ik maar snel snel wat uit de kast.

Ben wel de vinden voor ondoorzichtige panty's laatste tijd en fijne leggings. Superhandig onder een trui-jurkje of hemdjukje! Laarzen erop en gaan met die banaan :) Of een middellange donkergrijze rok (niet tot op die knie maar ook niet te kort), turkoize (turquois?) panty's met subtiel ruitjesmotief erin, en zelfde kleur truitje en donkergrijze platte laaren onder.

ik adoreer ook jurkjes en kokerrokken, alleen geen idee hoe ik dat moet combineren zonder te truttig te lijken.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:12

Ik draag vaak een kokerrok met een blousje en dan vrij simpel vest en nette platte schoenen eronder.

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:12

Overigens ik ben opzoek naar een pantalon met rechte pijpen of smaller van onderen in elk geval geen wijde pijpen weet iemand waar ik die kan vinden?

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 12:34

Vandaag toch maar weer eens een volledig pak aangetrokken voor de projectboard, die dus niet door ging :( . Maar ik zie er in ieder geval weer keurig uit vandaag in een beige vaniliapak, met donkerbruine riem, schoenen en tas.

Wat ik ook lastig te vinden vind zijn goede blouses, voor onder een pak. Dingetjes van 29,95 van de H&M zijn prima voor een zaterdagmiddag. Maar een goed overhemd dat in mijn pak-broek blijft zitten, waarvan de kraag een beetje netjes blijft staan en die ook nog op de juiste plaatsen getailleerd zijn... bijna niet te vinden. Voor mannen natuurlijk meer dan zat! Heeft iemand ervaring met zaken als [url]shirtbyhand.nl[/url]om blouses op maat te laten maken?

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:41

hmm ik heb italiaanse nepbloesjes die super mooi blijven en lang genoeg zijn om in je broek te blijven..
ik heb overigens wel een vannilia pantalon die ik wel wil ruilen tegen een maatje 38 of eventueel 36 als vanilla is..
deze is maat 40 en 2 x gedragen . ik moest en zou hem ,maar al te groot gekocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 17:45

Ik heb zo'n bodyblouse van Esprit en dat ding zit heerlijk!
De sluitingen zijn makkelijk, maar ze zijn ook mooi verwerkt in stukje extra zachte stof :) De onderkant van de blouse is trouwens uit katoenen rekstof, zo zit het ook niet helemaal loeistrak. Kan ik zelfs dragen in een skinny heupmodel zonder dat ze merken dat het zo'n bodyding is. Mooi getailleerd en leuke kraag. Alleen het strijken is minder handig, dus die gaat naar de strijkdienst.

Valilia heeft prachtige kledij. Heb de halve site ondergekwijld denk ik.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:48

Hmmm, als ik zo'n bodyblouse pak, dan kan ik geen spullen meer van de bovenste plank uit de kast pakken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:43

oh heb ik geen last mee. Het model zit zodanig dat je blouse niet echt loeistrak zit, en je hebt dan dat onderste deel in rekstof, dus ik kan me echt nog makkeljk uitrekken om wat van een hoge plank af te nemen. Ben maar klein uppie, dus planken zijn snel hoog :+ Je hebt wat speling over zeg maar.

Bener nog niet mee gaan paardrijden, daarvoor is ze net iets teveel favoriet en ik heb destructieve knollen. oude kleren laten ze heel, maar iets nieuws, moeten ze gelijk een keertje aan plukken om de stevigheid te checken. Heb er wel al mee gefietst, draag ze onder een loeistrakke skinny en echt, ding zit heerlijk.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 08:36

Verkopen ze die nu nog bij Esprit?

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 09:12

Ik ken 't Anoeska. :=

Staat het niet op de site, KP?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 09:29

Geen idee :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:34

Mag ik hier ook meekletsen?

Zo'n bodyblouse leek me altijd ideaal, maar als ik zo de laatste 2 pagina's lees := .
Heb er overigens nog nooit een aangehad!

Werk ook op kantoor waar je casual mag komen, mag dus gewoon spijkerbroek, sneackers en uggs aan als ik wil. (Doe dat ook soms wel := )
Maar meestal probeer ik toch wel netjes te komen!
Heb nu een rood jurkje gekocht met een kortere blazer voor de jaarafsluiting die ik wat vaker aan ga doen denk ik.
Verder draag ik vaak een legging met een wollen jurkje, of een kokerrokje met blouse of shirtje.
Af en toe een pantalon of donkere spijkerbroek met blazer/blouse/net shirtje of een trui.

Sieraden draag ik sowieso bijna niet, kleine oorbelletjes en mn horloge wel :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:37

Wat foto's van dat nieuwe jurkje

Afbeelding
Jurkje op het hangertje

Afbeelding

Afbeelding
Detail rok, is dus een overslag zeg maar!

Er komt nog wel een zwart hemdje onder en een zwarte blazer :j .