Muisbal schreef:*meelezer
Oooh balen zeg!
Heb je hem uit zitten horen, is er dus nog niets gebeurd
Ja inderdaad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
itsmi schreef:Denk een miscommunicatie bij 538. Dat iemand dacht dat er gebeld zou worden, maar dat dit dus niet gebeurd is, omdat er stond dat het niet opgenomen is.. Ik denk dus dat je vriend gelijk heeft met dat hij niet gebeld is. Jammer als hij er nu achter zou komen als hij gebeld wordt. Maar je weet het niet, hij verwacht het niet, dus misschien komt het nog goed
DeadxStar schreef:FunkyMistiC schreef:Als ik spierpijn heb, dan masseert ze me..Wat lief
Hahaha, leuk om te horen
Hihi lief heMiracle_ schreef:@DeadxStar: hoe reageerde je vriend naderhand?
Hij kon er wel om lachen haha, en was niet boos ofzo. Ik had er ook wel een beetje een 'reden' voor
Dus hij snapte het wel. Vond 't wel grappig hoe hij reageerde, 'ja ik ken jou niet'
DeadxStar schreef:itsmi schreef:Denk een miscommunicatie bij 538. Dat iemand dacht dat er gebeld zou worden, maar dat dit dus niet gebeurd is, omdat er stond dat het niet opgenomen is.. Ik denk dus dat je vriend gelijk heeft met dat hij niet gebeld is. Jammer als hij er nu achter zou komen als hij gebeld wordt. Maar je weet het niet, hij verwacht het niet, dus misschien komt het nog goed
Zoals ik dat mailtje lees van 538 is hij wel gebeld hoor, maar het gesprek is niet opgenomen. Er staat niet dat de telefoon niet opgenomen werd (ja, nu ze weer geprobeerd hebben te bellen wel).
Maar dan gaan ze hem dus voor de 2e keer testen, denk dat het dan wel opvalt idd..
itsmi schreef:Kimberleij schreef:maar waarneer
Je bedoeld wanneer?
Tsja, dat stond niet in de mail denk ik. Krijgt ts vast wel te horen als het zover is!