Dat het jouw ervaring niet is, tsja, dat kan natuurlijk, maar ik heb toch meerdere vakanties doorgebracht waar er niks gebeurd is, dus het is mogelijk hoor. (Misschien vonden ze me heel onaantrekkelijk, dat kan natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Appieee schreef:Laatst stond er een optie open of hij misschien op vakantie zou gaan met een vriend van hem, haar vriendin en een ander meisje (waar mijn vriend zelf ook wel eens wat dingetjes mee gedaan heeft),
![]()
![]()
Sorry hoor....![]()
Hoe blind kan je zijn of worden....
Suzanne F. schreef:Ik ben zeer benieuwd wat de zogenaamd "trouwe mannen van de vrouwen die beweren dat ze hun man blind vertrouwen" zouden doen als je ze op de proef zou stellen. Hoeveel er door de mand vallen.![]()
Ik denk dat je nog schrikt.
Suzanne F. schreef:Appieee schreef:Laatst stond er een optie open of hij misschien op vakantie zou gaan met een vriend van hem, haar vriendin en een ander meisje (waar mijn vriend zelf ook wel eens wat dingetjes mee gedaan heeft),
![]()
![]()
Sorry hoor....![]()
Hoe blind kan je zijn of worden....
Suzanne F. schreef:Ieder zijn mening, ik ben nog steeds van mening dat er veel mannen tot een bepaalde grens betrouwbaar zijn maar je moet het gewoon niet uitlokken. Dat hoeft toch ook niet? (om even ontopic te blijven)
liliputter schreef:Mannen zijn simpelweg nou eenmaal zo, natuurlijk niet allemaal maar Suzanne heeft ergens wel gelijk! Heb ook teveel relaties gezien die kapot zijn gegaan door het vreemd gaan van de mannelijke helft... Het hoeft geen probleem te zijn, maar mannen zijn daar denk ik gewoon iets makkelijker in dan wij vrouwen...
liliputter schreef:Mannen zijn simpelweg nou eenmaal zo, natuurlijk niet allemaal maar Suzanne heeft ergens wel gelijk! Heb ook teveel relaties gezien die kapot zijn gegaan door het vreemd gaan van de mannelijke helft... Het hoeft geen probleem te zijn, maar mannen zijn daar denk ik gewoon iets makkelijker in dan wij vrouwen...
Appieee schreef:Suzanne F.: Meerdere mensen zeggen dat je wel een vervelende manier van discussieren hebt dus misschien zou je dat eens bij jezelf na moeten gaan. Verder ga ik niet meer op je in want ik vind dat jij op een hele negatieve manier de discussie hier zit op te voeren en dat je er dingen bij haalt die totaal niet over het onderwerp gaan waar de TS over is begonnen.
Suzanne F. schreef:Ik ben niet negatief, ik ben realistisch
Suzanne F. schreef:ik vind jouw negatieve beeld van mannen nou niet echt realistisch. Da's jouw beeld.Appieee schreef:Suzanne F.: Meerdere mensen zeggen dat je wel een vervelende manier van discussieren hebt dus misschien zou je dat eens bij jezelf na moeten gaan. Verder ga ik niet meer op je in want ik vind dat jij op een hele negatieve manier de discussie hier zit op te voeren en dat je er dingen bij haalt die totaal niet over het onderwerp gaan waar de TS over is begonnen.
Ik kan het ook niet helpen dat ik dingen zeg die je liever niet wil horen. Ik ben niet negatief, ik ben realistisch en dat zou je in enige mate ook niet misstaan.
En ik bleef geheel ontopic, ik vind niet dat je dingen moet uitlokken door bij een ander te blijven slapen.
sflj schreef:Enne... die mannen die zo verleid worden, wat zijn dat dan voor vrouwen?en zijn die allemaal single?of zijn alle vrouwen volgens jou ook beesten die uit de buurt van mannen gehouden moeten worden? Vraag me echt af wat voor mensen jij in je omgeving hebt hoor...