Topless uit?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:01

newmom schreef:
unicorn_kiss schreef:

Nou dat vind ik er ook wel over als je speciaal gaat rondzoeken..
Maar het ging in dit topic ook niet over kijken naar vrouwen (doet iedereen wel denk ik, mannen en vrouwen)
maar over het kijken naar de borsten ervan

Ik snap de eerste zin niet echt??... Nou dat vind ik er ook wel over als je speciaal gaat rondzoeken???
nee, ik kan er echt niks van maken, sorry.
en ik weet dat t naar t kijken van borsten gaat en dat bedoelde ik ook.
mijn man kijkt naar andere vrouwen en daar zitten ze meestal wel aan en als ze dan topless liggen dan kijkt hij daar graag naar... ik ook.. en niet zozeer op een sexuele manier maar gewoon omdat ik mensen heel erg mooi kan vinden.
ik vraag me af wat daar mis mee is??

sorry uit je post maakte ik uit dat je man na zijn uren speciaal naar het strand ging om wat rond te loeren naar vrouwen. Na je werk ga je toch gewoon op kroeg of naar huis :?

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:04

Chiqa schreef:
unicorn_kiss schreef:
Ok Chiqa ik sta echt versteld van de manier waarop jij je probeert te verdedigen :p
De manier waarop jij mannen beschrijft (mede in andere topics) toont voor mij aan dat ik alleen maar medelijden met je kan hebben. Ik heb echt het idee dat jij al nare ervaringen hebt meegemaakt met mannen. Mijn vriend heeft overal zijn eigen mening over, ik kan en wil hem niks opleggen of verbieden :) Moeilijk te aanvaarden voor jou dat hij die mening UIT ZICHZELF aanneemt. Margoed discussieren tegen jou is op dit moment redelijk zinloos, aangezien je werkelijk alle woorden verdraait

Als ik dit zo lees wordt mij dus even een ding compleet duidelijk, jij houd niet van topless, en je vent heb je maar te volgen }>

Ik heb geen nare ervaringen met mannen hoor, ik loop topless schaam mij niet voor mijzelf en de zure gezichten, ben ze gewend is niets nieuws. Echt niet.Krijg hier alleen maar een beter beeld van de andere kant, wat altijd voor mij een raadsel was.

:D :D Weet nu de achterliggende gedachte, zal mij dr denk ik niet minder door voelen :)

unicorn_kiss schreef:
maar de manier waarop jij venten beschrijft kan ik enkel het woord eikel bedenken

Zijn toch echt je eigen woorden :) Behoorlijk 'bekrompen' ik vraag me af of jij in het verleden iets verschrikkelijks met mannen heb meegemaakt wil je er zo'n idee op nahouden.....Alleen maar om twee bonken vlees.
Maar goed kan daar naast zitten he?
Zijn hele gewone lieve mannen hoor, die ook in de sloot voor je zullen springen als je dr invalt.

ok jij hebt echt een probleem, zeg ik iets grijs, dan maak je het meteen zwart of wit, slechte ingesteldheid meid.
En probeer je nu werkelijk dezelfde vraag terug te stellen die ik je net heb gesteld? Geen inspiratie?
Goed om toch te antwoorden, heb enkel goede ervaringen met mannen en toevallig alleen het type dat niet meteen naar het andere geslacht kijkt, maar zich vooral focust op mij :)
En ja ik ben serieus als ik vind dat je venten op een redelijk minachtende manier beschrijft én ik heb het niet alleen over dit topic :)

unicorn_kiss

Re: Topless uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:07

Goed, het kan natuurlijk dat jouw vent reden heeft om es rond te kijken ;)

