getver, er gebeuren hier rare dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Re: getver, er gebeuren hier rare dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:10

Klopt, hier ook beneden houten vloer en ja, dan hoor je soms wel eens geluiden.
Dwaallicht, je hebt wel een toepasselijke naam in ieder geval Clown

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:11

Onassa schreef:
Klopt, hier ook beneden houten vloer en ja, dan hoor je soms wel eens geluiden.
Dwaallicht, je hebt wel een toepasselijke naam in ieder geval Clown

haha, zo had ik het nog helemaal niet bekeken Clown misschien moeten "ze" me daarom wel hebben, haha!

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 14:21

het is nog steeds hetzelfde. dan weer een tijdje niet, dan weer wel. gelukkig heb ik geen gekke dingen meer gezien zoals een bewegend beeldscherm of een op hol slaande telefoon.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:26

het eerste is je moet er niet bang van zijn...
als het geesten zijn proberen ze je bang te maken!
je moet er niet op reageren!
en als ik het zo inschat denk ik dat er wel iets is gebeurt in de richting van vermoorden of iets dergelijks dan moet je misschien even navragen of meerdere mensen bij jullie daar last van hebben....
als dat zo is probeer (als je daar in gelooft) je bescherm engelen op te roepen en ze naar het licht te sturen. (ik geloof ook in geesten). ik heb wel eens mijn overleden poes gezien...

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 14:43

He Desty, jij hebt weer een heel toepasselijke avater Haha!

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:07

crossmonster schreef:
Pfoeh moet je in een oud huis met veel hout wonen, dan word je helemaal gek van het gekraak en geploef.

Hout leeft nu eenmaal, en idd als snachts de verwarming uitgaat, dan krimpt het hout weer, en dat kan soms net klinken als voetstappen oid Lachen

zo hebben wij 't met het aluminium rondom op de gallerij en op 't balkon Knipoog dat zet ook uit en krimpt ook ..

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 15:42

Onassa schreef:
He Desty, jij hebt weer een heel toepasselijke avater Haha!

jah zeker Tong uitsteken

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 17:13

Echt jammer dat het geluid er gisteren niet was he! Zal je altijd zien.
Ik dus met mn oor tegen die muur, ik had echt zoiets van:Als ik dat geluid nu hoor, schijt ik 7 kleuren! Toch spooky ...

Tja en ik denk toch echt dat het iets mechanisch is, want er loopt vanalles door die muur heen, qua leidingen en ventilatie, en het is steeds hetzelfde geluid.

Succes Lonneke! Laat je niet gek maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 21:05

Als ik zo'n topic vol fantastische geluiden had geopend had ik op zijn minst even iets geregeld waarmee ik mn lezers zou kunnen overtuigen, nu heb ik steeds meer het idee dat het maar een beetje een op hol geslagen fantasie is ..
Dus ben benieuwd naar de fragmenten, mss dat ik dan wat meer overtuigd ben.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 21:31

tjanogmaals, ik zou niet weten waar ik dat vandaan kan halen. maar dat was al wel duidelijk uit sommige posts van mij. als er hier op bokt iemand is die een idee heeft of mij kan helpen heel graag

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:04

zoo !! ben echt benieuwd wat het geluid nou is !!..
ik zou bijna persoonlijk mijn mobiel en camera's komen afgeven om te kijken of je wat hoort !! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:41

Kom toe Lonneke doe ons een plezier en laat ons morgen eens meegenieten van je geluiden Haha!
Dr is vast wel een bokker die zijn apparatuur beschikbaar wil stellen Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 22:49

Chiqa ik vind jou niet erg aardig over t algemeen.. Lachen
Lonneke zit vreselijk in de stress, ookal is het niets bijzonders, het blijft wel naar als je telkens een geluid hoort wat je niet kunt plaatsen...

