Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Only_Hellen schreef:Ja, maar voor je zover bent dat die registratie verwijderd wordt, ben je wel even verder. En alleen DSB, of de curators, kunnen opdracht tot verwijdering geven. En een nieuwe hypotheek afsluiten met een A registratie zal een probleem kunnen gaan worden. Misschien toch een advocaat? Of heb je je aangesloten bij een van de stichtingen die de gedupeerden helpt?

Cyntje schreef:Ik heb rabobank en ik zie het er nergens tussen staan namelijk...
Iemand die ook rabo heeft?
Ja kan hier gewoon kwaad om worden
Ja idd gemachtigd voor een periodieke overboeking maar dat is wel een ander bedrag

Cyntje schreef:Ze waren gemachtigd voor het maandelijkse bedrag. Dat is per 15 maart gestopt omdat de lening is overgesloten.
Dus moest ik die halve maand overmaken via een acceptgiro, heb dat dus met internetbankieren gedaan. En nu is dat halfmaandelijkse bedrag + 3 cent extra nog eens afgeschreven
Maar tot welke tijd kun je storneren?
MarvanTom schreef:Cyntje schreef:Ze waren gemachtigd voor het maandelijkse bedrag. Dat is per 15 maart gestopt omdat de lening is overgesloten.
Dus moest ik die halve maand overmaken via een acceptgiro, heb dat dus met internetbankieren gedaan. En nu is dat halfmaandelijkse bedrag + 3 cent extra nog eens afgeschreven
Maar tot welke tijd kun je storneren?
Dat is tegenwoordig 56 dagen, dus je hebt tijd zat!
Cyntje schreef:Wij hebben zojuist afgelopen week onze lening overgesloten.
We zijn ook dik voorgelogen schijnt. Toen wij onze lening oversloten van Rabo naar DSB was ons een looptijd van 10 jaar belooft, het bedrijf wat onze lening heeft overgenomen had uitgerekend dat we nu na 5 jaar nog 13 jaar bezig zouden zijn geweest met aflossen
We komen wel in aanmerking voor een compensatieregeling maar hij zei dat je je daarmee niet rijk moet rekenen
Nu betalen we 30 euro per maand minder en doen er nu nog 7 jaar korter over, dus de beloofde tijd van DSB die we werkelijk hadden moeten hebben
Maar das ook lekker belachelijk zeg Marvantom