Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 16:51

Moontje1991 schreef:
Als ze pas na 6 maanden wist dat ze zwanger was en 6 maanden gewoon de pil had doorgeslikt dan was het niet goedgekomen met het kindje hoor.
Dan is de kans dat het kindje levend en gezond geboren wordt heel klein.
Weet je wel niet hoe groote inpacht zoiets op een ongeboren baby heeft?

Kan wel,helaas hier 1 geval bekend (pil slikken, drinken, roken, sporten, lijnen etc) maar de kans is idd heel klein!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 16:52

Moontje1991 schreef:
maikeltje schreef:
Wie zegt dat zij zelf wel wist dat ze zwanger was? Als ze niet gestopt was dan kan het goed zijn dat zijzelf het ook pas na 6 mnd wist. Want als je netjes doorslikt krijg je ook netjes iedere maand een bloeding.

Als ze pas na 6 maanden wist dat ze zwanger was en 6 maanden gewoon de pil had doorgeslikt dan was het niet goedgekomen met het kindje hoor.

Heb je daar wetenschappelijk bewijs van? Dat het niet goed is voor een baby geloof ik gelijk. Maar ik geloof niet dat 'het niet goedgekomen was met het kindje'. Als je eens wist hoeveel vrouwen de pil doorslikken tijdens een zwangerschap, waar wél gewoon een gezond kindje uitkomt.. Hoeft niet per definitie fout te gaan. :n

Je spreekt jezelf tegen in de zin dat je eerst zegt dat je er vanuit moet kunnen gaan dat de pil genoeg is, twee zinnen later zeg je echter dat pil én condoom zelfs niet altijd genoeg is.

Uit de post van Paulientje haal ik dat de moeder trouwens wel wist dat ze zwanger was, maikeltje. :)

Joyce_

Re: Relatie is uit, gelukkig is mijn paard er nog steeds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 16:55

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 16:57

Met die zinnen bedoel ik dat de pil niet voor niks een voorbehoedsmiddel is inprencipe moet je ervanuit kunnen gaan dat het voldoende is echter heb je nooit zekerheid ook niet met pil en condoom ook niet als je geen sex hebt.
Maar dat is natuurlijk nog geen rede om jezelf in de kelder op te sluiten. (al heb je dan nogsteeds geen zekerheid)
Dus inprencipe moet je met de pil veilig sex kunnen heben maar er zijn altijd uitzonderingen.
Maar als je zeker wil weten dat er niks kan gebeuren kun je beter gewoon niet leven want het kan altijd.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:01

Moontje1991 schreef:

Je moet niet zomaar wat roepen als je dat niet zeker weet.. de pil hoeft helemaal niet zo schadelijk te zijn voor het kindje.
Wat ik niet helemaal snap is dat jij zo anti-kinderen bent, maar ik kom je in zoveel topics over zwangerschap/kinderen tegen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:03

Moontje1991 schreef:
Met die zinnen bedoel ik dat de pil niet voor niks een voorbehoedsmiddel is inprencipe moet je ervanuit kunnen gaan dat het voldoende is echter heb je nooit zekerheid ook niet met pil en condoom ook niet als je geen sex hebt.
Maar dat is natuurlijk nog geen rede om jezelf in de kelder op te sluiten. (al heb je dan nogsteeds geen zekerheid)
Dus inprencipe moet je met de pil veilig sex kunnen heben maar er zijn altijd uitzonderingen.
Maar als je zeker wil weten dat er niks kan gebeuren kun je beter gewoon niet leven want het kan altijd.

wat?! :D x3

_O-

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:04

Qimm schreef:
Moontje1991 schreef:

wat?! :D

Hihi, het was me nog niet eens opgevallen. Onbevlekt ontvangen?

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:05

dwaallicht schreef:
Moontje1991 schreef:

Je moet niet zomaar wat roepen als je dat niet zeker weet.. de pil hoeft helemaal niet zo schadelijk te zijn voor het kindje.
Wat ik niet helemaal snap is dat jij zo anti-kinderen bent, maar ik kom je in zoveel topics over zwangerschap/kinderen tegen.

