Vooral dit soort dingen zijn leuk om te volgen, omdat je het iemand ook echt gunt om zn doel te bereiken! En het is leuk voor ons, omdat we elke keer resultaten kunnen zien!
Hahaha nou ja ik blijf voorlopig nog even updaten hoor, vandaag zei de weegschaal namelijk dat er nog maar een halve kilo af moet en dan ben ik er 20 kwijt!!
Nou die 20 zijn er nu dus echt officieel vanaf. Echt heerlijk om zo 2010 af te sluiten ennee heb ook wel een lieve jongen leren kennen via een vriend, met wie ik nu al 2x lekker op de bank hangend film heb gekeken en die is er vanavond bij het oud en nieuw feestje waar ik heen ga ook. Dus echt vrijgezel ga ik 2011 ook niet in, mijn jaar kan niet meer stuk. Neem mijn cameraatje mee, dus wie weet komt er nog wel wat tijdens het programma op tv.
Laura82
Geplaatst: 31-12-10 18:27
Wat goed van je!! Dat is zeker een goed begin van het nieuwe jaar!!
Diezelfde jongen waar je het vorige pagina over had? Of is dit iemand anders?
Eh nou het was dus eigenlijk niet die jongen van internet maar die jongen waarmee ik afgelopen vrijdag ben gaan stappen. Die eigenlijk mijn type niet was. Ik had eerst een hele andere indruk van hem, hij kwam echt als zo'n stoere gast over, beetje link zeg maar. Maar het blijkt dus dat dat echt alleen maar uiterlijke schijn is, hij is echt zo vreselijk lief. Best wel verlegen eigenlijk en een ontzettende knuffel. Dus hij is veel leuker als ik dacht.
Lieke, GEFELICITEERD!!! Met je -20 kg! Wat een super goede mijlpaal om het nieuwe jaar mee in te gaan. Heb je stiekem geen foto van je vlam? Ben zo nieuwsgierig!
Flying_Angel
Geplaatst: 31-12-10 20:27
Hier weer even een berichtje van mij! Wat een heerlijk gevoel om jou zo te zien, wat voor gevoel moet het dan wel niet geven om jou te zijn! Echt super knap voor jou, diep respect. En nu kan je 2010 goed afsluiten! Wauw!
Gisteravond hardstikke gezellig gehad, moet zeggen dat de mannen allemaal behoorlijk onder de tafel lagen zo bezopen waren ze, gelukkig hebben ze allemaal geen vervelende dronk, dus dat was nog wel te doen. Maar goed heeft iedereen hier een leuke jaarwisseling gehad?
joyce2
Geplaatst: 01-01-11 17:39
oeehw, ik ga even kijken
Edit: ik zat ff bij je foto's te kijken, maar daar staat ie denk ik niet tussen! PB ff hoe die heet, dan zoek ik hem op tussen je vrienden, want ik zag ook geen krabbels van hem staan
Ha Lieke, zag bij bzv dat je geen vrijgezel meer bent. Gefeliciteerd meid. En ook omdat je 20kg kwijt bent. Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Ik zou je nog foto´s mailen van shirtjes. Ben ik niet meer aan toegekomen. Mijn excuses. Als je me via pb je prive mail even geeft kan ik ze je mailen.
Debbie
Geplaatst: 02-01-11 20:21
Zoo.. gefeliciteerd met je -20! Dat is echt een hoop! Is snel gegaan zeg
Ben ontzettend benieuwd naar de afleveringen straks!
Hhaha nou Liek, als het net zo hard met mijn mama gaat, als dat het bij jou nu gaat, heb ik straks een stiefvader Dat moeten we niet hebben! Maar he, vertel?? Woont hij ook in Hellevoet?
Hallo hallo Nou ik ben toch maar weer single, ik voelde niet genoeg voor hem om echt een langdurige relatie aan te gaan en dan kan ik het beter gelijk stoppen als over een maand of wat. Was even moeilijk, maar goed we blijven vrienden gelukkig. Verder hoef ik nog 2,7 kilo en dan kom ik in de 80 zone zeg maar, dan ben ik ook 25 kilo kwijt. Dus dat blijft gewoon lekker goed doorgaan. Ennee 12 februari wordt ik 25 en dan wil ik dus in rotterdam met een heleboel mensen gaan stappen om mijn verjaardag te vieren, maar ook om die mensen te bedanken voor de steun de afgelopen maanden, dus bij deze. Mijn trouwe volgers hahaha, jullie zijn allemaal uitgenodigd!!!