het is idd weer in het Fata Morgana evenementen complex
Nee zijn geen attracties open ..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
het is idd weer in het Fata Morgana evenementen complex
misschien door het woord Efteling dat ze denken dat het een topfeest is .. is t ook .. maar niet meer als bij andere leuke kroegen.. 

Mowoah schreef:_Nancy schreef:ooww
vanaf vrijdag t/m dinsdag mogen we in onze carnavalspakkie komen werken
Zo hip
Waar werk je? Wij mogen ivm hygiene niet in onze pakjes werken, wel jammer maar te begrijpen. Werk namelijk in een broodjeszaak/bakkerij, lekker als je dadelijk een pluisje ofzo in je broodje hebt zitten van een carnavalsoutfit.

Heb er zin in! esc schreef:hoi wij gaan met een groep collega's vrijdag naar Den Bosch, maar zijn nog aan het twijfelen over de outfit. Weet iemand of er in Den Bosch er "uitgedost" wordt qua verkleden of zijn het alleen maar boerenkielen??
. SSDesign schreef:Haha ik herken jou denk ik wel aan je enorme krullenbos![]()
Ja vrienden van mij wilden graag naar Verhoeven, maar daar had ik niet zo'n zin in hoor.

SSDesign schreef:Oh haha dan moet ik nog moeite doen om je te herkennen![]()
Verhoeven zijn wij vorig jaar geweest puur omdat de rest niet naar iets anders wilde. Maar ik weet toch wel, dat ik dit jaar zorg dat ik daar niet naar binnen ga

Zaterdag wel en de rest moet ik eventjes kijken, denk nog wel 2 dagen meer beetje afhankelijk van hoe moe ik ben en hoeveel zin ik nog heb
SSDesign schreef:Ik ga vrijdag in ieder geval niet, dan ga ik naar het schoolfeestZaterdag wel en de rest moet ik eventjes kijken, denk nog wel 2 dagen meer beetje afhankelijk van hoe moe ik ben en hoeveel zin ik nog heb