). Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). 
Miiej schreef:Losse delen uitzoeken.Jammer dat hier niet meer gepost wordt.
Vind het een erg leuk topic.
Ik vind vaak pakken alleen mooi staan bij dunne mensen nou heb ik zelf van onder maat 40/42 en van boven 38 wat zouden jullie aan raden te dragen?
Bij bijvoorbeeld WE Women kun je pantalon, jasje, giletje of blouse bij elkaar zoeken. 
. Als jij in 36/38 past en voor mij 38/40 hebt zeker wel. Maar het is wel MEXX en dat willen mensen niet
. Oh en Vanilia

denk trouwens ook niet dat ik momenteel in 36/38 pas
Vanilia
. Binnenkort verhuizen en al m'n kleding komt in een aparte kamer op rekken te hangen
Heb alleen geen maat 40 in de aanbieding
Of een middellange donkergrijze rok (niet tot op die knie maar ook niet te kort), turkoize (turquois?) panty's met subtiel ruitjesmotief erin, en zelfde kleur truitje en donkergrijze platte laaren onder. 

. Maar ik zie er in ieder geval weer keurig uit vandaag in een beige vaniliapak, met donkerbruine riem, schoenen en tas.
De onderkant van de blouse is trouwens uit katoenen rekstof, zo zit het ook niet helemaal loeistrak. Kan ik zelfs dragen in een skinny heupmodel zonder dat ze merken dat het zo'n bodyding is. Mooi getailleerd en leuke kraag. Alleen het strijken is minder handig, dus die gaat naar de strijkdienst.
Je hebt wat speling over zeg maar.
.
)

.