mijn vriend steelt geld van mij??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NoGo

Re: mijn vriend steelt geld van mij??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 18:34

Jeetje wat een rotsituatie ik hoop dat je nog iets van hem gaat horen en uiteindelijk je geld terug krijgt...

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:16

Hey

Heb je inmiddels alweer met je vriend gepraat en weet je inmiddels al wat er aan de hand is?

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:17

Hoop dat je toch nog een fijn feest kunt hebben vanavond.
Veel succes wanneer je hem (eindelijk) ziet.
Probeer je geld terug te krijgen, maar belangrijker, zorg dat je zo min mogelijk meer met hem te maken hebt....

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:43

HEEL VAAG!!! Als dit hem tenminste is....[/quote]

huh :? Hebben jullie hem gevonden op hyves? Hoe krijg je dat voor elkaar...[/quote]

Nee ik ken uberhaupt de personen in kwestie niet maar als dat echt zo is op hyves e.d. Danneh is het echt een ei! En zoals deze persoon reageert kent zij die jongen en weet ze meer van hem.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:47

buster4ever schreef:
heerlijke vent zeg...
maar wat ik niet snap he..
als je weet waar hij woont waarom ga je dan gewoon niet verhaal halen bij hem??ik zou serieus allang al naar ze ouders ofzo zijn gegaan om me geld terug te krijgen..
kzou em desnoods opzoeke op ze werk en t eens ff met ze baas dr over hebbe ofzo dat je geld is gejat en dat je b.v van ze eerst volgende loon t bedrag wat je kwijt bent op je rekening gestort willen hebben ofzo..

leer eerst nederlands....
en als je een paar jaar een relatie hebt weet je meestal wel waar je wederhelft woont hoor!

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:49

verootjoo schreef:
huh :? Hebben jullie hem gevonden op hyves? Hoe krijg je dat voor elkaar...

zo moeilijk is dat niet hoor :o

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:56

Nou ik vraag het me ook af, ben wel nieuwschierig geworden....

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 20:58

Knap dat je aangifte hebt gedaan. Hou vol en volg vooral je gevoel. Als dat zegt dat er iets niet klopt, klopt er bijna altijd iets niet! Pas goed op jezelf.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:18

nou ik heb eindelijk tijd gehad om het topic te lezen.
Dit klinkt als een hele verknipte jongen. Weet je of de politie al actie heeft ondernomen? Sterkte in iedergeval. En kijk toch goed uit, je weer inmiddels nooit. Zeker niet als hij niet clean is ;)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:24

Toen ik gister dit topic las (alleen de beginpost) was het eerste wat ik dacht; verslaafd?
Bij zijn smsje dacht ik dat al helemaal......

En nu lees ik dat je zeker weet dat hij clean is.. Ik weet het niet!
Ik ben van een verslaving af aan het komen en heb daarbij ook contact met anderen met een verslaving, en ik weetniet, dit deed me daar meteen aan denken.
Zijn smsje al helemaal. Dat hij het niet wil en er niks aan kan doen...... Dat is toch wel echt een uitspraak van een verslaafde. :o
Ik kan het mis hebben hoor!
Vind het wel echt een hele grote rot situatie voor jou, zit hier telkens met open mond te lezen....

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:26

ik ben benieuwd of er nieuwe ontwikkelingen zijn...

IneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:31

Wow!
Heb even het hele topic doorgelezen, maar dit is toch wel heftig vind ik..
Overigens kent mijn vriend mijn code ook hoor, ik vind het heel normaal. Maar dan denk je dat je iemand kent & gebeurt er dit..
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen..
Hopelijk krijg je je geld terug! Vind het heel dapper dat je naar de politie bent gegaan in ieder geval..

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:36

Heb even heel het topic doorgespit..
In eerste instantie dacht ik: hé, wat een raar verhaal.
Maar toen je vertelde dat hij aan de drugs had gezeten was het eigenlijk een makkelijk optel sommetje?
Het eerste wat ik toen dacht was dat hij misschien van vroeger nog een grote som open heeft staan (als hij echt verslaafd is let hij niet meer op het bedrag, als hij maar kán krijgen. En zo krijg je dus schulden..) en dat wouden ze nu (ookal is het misschien een lange tijd geleden) ineens terug betaald zien. Nu zal jou bedrag niet veel er mee te maken gehad hebben, maar verklaart wel waarom hij ineens 6000 euro er doorheen heeft gedouwd. Hij is daardoor in de stress geschoten (wie weet wat hij nog moet terug betalen) en misschien hebben ze hem zelfs bedreigd. Dat kan ook zijn rare gedrag verklaren.
Daarnaast zeiden sommige bokkers ook dat hij misschien nog gebruikt..
Nu kunnen we hier met z'n allen we van alles gaan zitten roepen, maar hij is de enige die het echte verhaal weet. En als TS dat wil weten is de enige oplossing idd naar hem toe gaan en eens goed luisteren.
Dat neemt trouwens niet weg dat hij tótaal het recht niet heeft/had om jou geld te gebruiken of zelfs maar jou van deze problemen buiten te sluiten. Hij wou je er misschien niet mee intrekken, bang dat jou iets zou overkomen. Maar helaas heeft hij dat nú wel gedaan.. :)
Meid ik wil je veel sterkte wensen en vind dat je je er goed doorheen weet te werken! Ik neem ook aan dat je goed steun krijgt van je ouders?

