Brookers schreef:Zozeg, er zitten inderdaad wel hele ehm.. korte pakjes bij..Dan vraag ik me ook wel af, wat ben je van plan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xXLiekeXx schreef:@ L_iek; Zit je in de buurt van Den Bosch? Daar heb je zo'n winkeltje in de Arena, naast de H&M. Daar kan 't best zijn dat ze een aardbeientasje hebben! En anders even bij een carnavalswinkel kijken.

Hebben jullie tips? hebben jullie gewoon klein tasje ofzo?
)Monnie_ schreef:hmm ik denk er nu aan waaar laten jullie je cash? meestal stopte ik het tussen mn breasts maar dat gaat niet met deze jurk. Of ik deed de muntjes in mn schoen maar dat gaat nu ook nietHebben jullie tips? hebben jullie gewoon klein tasje ofzo?
BounceBabe schreef:Ik ga deze Carnaval als Shirley Holmes (vrouw van)
Het is een redelijk kort ding maar gelukkig heb ik nog een mooi dik rokje voor eronder waardoor de lengte aanzienlijk toeneemt.
Volgende week kleur ik de haren ook nog bruin en dan ben ik er wel zo'n beetje klaar voor.
Het was trouwens nog wel een heel gedoe om aan dweilpassen te komen voor Oldenzaal! Pfttt. Via Marktplaats worden echt extreme bedragen geboden voor kaarten die normaliter 7,50 per stuk zijn!!! Sommigen bieden wel 50 euro! Niet wijs!
Nja die 35 euro voor 2 kaarten die ik en een vriend hebben betaalt voor 2 vriendinnen van mij waren eigenlijk ook wel achterlijk duur. Maar ja, nu kunnen we wel met z'n allen lekker naar Oldenzaal!
Gaan er nog meer mensen naar Oldenzaal toe toevallig?

Zoetje_ schreef:haha ja dat geld is altijd een probleem
ik stop t altijd aan de zijkant van mijn BH
wat voor jurkje heb je myrlon? anders miss ergens een simpel maar leuk klein tasje vandaan halen?
en een bh heb je toch bijna altijd wel aan