Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:51

En mij kun je ook achter de hand houden!

Goed van je dat je zo bezig bent voor Lonneke!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:53

Uiteraard! Mocht ze naar Friesland moeten kan dat altijd ook nog, heb daar familie. Goede reden om daar weer op bezoek te gaan. ;)

Kijk maar even wat het beste uit komt. :) Ik ben in ieder geval de rest van de week 'achter de hand' :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:55

heel erg lief van jullie!!
Ik vind het jammer dat ik haar zelf niet langer kan houden, maar wanneer langer is dan een week of wat, dan slaat m'n keel steeds verder dicht en krijg ik het stikbenauwd, en dat is ook geen optie. In het verleden heb ik zelf ook een hond gehad (wel een boel formaatjes groter :D ) en toen had ik er al last van. Gelukkig was het toen nog redelijk met medicijnen te onderdrukken, maar dat is nu eigenlijk geen oplossing meer. Ik ben al blij dat ik mijn vogels kan houden zonder al te veel problemen.

Ik kan jullie in ieder geval wel vertellen dat lonneke erg ontroerd is door alle aanbiedingen. Ze had nooit verwacht dat er zoveel mensen met haar begaan zijn.
Hopelijk hoort ze snel wat de prognose is en kunnen we van daaruit weer verder :)
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 28-06-10 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:55

Wat ontzettend vervelend om opeens zo ziek te worden, uitval/gevoelloosheid van lichaamsdelen is niet niks!
Ik hoop van harte dat er vandaag wat uit de onderzoeken komt zodat er duidelijkheid komt :)

Wat betreft het hondje, ook ik ben bereid het diertje op te vangen.
Ik heb er hier 2 rondlopen en tijdelijk een 3e erbij is geen probleem, ben toch fulltime thuis en ook vriendlief heeft de komende 5 weken vakantie.

Anoniem

Re: Lonneke met spoed naar ziekenhuis. Update pagina 18.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:56

O wat naar zeg Cayenne, mss toch even wachten op de moeder van Babsiej die vlak bij jou woont!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:58

Hondje is hier ook meer dan welkom, ben de hele dag thuis dus tijd genoeg.
Maar is een beetje ver denk ik. :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:59

Het is wel even uit te houden hoor :D Met dit weer gooi ik gewoon alles zoveel mogelijk open. De moeder van Babsiej zou in ieder geval wel een goede oplossing zijn wanneer het niet gaat lukken met de kennissen van mijn ouders. Dan zit Beau nog redelijk dichtbij voor lonneke.
en anders dan is verderop in het land ook zeker een optie, want er zijn zo te lezen een heleboel bokkers die met alle liefde een tijdje voor haar willen zorgen :)

Ze ligt nu in het zonnetje te pitten <3

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 10:59

Goed om te horen Cayenne!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:07

Jeetje Lonneke, het zit je weer niet mee zeg!
Lichamelijke uitval klinkt niet goed, ik hoop dat er snel duidelijkheid is.

Super dat er zoveel lieve Bokkers zijn die Lon willen helpen, jammer dat er andere bokkers zijn die dit een schreeuw om aandacht vinden. Net alsof je erom vraagt dat je verlammingsverschijnselen hebt >;) :roll: .

Kaartje is onderweg Lon, ik hoop dat het snel beter met je gaat!! :(:)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:08

Is er enig zicht op wanneer de uitslag bekend is van de scan?

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:10

Mijn husky ligt ook in de zon te bakken, heb wel een parasol voor m op gezet, onze tuin heeft de hele dag zon dus is een beetje te warm. Heb hem net een stukje bevroren zalm gegeven, vinden ze lekker. :P Is als een soort ijsje voor ze. :)

Ik zal straks ook een kaartje op de post doen. Word net gebeld of ik vanmiddag kan werken van half 2 tot 6, maar de rest van de week ben ik gewoon beschikbaar hoor!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:11

Er wordt gehoopt op vandaag, maar dat is niet met zekerheid te zeggen. Het zou vooral voor lonneke wel erg fijn zijn wanneer ze weet wat ze heeft, want ze haalt zich nu al allemaal scenario's in het hoofd zoals rolstoelen en aangepaste woningen e.d, en hopelijk blijkt dat straks niet nodig.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:14

Wat top dat iedereen zo klaar wil staan/staat +:)+

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:15

Hopelijk krijgt ze snel de uitslag.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:34

Ik lees nog steeds mee! Wat lijkt mij dit erg om nog niet te weten wat je hebt. Ik vind dit ook los staan van haar bordeline. Want volgens mij ging het daar nou net weer iets beter mee...

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:42

MS heb je in verschillende vormen, er zijn lichtere varianten waarbij je af en toe uitval hebt tijdens slechte periodes maar daar kun je weer overheen komen. Helaas zijn er ook varianten waarbij je elke keer verder achteruit gaat totdat.........
Lonneke ik hoop echt dat het iets anders is! Houdt je sterk meid ik zal een kaarsje branden voor goed nieuws!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:45

heel even over het aanschaffen van dieren............

impulsieve acties is onderdeel van haar ziekte........... wij kunnen met zn allen banketstaaf als brugman, maar haar denkwijze is gewoon anders. Daar kan ze niks aan doen, dat is gewoon zo. Je kan oordelen, veroordelen, boos worden, proberen te helpen.......... heeft geen zin. Dit is gewoonweg onderdeel van haar stoornis. Het enige wat WIJ als bokkers kunnen doen is de dieren opvangen als het weer mis gaat.

