Bij ons bij de deur hangt ook iets wat zorgt dat de lucht 'schoon' blijft, maar dat ding blaast zelfs warme lucht. Vrouwtje begon te klagen; jullie hebben de verwarming aan en het is al zo warm dit dat! Nou goed, zal wel.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
arans schreef:Ik had een vrouw aan mijn kassa, die 3 pakken tintelfruit voor 3 euro wou kopen. Nou ging de korting er niet vanaf, dus ik heb haar even verteld dat ze het bij de counter makkelijker af kon handelen, en bij mij gewoon betalen. Maar ik zag al dat ze daar niet zo zin in had. Dus ik de hoka bellen, was mijn telefoon stuk. Dus weer verteld dat zebeter naar de counter kon gaa. nog steeds niet veel zinNou gelukkig liep de Hoka net langs. dus ik legde mijn probleem voor, en zij ging even naar het schap om te kijken of de aanbieding juist is. Nou toen kwam ze terug, en het klopte idd, maar nu viel haar gelukkig op, dat mevrouw 2 tintelfruit had, en 1 appelsap. Geen korting dus. Allees lag dus gewoon aan de mevrouw. Nou hoka een nieuw pak gepakt, en toen ging de korting eraf. En dat waren 7 hele centen
![]()
Haha toen had ik wel even moeite om mijn lach in te houden, en ik zag dat de klant achter haar, die de hele tijd zat te wachten, dat ook had
Ohja, de vrouw had ook wel verwacht dat er iets meer af ging
Misslolliex schreef:Hilarisch
Bij mij op stage was ook zoiets
Zij: Mijn kind heeft een pot verf van de schap afgegooit, en die is kapot gevallen op de grond
Bedrijfsleider: Tja, Of u moet de pot verf betalen, of het opruimen.
Zij: Jullie hebben toch genoeg stagaires, kijk daar loopt ook z'n mokkel.
Bedrijfsleider: Mevrouw, wilt u niet zo over onze stagaires praten, reken dat blik maar af en het is klaar.
Raad eens wie het wel mocht opruimen Ik.
Raad eens wie het geld kreeg van de pot verf: Ik.
Saskiaatje schreef:Hij is niet de enige klant die zo doet hoor.
Risico van het vak als je als enige meisje bij Domino's werkt..