ik ben al ruim anderhalf jaar bezig kwam gisteren toevallig het bonnetje tegen. ga ik mooi deze week terug naar de winkel want hij is wel degelijk uitgerekt en in Maastricht zeiden ze vorige week tegen mij dat ik maar terug moest naar de winkel waatr ie vandaan kwam en dat ze er nog NOOOOOOOOOOOOOOOOOIT van had gehoord dat ze uitrekken
nou ik ben al 3 jaar bezig met 1 armband vol te krijgen hoor gaat neit zo hard hier die die ik hierna wil is met goud met zilver dus die zal nog langer duren haha
Ik ook, ben erg blij met die bedel Ik had hem binnen een jaar vol En heb ook bijna alles gekregen, heb er denk 2 zelf gekocht Nu wil ik graag een nieuwe, maar vind die met bol sluiting echt veels te duur geworden Misschien met kerst ofzo
ik heb aan deze armband alleen zilver met wat edelsteentjes, als ik er nog een doe neem ik zilverm et goud, voor die met glas zou ik dan weer een aparte armband willen, die zie ik niet zo graag tussen zilver in,maar ik houd het wel bij 1 of 2 armbanden
Zijn er ook site's met goedkope, goede Pandora's? Ik heb geen zin om 20 euro per bedel te betalen. Maar ik koop wel alleen van Ale, maar dan moet je voor betalen ook.
marleen_88
Geplaatst: 24-08-09 21:07
xFioon schreef:
ook bijzonder! maar durft ze die te dragen? zou bang zijn dat ik het verlies...
Ja, ze heeft m in 't midden hangen met stoppers erbij. En natuurlijk hopen/ervanuit gaan dat je m niet verliest.