Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Marilla schreef:Lopen die duurdere slippers ook echt lekkerder dan die goedkopes? Ik heb een paar van de Action van 1 euro, maar die lopen voor geen meter. Nu heb ik geweldige van Nikes gezien, maar die zijn toch wel 25 euro.
En dat vind ik toch wel veel geld voor als ze totaal niet lekker lopen..

?
Birkenstocks gekocht. 

Mas schreef:Marilla schreef:Lopen die duurdere slippers ook echt lekkerder dan die goedkopes? Ik heb een paar van de Action van 1 euro, maar die lopen voor geen meter. Nu heb ik geweldige van Nikes gezien, maar die zijn toch wel 25 euro.
En dat vind ik toch wel veel geld voor als ze totaal niet lekker lopen..
Absoluut
Ik heb dezelfde Hilfiger slippers als C_alsemgeest en ze lopen echt waanzinnig,
voor mij geen slippers van een paar euro meer. Ze zitten heerlijk zacht en je voeten hebben er
veel meer steun aan dan aan die platte dingen
en van echt leer.
)
_Amyyy schreef:Falbala schreef:Heb de rose/witte plakkies, lopen als een tiet!
Die uitdrukking kende ik nog niet

en ook een maat kleiner dan m'n eigen maat..
* maar ze waren zo schattig.. 12 euro maar! het zijn witte gympjes.
Die bandjes zijn bedekt met kraaltjes en leuke dingetjes enzo. Ze hebben ze in het roze, blauw en zwart
Een vriendin van me heeft ze gekocht, ik moest mezelf beheersen omdat ik net vorige week nieuwe slippers gekocht heb, en daar heb ik nu al spijt van

Aranel schreef:Bij de C&A hebben ze ook leuke teenslippers trouwensDie bandjes zijn bedekt met kraaltjes en leuke dingetjes enzo. Ze hebben ze in het roze, blauw en zwart
Een vriendin van me heeft ze gekocht, ik moest mezelf beheersen omdat ik net vorige week nieuwe slippers gekocht heb, en daar heb ik nu al spijt van
Hopelijk vind ik van de week nog leuke ergens! Mas schreef:Vorige week zagen mijn zus en ik de slippers van Gisele Budchen hangen en hebben even gepast... Nu heb ik een maatje 38 en soms 39 en absoluut geen brede voeten, maar zelfs een maat 40 was me qua breedte nog te wijd
Aan de ene kant misschien wel weer goed, want ik koop de laatste tijd veel teveel slippers
Je hebt een maat 38/39 en een 40 zat zelfs nog te wijd? Dat is toch logisch, aangezien dat groter is dan je eigen maat

ik wil ze het liefst uit een echte schoenenwinkel. En dan leuke vrouwlijke slippers. (Ik ben niet lastig ofzo
)