Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Mijn hyves is lekker priveeee *puh.
Maarre, hij heeft gekrabbelt dat hij zelf ook veel Sbucksen had gezien in NY en dat het inderdaad heel erg verslavend is ofzo.
Heb teruggestuurd of hij nog wat tips heeft voor m'n laatste dag, aangezien hij er dus ook is geweest
casperrr schreef:Dreamy schreef:Mijn hyves is lekker priveeee *puh.
Maarre, hij heeft gekrabbelt dat hij zelf ook veel Sbucksen had gezien in NY en dat het inderdaad heel erg verslavend is ofzo.
Heb teruggestuurd of hij nog wat tips heeft voor m'n laatste dag, aangezien hij er dus ook is geweest
Dat dacht je, in 5 minuten heb ik je kunnen vinden op hyves en de krabbels gelezen...
Have fun in NY
vinurr schreef:casperrr schreef:Dat dacht je, in 5 minuten heb ik je kunnen vinden op hyves en de krabbels gelezen...
Have fun in NY
Hoe heb je dat nou voor elkaar gekregen[ik beken, ik ging ook zoeken, maar volgens mij is dr hyves afgeschermd?]
casperrr schreef:Nou dan weet ik het ook niet, maar moest eerst door tig pagina's aan felicitatie krabbels en veel plezier in NY door bladeren en toen kwam ik een bericht tegen wat veel leek op die hier is gepost. Klikte op zijn naam en kon alleen zijn foto zien, stond hij op met een meisje, kan dat kloppen?
Dreamy schreef:Heb geen tijd om iedereen een PB te sturen, ben koffer pakken & dan bedje in om te slapen voordat ik naar New York ga
Stond in dat hij niet zoveel deed met hyves, vandaar zijn afwezigheid.. dat hij het briefje vreemd vond&niet wist wat ie ermee aanmoest en de vraag waar het vandaan kwam en dat hij me wel weer eens zou zien bij de SB