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 11:15

[/quote]

sorry uit je post maakte ik uit dat je man na zijn uren speciaal naar het strand ging om wat rond te loeren naar vrouwen. Na je werk ga je toch gewoon op kroeg of naar huis :?[/quote]

mijn man is internationaal chauffeur en is alleen (nog niet eens altijd) in het weekend thuis.
als hij dan na zijn werk in de kroeg moet zitten dan is 6 dagen per week wat veel :D
en ik weet niet of hij speciaal voor de vrouwen gaat maar ik kan me voorstellen dat wanneer je in bijv italie 40 graden of meer hebt je t lekker vind om tussendoor een duik te nemen en af te koelen.
en jah, als daar vrouwen zijn (en dat zal ongetwijfeld) dan kijkt hij wel, of hij flirt wat of wat dan ook.
maar hij zal zich nooit vergrijpen, ik en zijn zoontje zitten thuis en de tweede is er over 2 maanden dus ik ga ervan uit dat hij van ons houdt.
nogmaals, ik vind het heel normaal en gezond dat een man kijkt of praat of flirt of wat dan ook.

ik zeg altijd:
buiten honger krijgen, maar thuis komen eten.

:D

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:06

newmom schreef:

sorry uit je post maakte ik uit dat je man na zijn uren speciaal naar het strand ging om wat rond te loeren naar vrouwen. Na je werk ga je toch gewoon op kroeg of naar huis :?[/quote]

mijn man is internationaal chauffeur en is alleen (nog niet eens altijd) in het weekend thuis.
als hij dan na zijn werk in de kroeg moet zitten dan is 6 dagen per week wat veel :D
en ik weet niet of hij speciaal voor de vrouwen gaat maar ik kan me voorstellen dat wanneer je in bijv italie 40 graden of meer hebt je t lekker vind om tussendoor een duik te nemen en af te koelen.
en jah, als daar vrouwen zijn (en dat zal ongetwijfeld) dan kijkt hij wel, of hij flirt wat of wat dan ook.
maar hij zal zich nooit vergrijpen, ik en zijn zoontje zitten thuis en de tweede is er over 2 maanden dus ik ga ervan uit dat hij van ons houdt.
nogmaals, ik vind het heel normaal en gezond dat een man kijkt of praat of flirt of wat dan ook.

ik zeg altijd:

:D[/quote]

Ja nu snap ik je verhaal wel beter

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:12

Ik moet wel zeggen dat ik het op flirten met andere dames ook niet zo begrepen heb, al heeft dat erg veel te maken dat ik echt nog nooit met een jongen ben samengeweest die die gewoonte had :)
Maar dat zijn ook dingen die echt van persoon tot persoon verschillen

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:15

Ik vind het heel knap als er vrouwen zijn die topless durven te zonnen heb ik respect voor, zelf zou ik het dus nooit doen omdat ik heel ontevreden ben met mijn lichaam en ook nog eens heel onzeker.

Ik kijk uiteraard ook als ik mensen topless zie liggen of als ik gewoon mooie vrouwen voorbij zie lopen in bikini, en omdat ik zo onzeker ben en soms een tikkeltje jaloers kan ik bijmezelf nog weleens denken van '' ach zag ik er maar zo uit!

Ik kan me er trouwens soms nog onzekerder en verdrietig door voelen als ik een mooie vrouw heb gezien (en ik was met mijn vriendje ben nu single) en hij zij van dat is pas een mooie vrouw.

Vooral omdat ik nooit geen complimentje kreeg/krijg of wat dan ook ik voel me dan zo onzeker en verdrietig en kan er echt dagen mee zitten.

Klinkt stom maar goed misschien herkent iemand zich hierin?

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:58

SecretLIN, wat eerlijk van jou dat je dat hier vertelt +:)+. Ik kan me ook wel eens onzeker voelen als ik (en vriendje :D) omringd zijn door mooie vrouwen. Maar hij kan er ook niks aan doen dat er zoveel mooie vrouwen zijn :D. We kijken allebei maar daar blijft het bij (en misschien een keer een onschuldige flirt). Jouw exvriendje was gewoon een stommerd die het meisje aan zijn hand vaker had moeten complimenteren.

Unicorn_kiss, ik moet zeggen dat ik toch een beetje het gevoel krijg dat je met een roze bril naar onze opposite sex kijkt ;) (ik bedoel het niet vervelend hoor). Ik hou van mannen, heb leuke en minder leuke mannen gekend en discussieer ook graag met mannen over dit soort onderwerpen. Er is echter geen enkele man, none, geen één die niet naar andere vrouwen kijkt, opvallend of minder opvallend. Er is ook geen enkele man die niet een keer naar je borsten gluurt als je (voor het 1st) een gesprek met hem voert langer dan 30 seconden. Dat doen ze namelijk niet bewust. Dat is geheel natuurlijk en onbewust gedrag. Er is geen enkele man die ongevoelig is voor vrouwelijk schoon. Of ze nou een vriendin hebben of niet. Maar dat maakt toch ook niet uit? We hebben toch niet alleen ogen gekregen zodat we niet van de stoep af sodemieteren :D?

