Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 20:36

Ik herken jouw denkwijze, maar als ik naar mijn huidige vriend kijk, dan denk ik dat ik in het verleden teveel nadacht. Nadenken, nadenken, nadenken, altijd maar denken of hij denkt dat jij denkt wat hij denkt te denken etc. Mannen zijn geen gevoelsmensen, zelfs de liefste kerel is bot Knipoog
Probeer niet teveel voor hem te denken, wij vrouwen denken ook graag voor onszelf (en voor de mannen, maar dat hoeven ze niet te weten).

Zou hem iets smsen in de trant van: 'ik ben verbaasd dat ik een smsje van je krijg, wanneer gaan we bijkleppen?', zie je snel genoeg hoe hij reageert.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:04

Ik zou helemaal niks bijzonders over de sms regelen, gewoon "wat leuk dat je zo snel al naar huis mag, dan kom ik binnenkort wel even bijkletsen"

Mannen hebben wel degelijk gevoel en denken ook wel na over dat soort dingen, alleen duurt het vaak wat langer voordat ze het zelf begrijpen en onder woorden kunnen brengen en sommige mannen kunnen het helemaal nooit.

Twiggy2008 schreef:
Bovendien zou ik wel iemand willen die kan communiceren en die mij zou toelaten in zware tijden. Met minder zou ik persoonlijk geen genoegen nemen. Clown

Mee eens, maar het is voor een man (en voor de hele relatie) echt heel moeilijk als de zware tijden meteen al binnen 3 maanden beginnen, ik heb het zelf meegemaakt. Je weet nog helemaal niet wat je aan elkaar hebt na zo kort.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 21:07

ok heb nu:
Fijn dat je morgen weer naar huis mag! Zit je been in t gips? Met mij is alles goed, straks naar t Schipper met M... (vriendin van me).

Wel of geen Xje???

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:09

Hou je het weer in het midden hè, of je hem ooit weer ziet Knipoog
Ik zou geen xje doen maar ik hecht daar zelf niet zoveel waarde aan.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 21:13

Je moet het zelf weten maar ik zou er echt iets in de trant van ;
Zo, dacht al dat je m'n nr kwijt was.
of iets dergelijks in zetten zodat ie toch wel weet dat je er niet zo blij mee bent dat ie niks liet weten.
Maar je moet het natuurlijk zelf weten, als jij het liever persoonlijk vraagt als ie straks thuis is moet je dat doen.
Zou er denk wel 1 x bij zetten, dat ie toch weet dat je nog wel gevoelens voor hem heb. (of is dat weer te ver denken Bloos )

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 21:16

tja als hij me wilt zien dan belt hij me maar. heb gewoon X erachter gedaan. Ben de volwassene nu!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 22:13

Krijg net smsje terug (gewoon normaal) en sluit hij weer af met Grt x

Heel erg vaag...

kitag1rl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:15

mannen...........................................................

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:31

laetitia schreef:
Dus ja ik vind hem erg leuk en wil het nog best een kans geven maar dan op mijn voorwaarden.
En dat is open zijn, open zijn en open zijn. Durven zeggen wat je denkt, durven zeggen wat je voelt. Geen verstoppertje meer spelen.

En ik denk dat als we echt open naar elkaar zijn en echt eerlijk zijn dat we dan heel wat dichter bij elkaar komen te staan en we misschien eindelijk echt kunnen gaan voelen.
Maar zo op deze manier werkt het gewoon niet. En als hij dat niet wilt, dan niet. Dan ben ik er klaar mee.

Voila, en zo moet het!!!

Ik snap je warrigheid compleet hoor, want ook ik heb een huh Verward bij dit smsje.
Al die tijd hoor je niets en nu hij naar huis mag blijk jij ook ineens weer te bestaan.

2 gedachtens:
Kon echt niet smsen/telefoneren/contact opnemen vanuit het ziekenhuis,
of,
Het is thuis saai, dus laten we Laetitia weer eens op laten draven.

Bij optie 1 sluit ik me aan bij jouw mening (quote hierboven)
Bij optie 2 geef je hem toch eens even de wind van voren, kom op nou zeg.

Niet bang zijn hoor Laetiets.
Laat het op je af komen en trek vandaar uit je eigen plan.
Durf!!!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 22:37

nou heb hem net 2x gebeld, hij nam gvd niet op.

dus ben nu echt pisnijdig en heb hem gewoon gestuurd

O.. wees eens duidelijk. Is het nu uit of aan?

Krijg ik terug:

heel afdeling slaapt en vind het niet zo netjes om te bellen dus vandaar neem ik niet op. Xje

Nog geen antwoord op mijn vraag!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:46

Ik lees al de hele tijd mee in dit topic.