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 21:57

pfff heftig verhaal..!!!

wil je er heel veel sterkte mee wensen!! en goed dat je naar de politie bent gegaan!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 22:39

Raiza schreef:
verootjoo schreef:
huh :? Hebben jullie hem gevonden op hyves? Hoe krijg je dat voor elkaar...

zo moeilijk is dat niet hoor :o

Nou.. ik had het ook al geprobeerd, ben van nature erg nieuwsgierig O:) Maar ik kom niet verder dan haar hyves en daar heeft ze maar 1 vriend en dat is niet haar vriend volgens mij :?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 22:47

Dat is niet haar hyves.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 22:49

dan snap ik niet hoe ik die moet zoeken :D Maar ja, maakt ook verder niet uit voor het verhaal ;) TS mag nog wel enigszins privacy hebben vind ik :j

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 23:00

Ik vind het niet echt netjes dat mensen gaan achterhalen wie de ts is via hyves, en dan ook nog achterhalen wie haar vriend is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 23:02

Tsja, dan moet je geen hyves nemen als je prive wilt zijn.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 23:04

Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat dat gebeurt ;) TS gooit het verhaal toch ook op internet.... Wat je niet wil dat anderen weten moet je sowieso never nooit ergens op internet zetten.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 23:43

Er is nog altijd iets als zelfbeheersing ook als iemand het op een zilvere schotel geeft. Snap de toevoeging niet van heel dat hyves gedoe.

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 23:46

istie nou nog op komen dagen ? ben toch erg nieuwschierig ..

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 01:43

Ts, heel erg veel sterkte ermee! Ik hoop dat alles nog een beetje meevalt.

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 03:23

ik zou het erg op prijs stellen als jullie zijn '' identiteit'' voor jullie willen houden! heb dit op bokt gezet omdat ik niet weet wat ik ermee moet doen, mijn inmiddels ex vriend weet dat ik op bokt zit, maar mijn naam en dit topic kent hij niet, dit houd ik ook liever zo!

vanmiddag had i nog steeds niks van hem gehoord, telefoon nam hij niet op, reageerde niet op smsjes, heb vervolgens maar naar zijn thuis gebeld ( zoals ik verteld heb is het contact tussen zijn ouders en mij niet goed) zijn moeder nam op met; ja?
waarop ik vroeg of hij thuis was, waarop zei antwoorde; nee doei en hing toen op, even later toen hij zijn telefoon opnam vroeg ik hem erna, en wat bleek; hij was nergens heen geweest, had al die tijd boven gezeten op zijn kamer :?

ik heb met hem gepraat, hij geeft toe dat hij fout zit maar ziet naar mijn idee niet HOE erg het is wat hij gedaan heeft, waat het mij heeft aangedaan; kwa vertrouwen enzo! hij zegt dat hij spijt heeft maar zegt dan; ja je krijgt het toch gewoon terug! alleen ik weet nog niet wanneer; daarop heb ik hem gevraagd om mij morgen een lijst te geven waarop hij heeft neergezet: wanneer ik mijn geld krijg ( de preciese datum) en welk bedrag ik dan krijg (heb met hem afgesproken dat dit in delen komt) hij heeft mij beloofd dit op papier te zetten en komt dit morgen brengen! hij begreep dat t nu gewoon klaar was voor mij en we hebben het over vertrouwen en waarde van geld gehad;
heb hem verteld dat mijn vertrouwen in hem nu dus 0.0 is en ik er heel goed over na moet denken wat ik nu verder wil, en dat ik hier tijd voor nodig heb, hij wil me graag blijven zien maar ik heb tijd nodig om goed na te denken over wat er is gebeurt, 3 jaar relatie zet je niet zomaar op het spel??? maar na wat er is gebeurd? word t nog wel zoals t was?

kom net terug van opa en omas feest; zonder hem! wat ik ook echt moeilijk vond; dan besef ik hoe erg ik hem mis! maar als ik dan denk aan wat hij gedaan heeft, ben ik weer woedend!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 03:44

Lieve schat als hij een beetje slimmer is dan het achterste van een varken dan heeft hij dit topic zo gevonden ;) Ook zonder dat zijn naam er instaat. Daar had je IMO wat eerder aan moeten denken :+

Als hij je tot op heden nog steeds niet het hoe en wat verteld heeft, zou ik er mee stoppen.. Je kan wel kansen blijven geven maar als hij ze niet grijpt.... Als hij het werkelijk erg vond wat hij gedaan heeft, had hij je het inmiddels al verteld hoe het precies zat.