Zij zal nooit ophouden met het aanschaffen van dieren, dat is waar zij zich aan vastklampt en gewoonweg onderdeel van haar stoornis.

Ze weet dat het niet goed is, dat weet ze echt wel........ alleen is het zo dat de urge to do so heeeeeeel veeeeel groter is dan wat ze verstandelijk weet dat niet goed is. Bij mensen met de stoornis die Lonneke heeft is dat heel, heel normaal......... het hoort erbij...... sommige kopen kleren, sommige sieraden, anderen hebben 36 bankstellen staan....... en Lonneke heeft dat met dieren.........

ik ben het ermee eens dat het lastig is voor de dieren..........

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:50

Laten we er a.u.b. geen discussietopic van maken.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:52

Hi iedereen.

ik kan helaas vandaag niet zo`n eind rijden. Ik zou 3 uur in totaal onderweg zijn en heb helaas vanavond afspraken staan..

Ik had het anders zeker gedaan! Ik hoop dat iemand anders eventueel kan rijden.

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:55

Cayenne schreef:
Ik vind het jammer dat ik haar zelf niet langer kan houden, maar wanneer langer is dan een week of wat, dan slaat m'n keel steeds verder dicht en krijg ik het stikbenauwd, en dat is ook geen optie.

Sorry hoor Cayenne, maar als je vooraf wist dat je haar echt niet langer dan een week kon houden en er zijn aanbiedingen van mensen die dat wel kunnen....waarom is de hond dan in de 1e plaats naar jou gegaan?
Vooraf was al in te schatten dat er zeer waarschijnlijk langer dan een week voor gezorgd moest worden.
Als er nou geen andere opties waren dan snap ik hem, maar die waren er wel las ik. :(:)

Vind het namelijk nogal sneu dat er steeds met het beestje gesleept moet worden en dan vraag ik me af of het beestje in belang van hem bij jou zit of omdat je graag hier de held wil zijn? :o
Dit komt bij mij niet over als "in het belang van de hond".

(staat er een beetje bot, maar weet het ook niet tacktischer te brengen)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:56

slimmerik schreef:
Laten we er a.u.b. geen discussietopic van maken.

is geen discussie.......... is gewoon een uitleg van het ziektebeeld...........

er valt over een ziektebeeld niet te discuseren.......... zoals ik al zei, je kan banketstaaf als brugman, maar dat hoort bij het ziektebeeld..........

op welke manier wil je daar nou over discuzeuren?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 11:57

NoaC schreef:
Cayenne schreef:
Ik vind het jammer dat ik haar zelf niet langer kan houden, maar wanneer langer is dan een week of wat, dan slaat m'n keel steeds verder dicht en krijg ik het stikbenauwd, en dat is ook geen optie.

Sorry hoor Cayenne, maar als je vooraf wist dat je haar echt niet langer dan een week kon houden en er zijn aanbiedingen van mensen die dat wel kunnen....waarom is de hond dan in de 1e plaats naar jou gegaan?
Vooraf was al in te schatten dat er zeer waarschijnlijk langer dan een week voor gezorgd moest worden.
Als er nou geen andere opties waren dan snap ik hem, maar die waren er wel las ik. :(:)

Vind het namelijk nogal sneu dat er steeds met het beestje gesleept moet worden en dan vraag ik me af of het beestje in belang van hem bij jou zit of omdat je graag hier de held wil zijn? :o
Dit komt bij mij niet over als "in het belang van de hond".

(staat er een beetje bot, maar weet het ook niet tacktischer te brengen)

Heb je gezien hoe laat de aktie op touw is gezet. Cayenne woont er vlak bij en heeft de hond voor nood in eerste instantie opgevangen... het was notabene 12 uur 's nachts.... Bovendien is de hond van Lonneke en die heeft daar toestemming voor gegeven. Zij vertrouwde Cayenne het lot van haar hond toe....

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:01

Heb ik gelezen; net als dat andere mensen hebben aangeboden dat de hond daarheen kon, al voor ie opgehaald was. In het belang van de hond misschien goed geweest om even te kijken wie in het belang van de hond het meest geschikt was?
Zoals ik al zei; als er geen andere opties waren snap ik hem...maar volgens mij waren die er wel.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:02

Wees blij dat het hondje nu eerst een goed tehuis heeft, anders zat ie nu nog buiten aan een hek

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 12:04

NoaC schreef:
Heb ik gelezen; net als dat andere mensen hebben aangeboden dat de hond daarheen kon, al voor ie opgehaald was. In het belang van de hond misschien goed geweest om even te kijken wie in het belang van de hond het meest geschikt was?
Zoals ik al zei; als er geen andere opties waren snap ik hem...maar volgens mij waren die er wel.

Waar moest die hond volgens jou dan 's nachts heen? Iedereen die zich meldt of gemeld heeft zal toch eerst nagetrokken moeten worden. Kan net zo goed zo bij een handelaar terecht komen. En hoeveel willen niet dat die hond naar het asiel gaat..... Nee, ik vind dat Cayenne super gehandeld heeft. Snap het commentaar niet zo goed hoor....