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:13

Sees schreef:
SecretLIN, wat eerlijk van jou dat je dat hier vertelt +:)+. Ik kan me ook wel eens onzeker voelen als ik (en vriendje :D) omringd zijn door mooie vrouwen. Maar hij kan er ook niks aan doen dat er zoveel mooie vrouwen zijn :D. We kijken allebei maar daar blijft het bij (en misschien een keer een onschuldige flirt). Jouw exvriendje was gewoon een stommerd die het meisje aan zijn hand vaker had moeten complimenteren.

Unicorn_kiss, ik moet zeggen dat ik toch een beetje het gevoel krijg dat je met een roze bril naar onze opposite sex kijkt ;) (ik bedoel het niet vervelend hoor). Ik hou van mannen, heb leuke en minder leuke mannen gekend en discussieer ook graag met mannen over dit soort onderwerpen. Er is echter geen enkele man, none, geen één die niet naar andere vrouwen kijkt, opvallend of minder opvallend. Er is ook geen enkele man die niet een keer naar je borsten gluurt als je (voor het 1st) een gesprek met hem voert langer dan 30 seconden. Dat doen ze namelijk niet bewust. Dat is geheel natuurlijk en onbewust gedrag. Er is geen enkele man die ongevoelig is voor vrouwelijk schoon. Of ze nou een vriendin hebben of niet. Maar dat maakt toch ook niet uit? We hebben toch niet alleen ogen gekregen zodat we niet van de stoep af sodemieteren :D?

Dat kan hoor, ik heb dan ook een echt goed beeld van de mannen die ik al gedate heb, ik trek de 'goede' aan, niet de foute die sommgige vrouwen onbewust aantrekken :) Maar er zijn er toch echt die absoluut geen borstenman zijn, mijn vriend kijkt naar het haar en gezicht en tuurlijk es naar de borsten, maar op een strand naar de topless dames kijken, nee hoor dat zal ie niet doen (hij vindt de gemiddelde borst ook gewoon niet zo aantrekkelijk als die van mij :D ).
Maar je gelooft wat je wil uiteraard :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:30

Sees tja je wordt er gewoon heel onzeker van en vaak ook verdrietig het gevoel hou ik momenteel ook nog heel erg maar zoals jullie sommige opmerkingen hier plaatsen denk ik ook van Wauw dacht ik maar zo of kon ik dat maar ...

Dankzij mijn exvriend ben ik heel onzeker en snel jaloers omdat ik dan denk dat mijn vriend altijd iets beters kan krijgen dan mij (inelk geval iets mooiers ;) naja) tis een beetje moeilijk te omschrijven hoe ik me soms voel in het bijzijn van mooie meiden! kort omschreven : jaloers,verdrietig,minderwaardig.

Wil vanmezelf proberen anders te denken hoor ben er ook hard mee bezig mijn instellingen te veranderen en dat ik overal niet zo moeilijk over moet doen of overal te veel overna moet denken. ik denk vaak dat er meer achter zit dan bv een onschuldige blik of een onschuldige flirt dit omdat ik zo ontzettend onzeker vanmezelf ben, en trouwens ook al een paar keer wel besodemieterd ben door vriendjes

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:33

ik kijk ook echt aan tegen het ouder worden, ik wil het niet (ben helaas bijna alweer jarig) straks vinden mensen me niet meer leuk als ik ouder ben, nu nog wel maar goed dat is weer een andere discussie of uhm punt waar ik mee zit :P

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:39

@unicorn_kiss:

wat versta jij onder goed en onder foiute mannen??
daarbij vraag ik me ondertussen ook af hoe oud je bent (als ik vragen mag?)
ook ik krijg namelijk de indruk dat je een beetje naief beeld hebt van mannen in t algemeen. het spijt me als ik je hiermee beledig, dat is niet mijn bedoeling.

