Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:jg doen echt geen toneelstukje voor de deur hoor!
mackkwek schreef:hier kan je al direct zien dat het iet klopt.
jehovah's getuigen komen altijd alleen of met zn tweeen(tenzij er een kind bij is,.dan wil het nog weleens twee volwassenen +kind zijn)
met zn drieen aan de deur zou namelijk te onhandig zijn,,.tenzij je natuurlijk een kasteeldeur hebt
Maar ze hadden idd een kind bij zich
Als ik het zo lees, zijn er dus ook andere mensen die langs de deuren gaan? Van andere geloven bedoel ik? weer wat geleerd 
mick75 schreef:Ik vind het raar dat mensen zoiets als "uitnodiging" beschouwen, of als "afstotend". Het eerste vind ik eerlijk gezegd zielig en eigenlijk ook asociaal.
Het tweede vind ik kortzichtig. Wie mij kent weet dat ik niets heb met satanisme of wat dan ook (en ik ben niet bepaald de enige die van dergelijke kunst houdt maar er niets achter zoekt). Neem de moeite om je in een mens te verdiepen, kan heel verrassend in positieve zin zijn!

Ik vind het niet vervelend ofzo, want die lui zijn niet onaardig. Maar ze moeten ons niet lastig vallen onder het eten
werkt best goed.
beantsje schreef:Ik heb diep respect voor JG's want ze doen het toch maar even, al die deuren bij langs gaan en alle sh*t over zich heenkrijgen, en dat alleen omdat ze het oprecht goed voor hebben met mensen.
Afzeiken zal ik dus nooit doen. (Ik zou dat trouwens ook een onchristelijke actie vinden). Wat jammer is, is dat, als je doorvraagt, niet echt heldere, onderbouwde antwoorden krijgt. Sterker nog: bij ons komen ze niet eens meer. Eigenlijk vind ik dat wel een beetje jammer...
Trouwens, als je echt geen bezoek van JG wilt, kan je ze vragen om je te registreren als geen-bezoekadres.
Snoevie schreef:Chrissy_ schreef:Ik vind het hele principe Jahova ...
is het echt zo moeilijk om het gewoon goed te spellen na zoveel pagina's uitleg?