Zomaar iets roepen?
Als er iets is wat ik niet doe is het dat wel.
Of wilde jij gaan vertellen dat het goed is voor het kind?
Raar dan toch dat als je denkt zwanger te zijn je meteen moet stoppen met de pil.
De rede dat ik wel in die topics reageer is omdat ik me niet laat beledigen en discrimineren door de mensen die iemand die anti-kind is gestoorder vinden dan mensen die een kind verkrachten.

Qimm waar is het voor nodig zo onvriendelijk te reageren?
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar ook als je niet aan sex doet kan je zwanger worden wat dacht je van verkrachting.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:05

Moontje1991 schreef:

Dit vind ik wel heel erg overdreven hoor. Je gaat mij niet wijs maken dat als je geen seks hebt, je zwanger kunt raken. En als je in de kelder opgesloten zit, dan is die kans al helemaal niet aanwezig.

Beetje bangmakerij op deze manier.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:06

whahaha, wellicht heeft die de bijbel te vaak gelezen :+ ... denkt die dat we allemaal Maria kunnen zijn :+ ...

Het zal de kerstsfeer die er heerst wel zijn _O-

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:06

Bij verkrachting doe je toch ook zeker wel aan seks? wel is waar niet vrijwillig, maar je doet het dan toch.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:07

Als je in een kelder opgesloten zit is die kans wel aanwezig.
Lees jij wel eens de krant of kijk je het nieuws?
Weet je wel niet hoeveel mensen er jaarlijks verkracht worden?

SHiloh ik vindt dit echt vreselijk van je mij een beetje belachelijk maken.
Hoe kun je ingodsnaam zo naief zijn dat je denkt dat verkrachting niet meer voorkomt?

Bij verkrachting doe je niet aan seks maar wordt je gebruikt als seksspeeltje als een man sex heeft met zijn opblaaspop doet die pop toch ook niet aan sex.
Of wil je dat ik het zo zegd at niet aan sex doen onmogelijk is?
Laatst bijgewerkt door Moontje1991 op 22-12-09 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:08

als je verkracht word heb je toch gewoon sex... (ok, heel plat door de bocht gezegd)

Kom on, verzin eens wat realistischere argumenten...
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 22-12-09 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:08

ook goed dan is geen sex heben niet mogelijk

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:09

Moontje1991 schreef:
dwaallicht schreef:

Zomaar iets roepen?
Als er iets is wat ik niet doe is het dat wel.
Of wilde jij gaan vertellen dat het goed is voor het kind?
Raar dan toch dat als je denkt zwanger te zijn je meteen moet stoppen met de pil.
De rede dat ik wel in die topics reageer is omdat ik me niet laat beledigen en discrimineren door de mensen die iemand die anti-kind is gestoorder vinden dan mensen die een kind verkrachten.

Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar ook als je niet aan sex doet kan je zwanger worden wat dacht je van verkrachting.

Nogmaals, het gebruik van anticonceptie (behalve spiraaltje) heeft dus géén bewezen invloed op een foetus. Dat is dus wel dingen roepen, zonder dat je er het fijne van weet.

Verkrachting valt ook onder seks. En in een kelder lijkt het me sterk dat je verkracht wordt. Tenzij je ontvoerd bent en opgesloten bent in een kelder, waar iemand je verkracht, maar die kans lijkt me vrijwel nihil.

