Vreemdgaan.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:33

Complimenten? Wauw wat een mooie virtuele borsten heb jij zeg :+

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:33

maar dat is toch geplaned Sonja? Ik vind dat stellen dat lekker zelf moeten weten. Ikzelf zou het niet willen. ;)

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:34

Sonja schreef:
Heb je die reclames voor Second Love nooit gehoord Chiva?

Nee, woon in het buitenland, misschien is dat het wel ;)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:35

Eva_D schreef:
Complimenten? Wauw wat een mooie virtuele borsten heb jij zeg :+

Jullie bedoelen dat internet spel toch ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:36

Eva_D schreef:
vertel is Sonja ?

Is een radioreclame:
"Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook" en dan de voiceover: Second Love punt nl

Ik dacht de eerste keren echt dat ik het verkeerd verstond of interpreteerde dus heb het toch maar eens gegoogled. En ja hoor, inderdaad, een site waar je je op kunt geven om vreemd te gaan. Ongelofelijk.

Alexx

Re: Vreemdgaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:37

:= maar dan is het toch wel de bedoeling dat je partner het weet en dat je dat samen doet ofzo? := dacht ik altans, maar je kunt het natuurlijk je partner niet vertellen. báh zeg!

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:37

nee het is geen spel. Het is laat maar zeggen een soort ''dating site'' (alleen dan zonder het daten) waar mannen en vrouwen zich kunnen inschrijven en dan met elkaar kunnen chatten.. Echt toen ik dat intervieuw hoorde wist ik niet wat ik hoorde ..

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:38

Oow ik d8 aan second life (een internetspel)
maar wat belachelijk zeg !En ook dat dat op de radio komt ! zo maak je dat maatschapplijk geaccepteerd

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:40

Zou me niets verbazen als die hele site op oplichting gebaseerd is. Met andere woorden: je geeft je op en dames, die leuk bijverdienen, beantwoorden de e-mails tegen betaling van de baas van de site.

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:41

ja die man die dat intervieuw afnam probeerde die vent van second lover ook de hele tijd in de tang te krijgen. Had het ook over die reclame dat er zo'n uber geile vrouw dat inspreekt. Alleen helaas kreeg hij die vent van second lover niet in de tang maar die radioman was er ook niet echt mee eens denkik

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:42

Nee hoor, het is gewoon een datingsite voor mannen en vrouwen die af en toe een uitstapje naast hun huwelijk willen hebben...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:48

BraveSpots schreef:
Nee hoor, het is gewoon een datingsite voor mannen en vrouwen die af en toe een uitstapje naast hun huwelijk willen hebben...

Pff wat ziek....

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:50

Suzanne F. schreef:
BraveSpots schreef:

Pff wat ziek....

Jup, best wel. Maar als je de percentages hoor van mannen én vrouwen die vreemd gaan is het ergens niet raar dat er een markt is voor zo'n sites...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:51

Tja...

Ik vraag me dan altijd af wat voor mensen daar komen... En of er mensen komen die ik ken :')

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:54

Sonja schreef:
Heb je die reclames voor Second Love nooit gehoord Chiva?

whahaha de eigenaar van die website kom altijd bij mij in de winkel!
hele toffe vent maar heb hem wel verteld dat hij veel echtscheidingen veroorzaakt met zijn bedrijfje en ik dat echt niet vond kunnen :P
maar schijnbaar word er veel aangemeld daar.. het loopt als een tiet ;(

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:01

Eigenlijk word deze wereld steeds triester

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:02

Eva_D schreef:
Eigenlijk word deze wereld steeds triester

Ja inderdaad.
Nou ik ken er zo al een paar die daar op zouden kunnen staan...

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:06

Huertecilla schreef:
Thaliaatjuh schreef:
HC; sommige mensen willen nou eenmaal WEL trouwen,

Ja, dat blijkt inderdaad, doch mijn vraag is waarom zij dat ´willen´?

Wat is het motief?

hc

Het huwelijk is een financiële instelling.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:08

Niet mee eens...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:10

Alexx schreef:
:= maar dan is het toch wel de bedoeling dat je partner het weet en dat je dat samen doet ofzo? := dacht ik altans, maar je kunt het natuurlijk je partner niet vertellen. báh zeg!

Nee als je het samen doet dan heet het 'swingen'.
Voor zover ik gezien heb (heb er even overdwars overheen gelezen) is het daar de bedoeling dat je stomweg gaat daten met iemand anders die ook getrouwd is. Soort van georganiseerd/geëngageerd vreemdgaan dus.

Tja, héél "bijzonder"....

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:13

Tja, mijn oma zei altijd, het enigste dat rijmt op huwelijk is gruwelijk en afschuwelijk :+ Nee grapje, ik zou me vreselijki genaaid voelen als mijn man zich daarop aangemeld had. Dan is het niet eens zo dat het hem is overkomen, nee hij is ernaar op zoek gegaan

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:18

Eva_D schreef:
Ooit zei een gedragsdeskudige op TV:
Als je vreemd bent gegaan en je verteld het aan je partner ben je een egoist. Want dat doe je dan omdat je van je schuldgevoel af wilt zijn. Als je echt van je partner houd vertel je het niet omdat je je partner dan onnodig veel pijn doet, verwerk je schuldgevoel maar in je eentje want je hebt het tenslotte zelf gedaan.

Wat vinden jullie hier nou van?

Dat vind ik zeer begrijpelijk. Je roept er namelijk vrijwel gegarandeerd een relatiecrisis mee over jou en je partner af, die misschien wel jaren duurt, tenzij je partner er meteen een punt achter zet of een van de 0,5% is die er niet mee zit.
Er zijn trouwens nog meer varianten mogelijk. Dit doet me denken aan de versie van Antilliaanse vrouwen die ik ken:
"Wat hij buiten de deur doet moet hij zelf weten. Zolang ik het maar nóóit te weten kom en dat hij het niet waagt zijn hoofd om te draaien naar een andere vrouw als ik erbij ben." Ik vind dat zeer plausibel. Die vrouwen compliceren zich niet onnodig met en laten hun leven niet beheersen door vragen als "waar zou hij nu zijn?", "wat doet hij nu?", "bij wie is hij geweest?", "kan ik hem wel vertrouwen?", etc. Àls ze erachter komen dan zetten ze gewoon zonder pardon meteen een punt achter hun relatie. Het gaat dan niet om de sex die ze met een ander hebben gehad, maar om het bedrog.

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:20

Het is wel een mooie theorie waar je over na kunt denken.. Wat is nou eigenlijk beter.. IK denk toch om het niet te weten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:21

@macusa

Afbeelding

Zie ook mijn avatar.

hc

Macusa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:24

Eva_D schreef:
Lijkt me ook,
en denk eens na als er zoveel meisjes in de sexindustrie werken.
waar komen al die mannen dan vandaan ? zoveel vrijgezellen zijn er niet hoor... Nou dan komen we er weer op dat een vors gedeelte van de getrouwde mannen klant is in de sexindustrie. Strax kom je dus je eigen vader daar tegen lekker zooitje word t dan ! Onzin kijkt me dus :+

Edit: Qoute vergeten =O... Dus is een reactie op die teorie dat 50 van de studentes werkzaam is in de sexindustrie

Je kunt met deze statischtische informatie in de hand op je klompen aanvoelen hoe hypocriet onze samenleving doet mbt het onderwerp sex hebben met een ander, terwijl je een vaste partner hebt.