@sees:

ken je dat probleem dat wanneer je idd je ogen voor andere dingen gebruikt dat je dan juist van die stoep afsodemietert>??
hahahahha ik vond m erg leuk, je uitspraak!!

@secret lin:
Het is vreselijk rot als je zo behandeld word, dat verdien je niet.
iedereen is vrij om te kijken en om daar zelfs uitspraken over te doen maar dat kun je pas ongeneerd doen wanneer je de vrouw aan je arm respecteert en waneer ze weet wat hij voor haar voelt.
je zult zien dat wanneer je straks een vriendje krijgt die dat doet jij meteen een stuk minder jaloers bent..
wanneer jij weet dat hij van jou houdt zoals je bent en wanneer hij jou mooi vind met al je minnetjes en plusjes en dat er niemand is die in zijn ogen mooier en liever is dan jou.. dan is jou jaloersie zo verdwenen.
vroeger was ik ook jaloers doordat ik niet de (getver wat klinkt t cliche maar t is zo) "ware" aan mijn zij had. nu ik dat wel heb heb ik t gevoel dat we de hele wereld aan kunnen en jaloersie komt niet meer voor. tuurlijk denk ik ook wel eens potverdorie, had ik dat figuurtje maar.. maardan kijk ik naar mijn man en dan denk ik: tja, als ik dat figuurtje toen had gehad had ik nu niet hier gezeten met alles wat we hebben.. :D
ik hoop echt voor je dat je iemand tegen komt die je WEL respecteert en die je dat zal laten voelen.
dan zul je zien dat je niet meer jaloers zult zijn en alle vorige eikels geen cent meer waard vind..;)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:46

Newmom heel erg bedankt voor je berichtje vind het echt heel lief en ik denk dat je gelijk hebt, heb gewoon de verkeerde vriendjes gehad denk ik..

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:32

Unicorn-kiss, het heeft niets te maken met geloven wat je wil. Mijn vriend vind mij ook de mooiste maar ik bèn niet de mooiste (anders was ik wel topmodel geweest met 15 mannen aan iedere arm en filmster en miljonair haha). Jouw vriend vindt jouw borsten uiteraard ook de mooiste maar het zijn niet de mooiste (of JIJ moet toevallig die vrouw zijn met de allermooiste borsten ter wereld :D).

En of jij het nou gelooft of niet, ook jouw vriend zal het vast leuk vinden een mooi meisje langs te zien lopen, een paar fijne lange benen, of een paar hele mooie borsten. Dat neemt echter niet weg dat hij jou uiteráárd het leukste vindt. Alleen om te zeggen dat je vriend nergens anders naar kijkt dan naar jou, vind ik idd een beetje naïef en ik hoef jou en je vriend denk ik niet te kennen om dat te kunnen beoordelen ;). Wel fijn overigens voor jou dat hij jou dat gevoel geeft :j .

SecretLIN, jij komt vast een jongen tegen die jou wel weet te waarderen én het je ook laat voelen!!

Edits, ik kan niet typen vandaag :)

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:47

Wie weet lig ik dan ook wel topless te zonnen :D (denk het niet ben ik veel te onzeker voor)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 16:51

Ik heb geen problemen met topless hoor, maar doe het zelf nooit. Zou het wel doen als vriendinnen van mij het ook deden, maar ik wil niet in m'n up daar zo liggen. :=
Kan me nog wel een keer herinneren trouwens, een jaar of 7 geleden, dat we met mijn oom en tante + neefje en nichtje en mijn familie op een strandje lagen. Waren er 2 vrouwen topless aan het volleyballen, draait mijn oom zich daarheen met z'n stoeltje (waar tante bij zat) en gaat lekker zitten kijken. :+

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 17:58

haha ja geef m eens ongelijk haha
als ik je tante was zou ik er mooi naast gaan zitten. hihi

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:16

newmom schreef:
ik zeg altijd:

Hahaha zoiets zegt mijn vriend ook altijd 8-)

Sees schreef:
Er is geen enkele man die ongevoelig is voor vrouwelijk schoon.

