geen gekke dingen bij mij hoor
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
peanutbutter schreef:Ik heb ook altijd duurdere cosmetica. Zowiezo omdat ik voor goedekopere merken hartstikke allergisch ben, je met een doosje Chanel oogschaduw ruim een jaar doet, het de hele dag mooi blijft zitten en de kleuren gewoon mooier zijn.
heb weken met ontstoken ogen gelopen, woest was ik.

katiavl schreef:Ik koop ook alleen maar a merken, voor huidsverzorging lancome zen lijn. Het is echt magisch.
En make up alles van dior, ook de borstels heb de dior backstage borsteld. Heel duur maar uiteindelijk goedkoper dan telkens goedkope borstels. En sowieso voor het gebruik en je huidje mensenhaar of synthetisch is een hard verschil.
En waarom de make up gewoon omdat het betere kwaliteit![]()
Bijvoorbeeld de dior addict lipstick is de enige goede voor mij.
Het wel al eens goedkopere geprobeerd maar bv de mascara heb ik na één keer weggegeven. En sommige dingen zijn niet eens zoveel duurder. Was die van l'oreal trouwens.
xDramaQueen schreef:peanutbutter schreef:Ik heb ook altijd duurdere cosmetica. Zowiezo omdat ik voor goedekopere merken hartstikke allergisch ben, je met een doosje Chanel oogschaduw ruim een jaar doet, het de hele dag mooi blijft zitten en de kleuren gewoon mooier zijn.
dat niet alleen, dan koop je bij de DA een zwarte mascara voor 4 euro, dan komen ze er na een jaar pas achter dat er een slechte bacterie inzit maar je kon wel je 4 euro terug krijgen hoorheb weken met ontstoken ogen gelopen, woest was ik.
nixx schreef:xDramaQueen schreef:dat niet alleen, dan koop je bij de DA een zwarte mascara voor 4 euro, dan komen ze er na een jaar pas achter dat er een slechte bacterie inzit maar je kon wel je 4 euro terug krijgen hoorheb weken met ontstoken ogen gelopen, woest was ik.
Waarom blijf je er in godsnaam mee lopen als je ontstoken ogen hebt? Kun je wel woest zijn maar dat is van jou ook niet erg slim..

Pas als het echt de kwaliteit is die het hem doet, de prijs is gezakt èn het is mooi, dan sla ik het in 
Maar ik zou het nooit zo in de winkel kopen voor de originele prijs. Enige merk wat voor mij altijd staat is Converse, daar maak ik een uitzondering voor 
Sommigen halen dan de nepperds en dan denk ik echt.. Jij doet het voor het merknaampje alleen.
Zelfde shirtje zonder naam elders voor veel minder, dan ga je toch niet je geld daaraan besteden? Paulaa_ schreef:Ik ben 14 en mijn kast hang meerendeels wel vol met merk kleding.. Zelf zou ik niet zo snel in een bristol shirtje lopen, omdat ik die kwaliteit niet goed vind. Ik loop vaak in kleding van mexx/levis/bjorn borg/replay/edc/bien blue En aan mijn schoenen geef ik ook vrij veel geld uit. Maar ik heb ook shirtjes van de zara. Mijn mascara's zijn meestal tussen de 10-20 euro, aangezien ik geen goedkope op kan doen. en de rest van mijn make-up licht meestal rond de 20 euro. En aan luchtjes besteed ik ook vrij veel geld, die varieren tot 20-70 euro.
verootjoo schreef:LisaLuna schreef:peanutbutter; De goedkope cosmetica word ook meestal getest op dieren enzo daarom kies ik ook liever voor de duurdere.
De duurdere wordt júist getest op dieren. Bv. Loreal, maybelline, lancome, dior etc...
Alle NL huismerken worden niet getest.
. LisaLuna schreef:verootjoo schreef:
De duurdere wordt júist getest op dieren. Bv. Loreal, maybelline, lancome, dior etc...
Alle NL huismerken worden niet getest.
Écht waar? Ik dacht juist andersom.
Tenzij je een dierproefvrij buitenlands merk hebt, maar die zijn niet te koop bij kruidvat/etos oid.
Esmeralda schreef:Paulaa_ schreef:Ik ben 14 en mijn kast hang meerendeels wel vol met merk kleding.. Zelf zou ik niet zo snel in een bristol shirtje lopen, omdat ik die kwaliteit niet goed vind. Ik loop vaak in kleding van mexx/levis/bjorn borg/replay/edc/bien blue En aan mijn schoenen geef ik ook vrij veel geld uit. Maar ik heb ook shirtjes van de zara. Mijn mascara's zijn meestal tussen de 10-20 euro, aangezien ik geen goedkope op kan doen. en de rest van mijn make-up licht meestal rond de 20 euro. En aan luchtjes besteed ik ook vrij veel geld, die varieren tot 20-70 euro.
neem aan dat je baan heb?? Of een pa/ma met een goede baan.
Ik heb 2 kinderen de ene vind gelukkig de kleding van H&M geweldig en kan daar goed slagen
De andere zit nu op de middelbare school en krijgt van de zomer zijn eerste merkjas.
Ik heb voor allebei een bepaald bedrag, daar zullen ze het mee moeten doen.
Dus of heel slim goed zoeken zoals me dochter
Of maar weinig kleding hebben, maar wel een merkjas aan hebben!! Zoals me zoon![]()
Uiteraad zal ik ze niet voor jan joepie laten lopen.
Maar er zijn grenzen. Binnen no time zijn ze eruit gegroeit
Maar mijn vader heeft wel een eigen bedrijf... 
En tsja make-up, ik heb lenzen, en van goedkope merken (essence,hema.etos ectr) Krijg ik onwijs jeukerige ogen enz.. verootjoo schreef:In NL is het verboden cosmetica op dieren te testen. Dus alles wat geproduceerd is in NL is sowieso dierproefvrij. Buiten NL is het (nog) niet verboden, dus dat wordt gewoon getestTenzij je een dierproefvrij buitenlands merk hebt, maar die zijn niet te koop bij kruidvat/etos oid.
MarcoBorsato schreef:verootjoo schreef:In NL is het verboden cosmetica op dieren te testen. Dus alles wat geproduceerd is in NL is sowieso dierproefvrij. Buiten NL is het (nog) niet verboden, dus dat wordt gewoon getestTenzij je een dierproefvrij buitenlands merk hebt, maar die zijn niet te koop bij kruidvat/etos oid.
Rimmel en maybeline bijvoorbeeld, is wel op dieren getest, en ook gewoon verkrijgbaar bij de etos hoor
Lezen....
..nu voel ik me echt een merk k^tje haha meestal heb ik 1 of 2 dingen van merk maar nu was het 1 en al merk, het is dat me ondergoed en sokken nog van de wibra waren
MarcoBorsato schreef:verootjoo schreef:Ja dat klopt... zeg ik dan dat die dierproefvrij zijnLezen....
Zeg ik dan dat je dat zegt?
Dan moet je me niet quoten... Want ik snap zelf ook wel dat die getest zijn want dat zijn geen nederlandse merken
En ook ik haal ze bij de etos, dus dan weet ik ook dat je ze daar kan kopen