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 23:11

Elma_ schreef:
Chiqa ik vind jou niet erg aardig over t algemeen.. Lachen
Lonneke zit vreselijk in de stress, ookal is het niets bijzonders, het blijft wel naar als je telkens een geluid hoort wat je niet kunt plaatsen...

ik zit inderdaad wel in de stress, ik ben niet meer bang nu maar t blijft toch gek dat geluid. ik heb nu een beetje het idee dat chiqa aan mijn verhaal twijfelt. maar dat is niet mijn zaak. ik weet wat ik hoor en daar blijft het wat mij betreft bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:35

Ik twijfel idd aan dit verhaal maar om mij nu meteen als 'onaardig' te bestempelen vidn ik weer iets overdreven.
Kom zeg Lonneke hoort al een hele tijd rare geluiden maar het kan niet hier even geplaatst worden?
Dacht dat er aardig wat mensen op de been zijn voor haar, is toch een hele normale vraag en mss is het zelfs pure nieuwsgierigheid van mijn kant Knipoog Daar ik Lonneke's verhalen wel vaker heb gelezen Lachen

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:38

ik heb lonneke aan de telefoon gehad.. Heb helaas het geluid niet kunnen horen, maar ze kon me wel heel duidelijk nadoen hoe het klonk..
Ik vind het JUISt gezien TS haar verleden vreselijk knap hoe ze hier mee omgaat.. Ik had waarschijnlijk allang in paniek geweest..

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:46

Heb je al geprobeerd dat ventilatiegat dicht te proppen? Misschien dat het helpt. Het ziet er wel uit als een muurtje waar een hoop leidingen en dingen doorheen lopen.

Geen zorgen maken hoor, en morgen maar weer de woningbouw bellen toch?

ineke1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:59

Heb alles eens gelezen, las ergens dat je katten had, hoe reageren deze op dit geluid?

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 13:21

dat ventilatie gat zit heb ik gisteren gelijk dichtgemaak maa helaas hoor ik t dan nog.
@chiqa. als je me niet geloofd dan zou ik als ik jou was even hier heen komen. ik vind het echt raar dat je me niet geloofd. waarom zou ik dit hier neerzetten. en ik vind dat je mijn verleden er gewoon buiten moet houden. dat heeft hier totaal niks mee te maken.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 13:23

ineke1963 schreef:
Heb alles eens gelezen, las ergens dat je katten had, hoe reageren deze op dit geluid?

mijn katten reageren er totaal niet op. alleen de hond dus.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 13:24

lonneke schreef:
dat ventilatie gat zit heb ik gisteren gelijk dichtgemaak maa helaas hoor ik t dan nog.
@chiqa. als je me niet geloofd dan zou ik als ik jou was even hier heen komen. ik vind het echt raar dat je me niet geloofd. waarom zou ik dit hier neerzetten. en ik vind dat je mijn verleden er gewoon buiten moet houden. dat heeft hier totaal niks mee te maken.

goed gezegd meid, is er al iemand langs geweest intussen??

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 13:25

Chiqa komt idd niet zo aardig over in dit topic, maar een beetje sceptisch zijn kan geen kwaad hoor.

Er zijn zat mensen die het hier nog steeds hebben over spoken , huis reinigen etc etc.
Gelukkig zijn er meer mensen die je hier vanaf proberen te praten, want nogmaals, spoken hebben echt de energie niet om elke 5 minuten herrie te maken, dan zou je wellicht een heel leger aan entiteiten moeten hebben, en daar zouden dan veel meer mensen last van moeten hebben Knipoog

Maar als je dat zelf met zekerheid wil uitsluiten, dan zou je eens een foto van je huis naar Nancy moeten sturen, ik weet zeker dat als er iets zit, zij het kan zien Knipoog

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 13:30

ik noem het nu dan wel het spook maar ik geloof zelf ook dat er iets anders is, iets technisch. maar dat wil nog niet zeggen dat het aan mij ligt, zoals chiqa wil beweren. ik weet heel zeker dat het niet aan mij ligt, en dat het geluid er wel degelijk is. dat ik het niet op kan nemen op band wil toch niet gelijk zeggen dat ik de waarheid niet spreek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 13:51

Ben idd sceptisch, als je dan zoveel mensen op de been weet te houden waarom dan niet even een geluidsfragmentje?
Is een hele normale vraag hoor snap niet wat het probleem nu is of is er niets?

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 13:54

Chiqa, het lukt haar toch niet om 't vast te kunnen leggen, ze heeft zelfs al 'n bokker gebelt die het NIET heeft gehoord of heeft KUNNEN horen.... sjeempie zeg