Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SteffiiY schreef:Nou dan ga je schrijven met een bejaarde![]()
Sterre schreef:Cayenne schreef:... Ze worden al gestraft, en de kans dat ze hier naartoe komen om jou te vermoorden is echt bijna nihil(Waarom zouden ze dat uberhaupt doen? Waarom zouden ze helemaal die moeite doen om vanuit Amerika naar Nederland af te reizen om iemand te vermoorden met wie zij aan het corresponderen waren
)
Wat dacht je van "Jantje/Marietje heeft mij tijdens mijn detentie geschreven om me op te beuren, maar dat is hem/haar niet gelukt, dus daarom reis ik nu maar van mijn zuur verdiende centen in de bak naar Europa (of liever gezegd: naar Nederland!!) om mijn briefvriend/-in om te brengen!"
Natuurlijk snap ik het volledig als mensen om wat voor redenen dan ook niet met zo iemand willen schrijven, maar sommige argumenten worden er wel erg aan de haren bij gesleept.
SteffiiY schreef:Ik neem je zeker niet aan als belachelijk, en ik snap dat je bij je standpunt blijft.
Maar je hebt geen enkele toevoeging aan dit topic, het is al zo vaak gezegd dat het dom en onverwantwoordelijk is.
Tenminste dat vinden sommige.
Cookies schreef:@Cayenne, daar ga ik ook niet aan voorbij, dat die mensen eenzaam zijn. Maar aan de andere kant, je hebt hier wel bewust voor gekozen op het moment dat je over de schreef ging.
Cookies schreef:Maar ik begrijp dat ik hier niet welkom meer ben omdat ik zelf niet wil schrijven.
SteffiiY schreef:Ok dan vind je het niet dom en onverantwoordelijk maar ben je er flink op tegen
katiavl schreef:Maar wat ik zeg zullen ook de eenzame vrouwen zijn, degene die reageren op de contactadvertentie voor een vriendin.
Ik vind dat bokkers het gewoon moeten doen, maar wou gewoon zeggen het is niet zaligmakend en je moet het altijd met een beetje argusogen aankijken. Maar degene die hier reageren zullen dat zeker doen.
katiavl schreef:Zitten daar seriemoordenaars bij? Dacht dat dit niet mocht?
Anoniem schreef:heb niet het heletopic door gelezen Maar hoe oud moet je eigenlijk zijn om te mogen schrijven ?
Cayenne schreef:katiavl schreef:Maar wat ik zeg zullen ook de eenzame vrouwen zijn, degene die reageren op de contactadvertentie voor een vriendin.
Ik vind dat bokkers het gewoon moeten doen, maar wou gewoon zeggen het is niet zaligmakend en je moet het altijd met een beetje argusogen aankijken. Maar degene die hier reageren zullen dat zeker doen.
Ik heb bewust gereageerd op de advertentie van een vrouw. Dan is het ook een veiliger gevoel voor mijn vriend, en hoeft ie niet bang te zijn dat ik gevoelens voor haar krijg aangezien ik hetero ben
De vrouw waar ik op heb gereageerd is zelf trouwens bisexueel, maar zou ze laten merken dat ze iets voor mij voelt, dan zou ik haar absoluut heel eerlijk laten weten dat dit niet wederzijds is.