Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Maar voor je daar naartoe gaat moet je al een minimum aan kennis hebben, mits er alleen word aangegeven wat daar gebeurt is.
Dus alleen daar naartoe gaan zorgt voor een grote leemte. Zeker omdat je dan niet op een correcte manier kan verklaren hoe dingen kunnen gebeurt zijn dus mis je een groot stuk van het leerprocess.
Je neemt iets waar, maar zal minder effect hebben dan wanneer je iets waarneemt en kan zeggen waarom.
Pas dan kan je een langdurige verandering in gedrag waarnemen. En dat is ook de reden waarom de kampen open zijn.
Fiffill schreef:Je hebt een punt maar imo is dat voor een deel persoonlijk.
pharagirlke schreef:Als je een topic over een beladen onderwerp opent, kan je er van uit gaan dat je niet enkel hoort "ja je voelt het!".
Zo simpel is dat. Als je het sowieso wilde afsluiten, zie ik het probleem IMO ook niet, je hebt gehoord wat je wilde horen en je ging toch sowieso om het af te sluiten dus dan zal je het zelf ondervinden.
Nikka schreef:Ik moet zeggen dat ik het een zeer interessant topic vind. Ondanks het feit dat ik veel over de oorlog gelezen heb, ben ik hier toch veel te weten gekomen wat ik nog niet wist.
pharagirlke schreef:nee heb het over haar persoonlijk afsluitenDat ze toch sowieso ging gaan dus dat ik niet snap waarom ze zo moeilijk doet over het feit dat het nu even over de kampen enz zelf gaat ipv over ervaringen terwijl ze al een hoop ervaringen gehoord heeft.
pharagirlke schreef:Ik heb net alleen al even de eerste vijf pagina's door gescrold. Allemaal ervaringen!"hier en daar" vind ik dus een beetje krap uitgedrukt.
Ken het niet anthea...
Anthea schreef:Ik snap TS d'r probleem niet?
Weet iemand trouwens waar ik het boek Muziek achter prikkeldraad kan halen? Lijkt me interessant, maar bol.com heeft het niet..