Ik vroeg me opeens af... Zouden de homo-mannen ook kijken? Want die hebben dan werkelijk helemaal niks met een vrouwenlijf :+

unicorn_kiss schreef:
hij vindt de gemiddelde borst ook gewoon niet zo aantrekkelijk als die van mij

Hoe weet hij dat als hij nooit naar topless kijkt volgens jou? :7
Maar ik denk dat er geen mannen bestaan die niet kijken en het echt ontwijken! Ben trouwens wel benieuwd hoe jou vent over het stand gaat... Met oogkleppen op?

Mijn vent mag van mij best kijken, wel ernstig irritant voor mij trouwens aangezien die als ie iets bloots heeft gezien aan mijn tieten moet voelen en vervolgens zegt dat dat zijn vrienden zijn en dus beter als de anderen die die gezien heeft :7 Hij heeft er zelfs naampjes voor :o
Ag mijn vriend spoort niet helemaal, maar kijken doet ie echt wel!

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:31

Sees schreef:
Unicorn-kiss, het heeft niets te maken met geloven wat je wil. Mijn vriend vind mij ook de mooiste maar ik bèn niet de mooiste (anders was ik wel topmodel geweest met 15 mannen aan iedere arm en filmster en miljonair haha). Jouw vriend vindt jouw borsten uiteraard ook de mooiste maar het zijn niet de mooiste (of JIJ moet toevallig die vrouw zijn met de allermooiste borsten ter wereld :D).

En of jij het nou gelooft of niet, ook jouw vriend zal het vast leuk vinden een mooi meisje langs te zien lopen, een paar fijne lange benen, of een paar hele mooie borsten. Dat neemt echter niet weg dat hij jou uiteráárd het leukste vindt. Alleen om te zeggen dat je vriend nergens anders naar kijkt dan naar jou, vind ik idd een beetje naïef en ik hoef jou en je vriend denk ik niet te kennen om dat te kunnen beoordelen ;). Wel fijn overigens voor jou dat hij jou dat gevoel geeft :j .

SecretLIN, jij komt vast een jongen tegen die jou wel weet te waarderen én het je ook laat voelen!!

Edits, ik kan niet typen vandaag :)

Als hij me de mooiste vindt is dat voldoende toch? En bij mij meent hij dat dan echt en heeft hij voldoening met naar mijn borsten en benen te kijken :) En hij mag zéker niet klagen ook :) Heb zelf lange stelten, leuk hoofd en mooie borsten :)

Ik ontken overigens niet dat hij naar andere vrouwen kijkt hoor, dat is eigen aan élke mens, heb het hier enkel over topless stranden en het feit dat vriend dat niet erg smakelijk vindt :)

En Ik weet niet of naief het goede woord is. Ik heb gewoon echt alleen ervaring met jongens die echt blind waren voor ander schoon vlok. En dat is echt niet gelogen of overdreven. Mijn vriend kan bij wijze van spreken zijn ogen niet van me afhouden. Kan best wel veranderen als ik ouder word, en beetje meer verrimpeld. Maar ik spreek over nu :)
Met foute mannen bedoel ik vreemdgangers of respectloos tov hun vrouw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:34

unicorn_kiss schreef:
Goed om toch te antwoorden, heb enkel goede ervaringen met mannen en toevallig alleen het type dat niet meteen naar het andere geslacht kijkt, maar zich vooral focust op mij :)

En wat dacht jij wat ik hier om mij heen had lopen heb ik daar jou iets over verteld, dus wie kraakt er hier nu wie af?
unicorn_kiss schreef:
En ja ik ben serieus als ik vind dat je venten op een redelijk minachtende manier beschrijft én ik heb het niet alleen over dit topic :)

Euhm...Je gaat wel erg op mij letten (Is dat persoonlijk worden?) maar okay wat bedoel jij hiermee dat ik mannen minachtend beschrijf? Ben ik wel benieuwd naar :)
Kan me alleen in dit topic herinneren dat een man naar topless vrouwen kijkt,
noem jij dat minachtend??

Twiggy2008 schreef:
Hebben we allemaal, hoor, ze zijn alleen allemaal anders en uniek. :D
Dat is juist leuk!

