Ben al twee keer bijna op m'n snuit gegaan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben al twee keer bijna op m'n snuit gegaan

Anders krijg je mijn probleem 

kon redelijk meekomen, maar ik ben niet zo soepel enzo en sommige bewegingen gingen echt niet zo soepel daarom, maargoed, dat komt vanzelf wel. Heb nu nog 2 lessen maar misschien dat ik het wel wil blijven doen als ik het zo leuk blijf vinden!
Je wordt er vanzelf soepel van, haha. Heb me nog nooit zo los en soepel gevoeld als na de eerste les, van al dat geschud en gedraai.

enorm gelachen, en idd enorm veel schudden en draaien..

het is niet alsof je onwijs kan gaan staan praten met anderen tijdens de les, daar heb je het veel te druk voor! 
, het lukte daar echt niet). Nu had ik wel gevraagd aan dat vrouwtje of ze 1 bepaald dansje met dat springen wilde uitleggen en dat heeft ze helemaal voor mij uitgelegd
. Ik ga vrijdag weer! _Emma_ schreef:En je bent daar toch ook voor jezelfhet is niet alsof je onwijs kan gaan staan praten met anderen tijdens de les, daar heb je het veel te druk voor!
En ik voel me inderdaad ook heel soepel na de les. Ik heb een heupaandoening waarbij mijn spieren in mijn heupen o.a. te kort zijn, sporten waarbij ik moet rennen kunnen dus niet, maar na zumba voelen mijn heupen zo los! Echt heerlijk. Ik heb dan geen pijn meer en een veel grotere bewegingsmogelijkheid
Maar je kan toch niet gaan praten of geinen met vriendinnen, als je samen gaat. Enige waar je tijd voor hebt, buiten het dansen om, is het zweet onder je oksels vandaan trekken met een spons of zo'n ruitenwisserding.