Hopelijk is het morgen een beetje droog als ik op de boot zit
Ja! Anders is 't echt verschrikkelijk!
Ik hoop mijn H&M stilleto's aan te kunnen, moet ik wel eerst nog leren lopen op die dingen. Hier zien ze d'r eigenlijk best lelijk uit
_Reneee
Geplaatst: 11-05-10 21:28
Zo, ık zal ook nog maar een keer reageren zıt nu ın Turkıje en heb geen tıjd om het topıc door te lezen, maar ık heb wel de perfecte jurk gevonden! Een lange ın de kleur Coral. Koste 103 euro, dus dat was nog te doen
Hopelijk is hij er snel, kan ik mooi schoentjes shoppen.
JENNx
Geplaatst: 12-05-10 17:28
MIJN JURK IS ER AL !!
Maar met aanpassen heeft mama per ongeluk een beetje te hard aan het ritsje getrokken dus nu moet ik er ook nog een nieuwe rits in laten zetten, want die is dus al stuk.
Ik heb zin in vanavond Jammer dat het zo koud is maar als het droog blijft ben ik al tevreden..
_Reneee
Geplaatst: 12-05-10 17:57
JENNx schreef:
Wauw, je typt wel in mooie letters zeg. Haha, de I zit daar niet op het toetsenbord of wel?
Ben benieuwd naar de jurk!
Nee, de ı met een punt kennen ze hıer nıet Hıj zıt er wel maar nıet op de plek waar de ı normaal zıt en ık ben te luı om dıe elke keer ın te typen Ik vlıeg morgennacht naar huıs dus zal vrıjdag als ık tıjd heb wel foto.s plaatsen
ik moet schoenen gaan vinden voor bij mijn jurkje, maar normale pumps zitten bij mij niet lekker ivm hoge wreef, en het moeten wel simpele zwarte hakken zijn.
Carlijn__
Geplaatst: 13-05-10 10:17
Ik heb 4 juni ook Gala en net even wezen kijken en zulke gave jurkjes gevonden nu nog kiezen Kan je bij asos ook terug sturen als het niet past?
Ja ik wil inderdaad geen zwarte jurk, vind ik zo 'standaart' en hou van die zachte kleuren!
Carlijn ik vind 3 en 6 het mooiste voor een gala (en je kunt ze daarna eventueel ook voor andere dingen dragen) en ik denk dat die heel mooi staan bij jou!
Ik heb meteen al na me maat gekeken, ze staan namelijk in mijn winkelmandje en ja kort klopt voor gala jurk, het zijn meer coctailjurkjes maar dat is meer mijn smaak
JENNx
Geplaatst: 13-05-10 14:31
Oh Carlijn die schoenen zijn echt mooi! Die zouden eigenlijk echt heel goed bij mijn jurk passen.
ZZZZZ
Geplaatst: 13-05-10 15:20
tasje voorbij gala (let niet op rommel, heb examens aankomende week ben druk bezig)
mijn schoenen voor onder jurk, heb lange jurk dus ziet ze niet/nauwelijks
stof van jurk, zie net dat ik de achterkant heb gefotografeerd, lekker slim
ik zal even patroon zoeken vand e jurk, dan kunnen jullie het model zien