Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kan ik die tijd mooi besteden aan me theorie. Vandaag ben ik naar het CBR geweest, hier in hoorn op de Holenweg, daar rij ik o.a weg als ik praktijk examen moet doen en voor theorie, was TTT= tussen tijdse toets geloof ik. Heb vandaag straatje gekeerd, parkeren in vak en vandaag voor het eerst met navigatiesysteem gereden, moest iemand naar huis brengen via dat systeem, was wel grappig Moet daar ook een stukje pratijkexamen mee doen. Dit ga ik nu elke les doen. Het wordt steeds leuker
?

Mijn instructeur heeft drie keer gevraagd of ik die schoenen alsjeblieft niet meer aan wil doen.
Veirl schreef:Vervelend is dat he, slechte schoenen ? Zo had ik een keer haast en had ik slippers aan. Heb toen uiteindeijk maar op blote voeten gereden.
Vind je het niet vervelend dat je dan 4 weken niet kunt lessen ?
Maar goed, mijn instructeur heeft vier weken vrij en dat heeft 'ie natuurlijk ook gewoon verdiend en ik ben in die vier weken zelf 2/2,5 week weg en heb ik een week introductie, dus ik heb eigenlijk nog geluk dat dat gelijk loopt, anders had ik nog veel langer niet kunnen lessen.
Maar hoop ook dat ik dan daarna niet nog veel lessen moet, omdat ik dingen verleerd ben. 
Ik hoop dat de auto het alweer doet. Ik les ook altijd op stevige schoenen haha

ChantalSmook schreef:SamSter schreef:zo vandaag eerste les gehad
Ging echt super goed, geen ingrepen gehad en alles zelf gedaan, dus meteen schakelen en alles.
Ook een heel stuk de 80 km weg gehad, ging super, Erger me alleen aan die mensen die zo langzaam rijden, Nee k rij zelf te snel haha...
Hij denkt dat ik hem heel snel al heb, Dus van de week krijg ik me boeken voor theorie dan meteen leren en dan wil hij die al aanvragen, En dan gaan we al voor de praktijk.
K heb vrijdag weer les, Dan gaan we verder met parkeren, Vandaag ok gedaan maar dat ging niet zo super haha
netjes hoor! maar jij hebt dan vast en zeker al vaker gereden, of ben je gewoon een talentje?

Haha, die dachten dus dat ik zo wegreed! Mijn instructeur is echt tof