Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sentido schreef:Mayflower_ schreef:Groot klantenbestand.. *Eens even zien, waar heb ik vandaag zin in*
- Die ene zonder borsthaar?
- Die ene die zo goed het huishouden kon doen?
- Die ene die zo lief italiaans kon praten tijdens de seks? Ach al versta je er geen ruk van, het klonk wel lief.
Óf...
- Die ene met die mooie ogen.
- Die ene met die porsche
doe mij die maar!
Marij schreef:Hmm.... die Italiaans sprekende valt voor mij al af (Italianen zijn vaak niet zo groot en ik vind ze niet zo aantrekkelijk)
Hmm, goed huishouden doen.... dat vind ik wel een goede, ik heb een hekel aan afwassen
Hmm., borsthaar geen probleem, moet alleen geen berenvacht zijn
Hmm, Porsche... dat vind ik wel wat
Mooie ogen ook wel
--> Heeft iemand voor mij een Nederlandse jongen, met een beetje borsthaar, talent voor huishouden, mooie ogen en een Porsche in de aanbieding
Marij schreef:Hmm.... die Italiaans sprekende valt voor mij al af (Italianen zijn vaak niet zo groot en ik vind ze niet zo aantrekkelijk)
Hmm, goed huishouden doen.... dat vind ik wel een goede, ik heb een hekel aan afwassen
Hmm., borsthaar geen probleem, moet alleen geen berenvacht zijn
Hmm, Porsche... dat vind ik wel wat
Mooie ogen ook wel
--> Heeft iemand voor mij een Nederlandse jongen, met een beetje borsthaar, talent voor huishouden, mooie ogen en een Porsche in de aanbieding
Mayflower_ schreef:katiavl schreef:Zou het niet zalig zijn dat alle mannen s'morgends voor je bed komen en dan dat je elke dag één man kiest
Dan wil ik een blinde man met een goddelijk lichaam, ontzettend lief etc. Dan hoef ik ook niet onzeker te zijn!
Mayflower_ schreef:katiavl schreef:Zou het niet zalig zijn dat alle mannen s'morgends voor je bed komen en dan dat je elke dag één man kiest
Dan wil ik een blinde man met een goddelijk lichaam, ontzettend lief etc. Dan hoef ik ook niet onzeker te zijn!
Sentido schreef:Mayflower_ schreef:
Zou het niet zalig zijn dat alle mannen s'morgends voor je bed komen en dan dat je elke dag één man kiest
[/quote]Citaat:Wat vetjes hier en daar die er niet horen te zitten.. Soms een onzuivere huid..
En onzekerheid straal je helaas wel uit..
katiavl schreef:Inderdaad! en veel zit in je hoofd. Als ik je foto zie vind ik je een super slanke deerne!
Gewoon genieten van je leven, en niet opzij zetten. Heb dat lang genoeg gedaan en ik had echte redenen 52 kilo teveel. Maar heb zelfs nu nog spijt dat ik deel van men leven heb laten verpesten voor dat.
en irritant katiavl schreef:hahah ik trek geen mannen aan remember= slecht op de markt
ja de dronkaard, of de te oude nederlandse verhuisman of of als ik die gebruik voel ik me slechter