Dwaallicht, je hebt wel een toepasselijke naam in ieder geval
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Klopt, hier ook beneden houten vloer en ja, dan hoor je soms wel eens geluiden.
Dwaallicht, je hebt wel een toepasselijke naam in ieder geval
misschien moeten "ze" me daarom wel hebben, haha!
crossmonster schreef:Pfoeh moet je in een oud huis met veel hout wonen, dan word je helemaal gek van het gekraak en geploef.
Hout leeft nu eenmaal, en idd als snachts de verwarming uitgaat, dan krimpt het hout weer, en dat kan soms net klinken als voetstappen oid
dat zet ook uit en krimpt ook .. Onassa schreef:He Desty, jij hebt weer een heel toepasselijke avater

Elma_ schreef:Chiqa ik vind jou niet erg aardig over t algemeen..
Lonneke zit vreselijk in de stress, ookal is het niets bijzonders, het blijft wel naar als je telkens een geluid hoort wat je niet kunt plaatsen...
Daar ik Lonneke's verhalen wel vaker heb gelezen
ineke1963 schreef:Heb alles eens gelezen, las ergens dat je katten had, hoe reageren deze op dit geluid?

lonneke schreef:dat ventilatie gat zit heb ik gisteren gelijk dichtgemaak maa helaas hoor ik t dan nog.
@chiqa. als je me niet geloofd dan zou ik als ik jou was even hier heen komen. ik vind het echt raar dat je me niet geloofd. waarom zou ik dit hier neerzetten. en ik vind dat je mijn verleden er gewoon buiten moet houden. dat heeft hier totaal niks mee te maken.