Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ChantalSmook schreef:Waar ik wel erg benieuwd naar ben, is de mensen die het wel logish vinden dat ze zoveel lessen nodig hebben om inzicht etc. te krijgen en 'wel zien' hoeveel lessen ze nodig hebben hun rijbewijs zelf moeten betalen![]()
Ik snap dat je veilig en verantwoord moet rijden als je je rijbewijs hebt hoor!! Maar ik zou wel echt mega balen als ik nu ga zakken.. heb 35 lessen gehad dan maar als ik zak kost het me zòveel geld extra. Het os gewoon zo duur,
Als je het niet hoeft te betalen is dat natuurlijk toch wel wat makkelijker om te zeggen dat je natuurlijk wel ziet hoeveel je nodig hebt
En met "ik zie wel hoeveel lessen ik nodig heb" bedoel ik wel de núttige lessen waar ik iets leer, niet de herhalingslessen. Dat lijkt me niet echt zinvol.
*verder niet aanvallend bedoelt hoor*
magic_lover schreef:ChantalSmook schreef:Waar ik wel erg benieuwd naar ben, is de mensen die het wel logish vinden dat ze zoveel lessen nodig hebben om inzicht etc. te krijgen en 'wel zien' hoeveel lessen ze nodig hebben hun rijbewijs zelf moeten betalen![]()
Ik snap dat je veilig en verantwoord moet rijden als je je rijbewijs hebt hoor!! Maar ik zou wel echt mega balen als ik nu ga zakken.. heb 35 lessen gehad dan maar als ik zak kost het me zòveel geld extra. Het os gewoon zo duur,
Als je het niet hoeft te betalen is dat natuurlijk toch wel wat makkelijker om te zeggen dat je natuurlijk wel ziet hoeveel je nodig hebt
*verder niet aanvallend bedoelt hoor*