Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Eva_D schreef:vertel is Sonja ?
maar dan is het toch wel de bedoeling dat je partner het weet en dat je dat samen doet ofzo?
dacht ik altans, maar je kunt het natuurlijk je partner niet vertellen. báh zeg! 

Suzanne F. schreef:BraveSpots schreef:Nee hoor, het is gewoon een datingsite voor mannen en vrouwen die af en toe een uitstapje naast hun huwelijk willen hebben...
Pff wat ziek....
Sonja schreef:Heb je die reclames voor Second Love nooit gehoord Chiva?

Alexx schreef:maar dan is het toch wel de bedoeling dat je partner het weet en dat je dat samen doet ofzo?
dacht ik altans, maar je kunt het natuurlijk je partner niet vertellen. báh zeg!
Nee grapje, ik zou me vreselijki genaaid voelen als mijn man zich daarop aangemeld had. Dan is het niet eens zo dat het hem is overkomen, nee hij is ernaar op zoek gegaan Eva_D schreef:Ooit zei een gedragsdeskudige op TV:
Als je vreemd bent gegaan en je verteld het aan je partner ben je een egoist. Want dat doe je dan omdat je van je schuldgevoel af wilt zijn. Als je echt van je partner houd vertel je het niet omdat je je partner dan onnodig veel pijn doet, verwerk je schuldgevoel maar in je eentje want je hebt het tenslotte zelf gedaan.
Wat vinden jullie hier nou van?
Eva_D schreef:Lijkt me ook,
en denk eens na als er zoveel meisjes in de sexindustrie werken.
waar komen al die mannen dan vandaan ? zoveel vrijgezellen zijn er niet hoor... Nou dan komen we er weer op dat een vors gedeelte van de getrouwde mannen klant is in de sexindustrie. Strax kom je dus je eigen vader daar tegen lekker zooitje word t dan ! Onzin kijkt me dus
Edit: Qoute vergeten =O... Dus is een reactie op die teorie dat 50 van de studentes werkzaam is in de sexindustrie