Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Waar ik bang voor ben na dat gesprek met de politie, dat er alleen een vingertje gewezen wordt van "dit mag je niet meer doen hoor" en voor de rest gebeurd er niks
Hij heeft niet voor niks al een geschiedenis van stalking dus die vent blijft blijkbaar toch bezig. En ze doen er geen moer aan, dus kan me voorstellen dat sommige mensen het recht in eigen hand nemen (niet dat ik zeg dat je dit dan moet gaan doen hoor). Ik vrees dat de politie er niet veel mee kan, al komt er een aangifte...

eens breekt het op hoor!
jeetje meid, dit is niet niks...
). Je gunt ook geen nieuw leuk meisje zo'n buurman... sallandval schreef:pfoeh wat een verhaal....
ik zou zeker geen 'versieringen' aanbrengen... geld uitgeven aan zo'n sicko zeker? Mooi niet.
Volgens mij ben je het beste af als je naar de woningbouw stapt. Met dit verhaal geven ze je heus wel een vergelijkbare woning voor hetzelfde geld, misschien wel een betere. Dan ben je in elk geval van dit gez**k af.
Dan kunnen zij ook een beetje selecteren op wie er in de woning komt (een grote brede vent hoop ik, met als hobby; aapjes schieten met zijn luchtbuks). Je gunt ook geen nieuw leuk meisje zo'n buurman...