Ook al ken ik je alleen door deze topic, toch wil ik je heel veel sterkte toenwensen. Ik heb alles wat je schreef gelezen en meegeleefd en hoopte dat het goed zou komen. Wat een verdriet dat het zo moet lopen. Ik wil zeggen dat ik je heel moedig en sterk vind. Ik wens jou en je familie en naasten alle kracht toe om dit verlies te verwerken.
Jemig meid.. Ik heb je topic gevolgd, maar deze update komt echt als een enorme klap, wat een verdriet.. Wat afschuwelijk dat je op jouw leeftijd al afscheid hebt moeten nemen van je moeder. Echt onwerkelijk.
Ook ik wens je enorm veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke periode.
Oh meid wat erg zeg! Heel erg veel sterkte! Ook voor je vader, zusje en de rest van de familie natuurlijk.
realmagic
Geplaatst: 10-11-10 21:28
heel veel sterkte,
Koester de mooie momenten ze geven je kracht in tijden dat het leven even anders is dan verwacht. Probeer te genieten van die mooie momenten het zijn belangrijke fundamenten Ze maken je sterker en vormen een wapen tegen de pijn probeer ondanks alles te genieten en laat dan al die mooie momenten als een pleister op de wonden zijn
HelgaV
Geplaatst: 10-11-10 21:32
Och meissie!! Ik heb al je updates gevolgd en schrok me rot toen ik net de laatste update las... Gecondoleerd.
Ik wil jou en je familie heel veel sterkte wensen in deze en de komende moeilijke tijden.
Jeetje meis, Ik las en leefde ook mee met je verhaal.. wat een schok.. ik wens je heel heel veel kracht toe in deze moeilijke periode. Verschrikkelijk wat jij al mee moet maken
Ochjemig meis, naar je stage? Enerzijds wel even fijn om wat anders tussendoor te doen..maar zou dat persoonlijk omruilen om lekker naar je paard te gaan. Wanneer wordt je mams begraven?