Kijk dit is nu eens een relaxte opmerking, je heb ook vrouwen die dr van walgen en zelfs braakneigingen krijgen, begrijp jij dat?

newmom schreef:
ee hoor, er moet altijd even gekeken worden hoe de rest er uit ziet.. duh!
als ik op een strandje zit dan kijk ik mn ogen uit :D van links naar rechts van onder naar boven!
daarvoor ga ik naar t strand als ik zonder kinderen ga. om bruin te worden en mensen te kijken.

Hahaha met jou kan ik praten wist ook tot het ontstaan van dit topic dat er zo ontzettend veel problemen mee waren :) :D

Rianneke schreef:
En mannen kijken toch wel, maar vrouwen kijken toch ook naar andere mannen? Sorry maar wat is er mis met kijken?

Schijnt niet verklaarbaar te zijn, t is geen jalouzie, met preutsheid heeft het ook niets te maken, ook niet met schaamte.
Maar wat het nu wel is kan geen een tegenstander omschrijven, kan jij dat wel? :D

Rianneke schreef:
Hoe weet hij dat als hij nooit naar topless kijkt volgens jou? :7
Maar ik denk dat er geen mannen bestaan die niet kijken en het echt ontwijken! Ben trouwens wel benieuwd hoe jou vent over het stand gaat... Met oogkleppen op?

Ja dat vraag ik mij ook af, en die oogkleppen zijn niet nodig Rianneke, haar partner geeft er niets om, kijkt nooit dat heeft ze toch meerdere malen verteld, zo te zien geloof jij dr ook geen snars van :D :D
Mannen kijken, en zo te zien heeft hij al meer dan genoeg vergelijkingsmateriaal gezien.

Valt....óf dr mannetje door de mand of Unicorn_kiss zelf *D

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:46

Chiqa schreef:
Schijnt niet verklaarbaar te zijn, t is geen jalouzie, met preutsheid heeft het ook niets te maken, ook niet met schaamte.
Maar wat het nu wel is kan geen een tegenstander omschrijven, kan jij dat wel?

Ik kijk om te kijken :+ anders moet ik mijn ogen dicht houden en dan word het zo donker :(:)

Chiqa schreef:
haar partner geeft er niets om, kijkt nooit dat heeft ze toch meerdere malen verteld, zo te zien geloof jij dr ook geen snars van

Nope! Mijn vriend is type trouwe hond, maar hij ziet toch echt wel bijna alles :+ (en anders zie ik het wel en wijs ik het em aan :Y) )

En natuurlijk is het leuk dat je vriend je alleen op jou richt... Maar dat hoeft niet te betekenen dat ie helemaal nergens anders naar kijkt!

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:54

Chiqa, ik denk eerder dat je het ook af en toe leuk vind om eens flink de boel op stelten te zetten. Plagen mag je ook graag. Of zet je mensen aan het denken??

Mijn vraag naar jou is, loop jij topless voor jezelf.. of om erkenning voor die prachtige dubbel d van jou te krijgen.. ?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:55

Ik kijk ook wanneer ik een vrouw topless op het strand zie en mijn man zal ook vast kijken. En zo niet dan wijs ik hem er wel op :D . Wat maakt het uit.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 18:59

Jaaa kom ik weer!!! Is topless dan voor een hoop mensen bedoelt om te koekeloeren.. Of ben ik zo'n muts die daar amper of niet bij stil staat.

Ik zie de link tussen topless en kijken niet zo. Is toch hetzelfde als dat iemand wel een bikini aan heeft.
Ik kijk ook naar mensen, maar meer in de zin van.. Zouden ze gelukkig of tevreden zijn? Kijk dus meer naar hoe mensen op elkaar reageren. Of in groot gezelschap. Ligt misschien wel aan mij..Ben niet echt bezig met of ze mooi zijn of niet.. Ik vind het veel interessanter om te zien hoe mensen op elkaar reageren..

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 19:03

Het kijken gaat automatisch omdat ik graag naar mensen kijk. Topless of niet, dat maakt voor mij weinig uit. Juist het strand of een terrasje zijn daar de plekken voor.
Laatst bijgewerkt door Bramasole op 02-09-09 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt