Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik vind het jammer dat ik haar zelf niet langer kan houden, maar wanneer langer is dan een week of wat, dan slaat m'n keel steeds verder dicht en krijg ik het stikbenauwd, en dat is ook geen optie.
slimmerik schreef:Laten we er a.u.b. geen discussietopic van maken.
NoaC schreef:Cayenne schreef:Ik vind het jammer dat ik haar zelf niet langer kan houden, maar wanneer langer is dan een week of wat, dan slaat m'n keel steeds verder dicht en krijg ik het stikbenauwd, en dat is ook geen optie.
Sorry hoor Cayenne, maar als je vooraf wist dat je haar echt niet langer dan een week kon houden en er zijn aanbiedingen van mensen die dat wel kunnen....waarom is de hond dan in de 1e plaats naar jou gegaan?
Vooraf was al in te schatten dat er zeer waarschijnlijk langer dan een week voor gezorgd moest worden.
Als er nou geen andere opties waren dan snap ik hem, maar die waren er wel las ik.![]()
Vind het namelijk nogal sneu dat er steeds met het beestje gesleept moet worden en dan vraag ik me af of het beestje in belang van hem bij jou zit of omdat je graag hier de held wil zijn?![]()
Dit komt bij mij niet over als "in het belang van de hond".
(staat er een beetje bot, maar weet het ook niet tacktischer te brengen)
NoaC schreef:Heb ik gelezen; net als dat andere mensen hebben aangeboden dat de hond daarheen kon, al voor ie opgehaald was. In het belang van de hond misschien goed geweest om even te kijken wie in het belang van de hond het meest geschikt was?
Zoals ik al zei; als er geen andere opties waren snap ik hem...maar volgens mij waren die er wel.