Ik erger me verder niet aan kinderen maar ik zou liever op deze leeftijd nog geen kind willen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iorrr schreef:Is gewoon mijn denkwijze, hiermee wil ik niemand veroordelen of wat dan ook, maar ik wil de mensen (en dan vooral de jonge mensen) hier wakker proberen te schudden...
Iorrr schreef:Maar doe je het zonder condoom dan? Ik ben van mening dat je, zeker onder de 18, geen echt serieuze relatie hebt en ik zou het dan ook nooit zonder condoom doen! Je bent aan de pil en je doet het met condoom, dan is de kans echt 0 dat je zwanger word hoor...
pharagirlke schreef:Een nat pak wil ik best accepteren maar ik wil liever niet doodvriezen. Gezien de hoeveelheid kinderloze ouders vrees ik dat je een kind er niet blijer mee gaat maken om die bij op de hoop te gooien.
efaa schreef:pharagirlke schreef:Een nat pak wil ik best accepteren maar ik wil liever niet doodvriezen. Gezien de hoeveelheid kinderloze ouders vrees ik dat je een kind er niet blijer mee gaat maken om die bij op de hoop te gooien.
haha geweldige reactie op het bovenstaande. ben het er ook helemaal mee eens.
ben ook te oud voor dit topic ben 23 maar toen ik 15 was dacht ik er hetzelfde over. als jij een kind geen goede toekomst kan geven en niets kunt bieden zou ik niet weten waarom geen abortus zou doen.
ik vind dat als jij gewoon je best hebt gedaan om niet zwanger te worden en het dan toch op een of andere manier fout gaat dat je abortus mag plegen. mensen die er op los ***** zonder voorbehoedsmiddelen en abortus gebruiken als anticonceptie vind ik daarentegen een ander verhaal... die kan ik wel schieten
maar goed het blijft nog steeds een eigen keuze
baas in eigen buik zullen we maar zeggen
MARILYN_ schreef:Ik heb op mijn 16de abortus laten plegen, ik heb een hele grote kinderwens. Maar ik heb toch gekozen voor abortus, omdat ik en mijn vriend het kindje niet kon bieden wat het nodig had, alleen met liefde kom je er niet. Ik heb het er nog steeds heel moeilijk mee.. elke dag weer. Maar ben wel blij dat ik destijds deze keuze heb gemaakt.
Gedichtje wat ik toen geschreven heb.
met één gebaar
werd ik jouw moordenaar
ik geef me aan
want ik heb het gedaan
ik heb ze toestemming gegeven
een eind te maken aan jouw leven
om jouw te vermoorden
de tijd erna is niet te verwoorden
de leegte en het verdriet
want jij was er niet
ik had het zelf gedaan