Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Dat weet ik Mystica, volgens mij hebben wij daar zelfs nog over gePBt in het verleden. Maar voor mij is het een dooddoener om te zeggen dat je het niet overleeft om God te zien. Oftewel... als je dood gaat dan heb je God gezien. Prima dat sommigen daar rust en troost in vinden, persoonlijk vind ik het nogal ongeloofwaardig.
Adil18 schreef:liedje89 schreef:@adil18:
je hoeft iemand geen achterlijke mongool te noemen om het te bedoelen. Je hoeft het niet eens perce te bedoelen om het zo te laten klinken. Het kwam wel zo op me over, omdat het wel een hele felle reactie was.
Maar ik weet ook niet hoever je terug gelezen hebt. Ik heb daarvoor namelijk een paar keer gezegt dat mensen met down syndroom ook mensen zijn die respect en geluk verdienen. En dat ze 'anders' zijn ook juist goed kan zijn.
Je kan iets uit zijn contex trekken en je kan iets uit zijn contex trekken.
He? Huh? WTF? Sorry hoor, maar je kunt iets zeggen zonder het te bedoelen? Niemand heeft dit impliciet of expliciet gezegd behalve jij maar jij bedoelde het niet zo...
Inderdaad, je kunt interpreteren en interpreteren, maar je kunt ook schrijven en echt schrijven....
liedje89 schreef:Maar jij neemt dus gewoon alles letterlijk.
Adil18 schreef:liedje89 schreef:Maar jij neemt dus gewoon alles letterlijk.
Als jij de enige bent die het schrijft wel. Jij omschrijft jouw gevoel, maar daarbij druk je haast een stempel op de vergelijking en de persoon die deze maakt, terwijl deze nooit de woorden 'achterlijke mongool' in de mond heeft genomen, dat deed alleen jij![]()
Maar goed, misverstandje dus, jij schreef het misschien niet zo lekker en ik interpeteerde het fout...
Adil18 schreef:liedje89 schreef:????
Lezen is ook een kunst en dan ben ik de dyslect. Heb je de de zinnen erna wel gelezen????
Edit je gaat me toch niet vertellen dat het aan die ene vergeten spatie lag. hij heeft een beeetje kuren namelijk.
Nou, dan heb ik het ook fout gelezen hoor, JIJ bent namelijke degene die in zijn stuk iemand met het syndroom van Down een 'achterlijke mongool' noemt, voor zover ik heb gelezen in de gemaakte vergelijking werd die nutteloze, onware toevoeging niet gegeven...
celano schreef:kinuh schreef:Hij was misschien wat heftig ja, maar ze vroeg mij immers wat IK er van vond. (Ik antwoordde dat ik denk dat de meeste het voor aandacht doen/aanstellerij of dat er toch iets is mis gegaan toen je werd geboren.)
Jeetje, moeten we nu medelijden met JOU gaan hebben? Ik weet dat je dit topic niet start om over dit onderwerp te discussieren, maar ik kan zo'n opmerking toch niet echt serieus nemen. Iedereen kan wel zeggen 'ik heb recht op een eigen mening', maar dit is wel heel beledigend. wat mij btreft bveel beledigender dan wat zij jou zogenaamnd heeft aangedaan.
Ik hoop net als je lerares dat je nsle wat levenswijsheid op doet. Want zo kom je niet ver in het leven.
Mystica schreef:Dat bedoelde ik inderdaad ookEr staat dat JIJ kwaad werd omdat je het opvatte als dat iemand een homo vergeleek met een achterlijke mongool. En aangezien jij de enige bent die in dit topic de vergelijking iemand met down - achterlijk mongool maakt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik het zo lees
Adil18 schreef:Mystica schreef:Dat bedoelde ik inderdaad ookEr staat dat JIJ kwaad werd omdat je het opvatte als dat iemand een homo vergeleek met een achterlijke mongool. En aangezien jij de enige bent die in dit topic de vergelijking iemand met down - achterlijk mongool maakt, lijkt het mij niet meer dan logisch dat ik het zo lees
Mystica, echt, jouw interpretatiekunst is waaaaaardeloos![]()
Mystica schreef:Adil18 schreef:[
Mystica, echt, jouw interpretatiekunst is waaaaaardeloos![]()
Weet ikHet staat zelfs vast op papier nav een psychologisch onderzoek. Ik ben zeer slecht in het ontdekken van verbanden
liedje89 schreef:Mystica schreef:Weet ikHet staat zelfs vast op papier nav een psychologisch onderzoek. Ik ben zeer slecht in het ontdekken van verbanden
Ik vind het mooi dat je het zelf toegeeft. Ik begon al te denken dat ik toch een stuk meer last had van mijn dyslectie als ik dacht.
Mystica schreef:faye schreef:Als ik dood ga hoop ik toch echt iemand anders te zien!
Adil: Je ziet god -> je gaat dood -> je ziet anderen
Niet: Je gaat dood -> je ziet god