IvysToeter schreef:nog steeds niet?
jeetje!
dat duurt wel lang zeg! wat heb je allemaal al gedaan om te krijgen/zoeken?
wat niet haha
Citaat:
ze zijn zaterdag 20 dec geweest.. was niet thuis.. briefje in de bus dat ze dinsdag terug zzouden komen.. niemand geweest en de dagen erna ook niet
had woensdag gebeld en toen zeiden ze dat ze de 20e het pakketje af hebben geleverd..
maar niet hier want ik was er niet! dus moest ik maar naar de buren gaan om te vragen.. nouu heb de hele straat af gevraagd maar niemand schijnt mijn pakketje te hebben
weer gebeld en toen zouden ze me terug bellen want ze ging vragen of de chaufeur nog wist hoe of wat.. niet terug gebeld.. dag erna zelf maar weer gebeld en toen zeiden ze dat de chauffeur had gezegd dat hij het aan iemand met donker haar had gegeven..
uuuhmmm ja lekker duidelijk dus
toen zeiden ze dat ze de chauffeur wel langs zouden sturen.. vorige week dinsdagavond zou hij langskomen.. dinsdag de hele dag thuis geweest maar geen chauffeur gezien
woensdag weer gebeld en toen konden ze ineens mijn gegevens niet meer terug vinden.. en het laatste pakketje wat er geleverd was, was in november geweest..
heel erg raar..
nu zit de pabo er achteraan en heb een klachtenlijn van selektvracht gebeld en die is er ook achteraan..
denk dat de vrouw van de chauffeur een leuke kerst heeft gehad