ik heb tot heden nog steeds niks meer van hem gehoord. Waar ik echt blij mee ben. Eindelijk rust... Nog steeds gelukkig met mijn huidige vriend Hij is echt ontzettend lief
Ik kom zojuist op msn, en ik lees daar een ofline bericht van meneer, van 30-08. (Lang niet meer online geweest )
Dat hij morgen uit respect al mijn boeken komt brengen, rond kwart over vier/half vijf. (Bij waar mijn paard staat).
Ik lees het dus nu pas, daar ik lange tijd niet meer online geweest ben.
Alleen nogal vreemd.. Sind die tijd heb ik mijn stallingsbaas meerdere malen gezien, ook zijn vrouw. Zij hebben het nergens over gehad. En bij mijn spullen ligt dus niks. Als hij geweest was, dan wist mijn stallingsbaas het wel, of die boeken zouden in mijn hoek liggen.
Beide niet dus...
Ik baal hier zo enorm van..
Had hij soms gehoopt reactie te krijgen en mij mischien toch te zien? Hij schreef er wel bij dat dat beter was van niet.
@SweetMellie: Nee, de vrouw van mijn "ex" neemt geen contact met mij op. Destijds alleen een smsje over de sleutels
amanda2
Geplaatst: 08-09-10 11:52
Niet op reageren.
Sterk zijn.
Je niet gek laten maken.
Anoniem
Geplaatst: 08-09-10 11:53
Ik zou er niet op reageren, en die boeken gewoon als verloren beschouwen. Die kun je later wel weer een keer bijkopen, als je ze graag in je collectie wilt hebben.
Op zich een goed teken dat hij alleen toen een bericht heeft gestuurd en niet daarna wederom is gaan drammen omdat hij je niet gezien heeft en daarom die boeken niet achtergelaten heeft of wat dan ook. Hou je poot stijf, reageer niet. Je doet het goed.
KletsKoekje
Geplaatst: 08-09-10 11:54
Wat vreemd, ik denk inderdaad dat hij gehoopt had dat je zou reageren. Maar dat heb je heel goed niet gedaan. En zou ik ook niet alsnog doen. Gewoon zo laten en geen contact is mijn advies.
En als hij zo graag wilt dat je echt die boeken terug hebt moet hij ze inderdaad maar ergens neerleggen maar het is gewoon een schreeuw om aandacht volgens mij..
Ik was inderdaad niet van plan om te reageren. Ik had de boeken ook al als verloren beschouwt.
Dan maar hopen dat het hierbij blijft, en hij niet telkens toch iets ziet waardoor hij contact op wil nemen. ik zal toch als ik weer op stal ben, vandaag of morgen. Even mijn hoekje uitpluizen. Wie weet heeft hij ze in mijn bureau neergelegt. (Enigste op de stalling, dus alle ruimte voor mij )
jeetje wat vervelend dat ie opeens weer fratsen uit begint te halen! Gelukkig is het vrij onschuldig, maar ook ik denk dat ie zit te wachten tot hij je op een zwakke plek kan raken. Denk dat hij zich er gewoon niet bij neer kan leggen dat jij hem aan de kant hebt gezet, maar je doet het goed hoor meis!!
slimmerik
Geplaatst: 10-09-10 10:13
shrimp schreef:
@SweetMellie: Nee, de vrouw van mijn "ex" neemt geen contact met mij op. Destijds alleen een smsje over de sleutels
Zou me niets verbazen dat hij dat sms-je met haar foon verstuurd heeft....de lafaard. En heel verstandig om er niet op te reageren.
Niets terug sturen! Dan geef je hem weer aanleiding om er opnieuw op in te gaan. Gewoon zo laten
pieteritus
Geplaatst: 22-09-10 16:24
Gatverdarrie, hij leert het maar niet. Ik heb een hoop meegelezen (niet alle 20 pagina's) maar dit getuigt van een man met weinig ruggegraat. Knap van je dat je niet reageert.