Ik vind het inderdaad een beetje bangmakerij, wat je hier loopt te verkondigen. Denk niet dat dit de bedoeling kan zijn van dit topic.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:10

En ik denk niet dat het de bedoeling is dat jij mij beledigd, kleineert, voor gek uitmaakt en probeert mijn dag naar de vernieling te brengen

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:12

Moontje1991 schreef:
En ik denk niet dat het de bedoeling is dat jij mij beledigd, kleineert, voor gek uitmaakt en probeert mijn dag naar de vernieling te brengen

Nou nou, beetje overdreven, vind je niet? Ik beledig je nergens (concreet voorbeeld?), kleineer je nergens (concreet voorbeeld?), heb je al helemáál nergens voor gek uitgemaakt, want dat doe ik bij niemand (ik ben juist degene die geen oordeel over anderen velt) en als ik je dag heb vernield, spijt me dat oprecht, maar zegt dat meer over jouw stabiliteit dan over mijn 'gepest'.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:13

Nou jah sorry hoor, ik ben de beroerdste echt niet in discussies, maar je vraagt gewoon om dat soort opmerkingen als je met dat soort rare argumenten aan komt zetten...

En je overdrijft nu wel een beetje heel erg vind je zelf ook niet. Laat jij serieus je dag naar de vernieling helpen om iemand die een grapje maakt. Djees, jij bent wel heel snel op de kast te krijgen.

Goed, ik houd er mee op... vind het allemaal niet zo nuttig :+ ... hier heeft die jongen namelijk natuurlijk al helemaal niks aan.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:14

Myukii schreef:
Moontje1991 schreef:

Nou nou, beetje overdreven, vind je niet? Ik beledig je nergens (concreet voorbeeld?), kleineer je nergens (concreet voorbeeld?), heb je al helemáál nergens voor gek uitgemaakt, want dat doe ik bij niemand (ik ben juist degene die geen oordeel over anderen velt) en als ik je dag heb vernield, spijt me dat oprecht, maar zegt dat meer over jouw stabiliteit dan over mijn 'gepest'.

Pardon en toch gaat mevrouw weer door.
Echt niet normaal zulke mensen.
Daar zouden ze eens wat aan moeten gaan doen inplaats van parkeerboetes uitdelen!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:15

Moontje1991 schreef:

:?

pfff :roll:

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:15

Moontje1991 schreef:

stel je niet zo aan, dat was niet onvriendelijk.

ik leef in een wereld waar verkrachting ook seks is, seks tegen je wil ja, maar wel seks. Aangezien jij daar een andere opvatting over hebt (vreemd genoeg) is het niet zo raar dat ik jouw post niet begreep.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:17

Moontje1991 schreef:
Myukii schreef:

Pardon en toch gaat mevrouw weer door.
Echt niet normaal zulke mensen.
Daar zouden ze eens wat aan moeten gaan doen inplaats van parkeerboetes uitdelen!

*grinnikt*
Ja. Stuur de politie achter me aan. :)

Sorry, ik hou hier mee op. Ik ben helemáál geen stemmingmaker in topics, heb nog nooit gehoord dat ik iemand beledig. Het enige wat ik doe is jouw argumenten (die niet op wetenschappelijk onderzoek berust zijn) weerleggen met argumenten die dat wél zijn en dan moeten ze wat 'tegen mijn soort mensen doen'?

Ik reageer maar niet meer hierop. Laten we ons focussen op de ts. :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:21

Verkrachting is het ongewenst seksueel binnendringen van het lichaam door een ander
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkrachting

Even beetje bijlezen misschien. Verder zou ik me afvragen wat er met me aan de hand was als ik van NIET ONAARDIGE reacties zó op de kast zou vliegen. get a grip

in addition:
Afbeelding

zullen we ons nu weer richten op het topic?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:22

Nou.. Als man zijnde kan je een paar leidingen dicht laten zetten! :D Dat is nog de meest veilige manier voor zover ik weet :')

Knuppie erin! :D

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 17:25

Moontje1991 schreef:
maikeltje schreef:
Wie zegt dat zij zelf wel wist dat ze zwanger was? Als ze niet gestopt was dan kan het goed zijn dat zijzelf het ook pas na 6 mnd wist. Want als je netjes doorslikt krijg je ook netjes iedere maand een bloeding.

Valt wel mee hoor. Ik ken er verschillende die zo ertussendoor zijn geglipt en niets mee aan de hand. Inclusief mezelf ;)