Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bnb schreef:Als groot dierenliefhebber en beschermer kan niet anders dan op de PvdD stemmen!
Het wordt tijd dat er iets aan alle misstanden mbt de dieren wordt gedaan...
gohya schreef:"Heino"
Alleen al haar lieve uitstraling,ook haar debatten zijn te soft.
Je hoort nooit geen grove taal [niet dat dat moet hoor] of keiharde woorden.
Soms gaat ze wel tekeer hoor,maar ze word gewoon niet serieus genoemen lijkt het wel.
Ik vind haar een beetje zoals Agnes kant was,niet echt geschikt voor in de kamer,te lief en zacht.
gohya schreef:Niemand weet nu al of hij ook uitvoert wat hij roept.
We voor oordelen daar over,we moeten eerst afwachten.
Citaat:En toen is verleden tijd,je weet niet hoe hij veranderd is?
Citaat:Ik vind haar een beetje zoals Agnes kant was,niet echt geschikt voor in de kamer,te lief en zacht.
gohya schreef:Ingmar_ schreef:Ik vrees dat Nederland flink op z'n plaat gaat met een enorm parlement vol met PVV. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik denk wel dat het goed zou zijn.
Bedoel je dat het goed zou zijn als de PVV ook in de coalitie zit?
Heino schreef:Ingmar_ schreef:Nee, dat absoluut niet. Ik denk dat de PVV een betere rol in de oppositie kan spelen.
Dat denk ik ook. Ik vrees dat het in de regering vrij snel tot een val zal komen, maar de oppositie houdt de politiek wel scherp
gohya schreef:bnb schreef:Als groot dierenliefhebber en beschermer kan niet anders dan op de PvdD stemmen!
Het wordt tijd dat er iets aan alle misstanden mbt de dieren wordt gedaan...
Volgens mij wil de PVV hier veel aan gaan doen?
Die wil strengere aanpak voor mensen die dieren mishandelen,zoals geld boete's en celstraf.
PVV wil ook een Animal Cops in nederland.
bnb schreef:Maar de PVV vindt bv ook dat de nerstenfokkerij gewoon moet kunnen (economisch belang) en dat vindt ik nou het toppunt van dierenmishandeling tbv decadentie...
Heino schreef:Dat denk ik ook, zullen ook vrij veel moties van wantrouwen komen denk ik zo
Heino schreef:Ik hoop het, daarom hoop ik ook op een linkse partij (en dan écht links en niet PvdA) als neutraliser
Heino schreef:Ingmar_ schreef:Ik denk dat een kabinet enorm snel valt wanneer de PVV in de coalitie terecht komt, hoe graag Wilders dat ook wil.
Dat denk ik ook, zullen ook vrij veel moties van wantrouwen komen denk ik zo
insun schreef:Dat hoop ik ook. Maar wát zijn nu precies de mogelijkheden?
Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat VVD zeker in de coalitie komt.
Als VVD samen wil met CDA en PVV hebben ze de meerderheid en zullen ze zeker niet kiezen voor een linkse partij erbij.
VVD, D66 en dan eventueel PVDA? Redden zij de meerderheid en wil VVD regeren met PVDA????
SP wil niet regeren met VVD (dacht ik gelezen te hebben?), dus een coalitie met deze linkse partij gaat het ook niet worden.
VVD, Groen-links met welke partij? CDA en D66?? Gaat daar een regeringsakkoord uitkomen?
bnb schreef:Maar de PVV vindt bv ook dat de nerstenfokkerij gewoon moet kunnen (economisch belang) en dat vindt ik nou het toppunt van dierenmishandeling tbv decadentie...
Heino schreef:gohya schreef:Ach weet je,die punten vervagen straks helemaal en je hoort ze niet meer terug.
Ik hoop het, daarom hoop ik ook op een linkse partij (en dan écht links en niet PvdA) als neutraliser
Maar, wat ik niet helemaal begrijp, is dat bvb GroenLinks ook heel goede punten heeft, nog vrij veel vergelijkbaar met Wilders ook, waarom stemt men daar dan niet op?