Het is wel erg ingewikkeld geworden allemaal zeg. Herken jouw gevoelens wel een beetje en ik vind dat hij zich ook wel vreemd gedraagt nu hoor. Dus ik snap je zeker wel nu Lachen

Vind het wel heel goed dat je nu duidelijk bent geweest met je sms. Jammer dat hij niet gewoon een duidelijk antwoord terug stuurt. Maar dit geeft misschien aan dat hij er liever in real live over praat met je?

Zou gewoon langs gaan bij hem, want stel dat dit nu beeindigd wordt over de sms, dan is het wel een beetje een rare en onvolwassen gang van zaken vind je niet? Lachen Praat er gewoon even face to face met 'm over en kom dan samen tot een besluit. Dit is niet zo erg handig allemaal!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 22:50

nou heb gewoon nog een sms gestuurd met " heb nog geen antwoord op mijn vraag'

hij moet er wel erg lang over nadenken.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 22:53

Misschien slaapt hij? Ik weet het niet hoor, maar probeer je niet helemaal gek te maken als je geen reactie krijgt.

Verder denk ik dat het het beste is als je dit simpel oplost, niet te moeilijk denken. Ga als hij uit het ziekenhuis is bij 'm langs en praaaaat.. Gooi alles eruit, als hij maar weet wat er in jou omgaat.. Lachen Dan komt het goed!

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 23:00

Pffff, ik lees dit al een aantal dagen mee en twijfel of ik moet reageren.

De eerste indruk die ik kreeg was dat dit om een stel tieners ging, maar toen ik later las dat jullie beide al dertigers zijn moest ik toch wel even lachen.

Volgens mij heb jij nog geen lange relatie gehad en dat heb ik geloof ik ergens gelezen in dit verhaal, maar dat kun je ook erg merken aan alles. Je reageert nog als een puber en dat moet je echt afleren. Ik snap ook dat een volwassen vent een beetje het heen en weer daarvan krijgt.

Kom meid, je moet echt gewoon durven te zeggen wat je denkt en voelt in een relatie anders kom je nooit verder. En als wij vrouwen niet heel duidelijk zijn, dan snappen die mannen er gewoon niks van. Ik denk dat jij zelf erg vage signalen afgeeft en daardoor ook hele vage signalen terug krijgt.
Ik ben al bijna 14 jaar getrouwd en 20 jaar samen met mijn man. Geloof me hij snapt nog niks van mij en ik ook nog niks van hem, maar we (ik dus) praten erover en zeggen elkaar de waarheid. Denk jij dat als wij alles wat wij zeggen of doen geloven we nog bij elkaar zouden zijn. Niks zo leuk als na een ruzie waar dingen gezegd worden die we toch niet menen het weer goed te maken.

Jij legt alle woorden die hij zegt veel te veel in een weegschaal en trekt overal de verkeerde conclusies uit. Probeer je hier overheen te zetten en geef een man de kans, dan zul je ook gaan merken dat relaties langer gaan duren. Maak hem dan ook in een eerlijk gesprek duidelijk wat jij van de relatie verwacht. Misschien is hij ook erg teleurgesteld in jou. Ik denk namelijk dat hij had verwacht dat je elke dag je gezicht wel even zou laten zien en daarmee ook toonde wat je voor hem voelde. Hij zal nu ook niet weten waar jullie relatie staat en daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Het vanzelfsprekend moeten zijn dat jij elke dag langs ging en hij zou dat niet moeten aangeven, want dan zit er echt iets vanuit jouw kant fout.

Ik hoop dat je eruit komt, maar als je niet eerlijk met hem gaat praten, dan kun je er beter een punt achter zetten en dit ook even sms-en. Dat zou namelijk ook wel netjes zijn vanuit jouw kant. Dit verwacht jij toch ook van die mannen, anders ben je gewoon van hetzelfde laken en pak.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-08 23:29

Kosta schreef:
Pffff, ik lees dit al een aantal dagen mee en twijfel of ik moet reageren.

De eerste indruk die ik kreeg was dat dit om een stel tieners ging, maar toen ik later las dat jullie beide al dertigers zijn moest ik toch wel even lachen.

Tja daar heb je helemaal gelijk in...ik vind het ook heel erg onvolwassen gaan allemaal. en dat ligt echt niet alleen aan mij. Hij is namelijk nog nooit eerlijk en open naar mij toe geweest. En ik wel een paar keer naar hem maar stuit dan tegen een muur. Dus ja op een gegeven moment durf je niet meer.

We hebben de sms sessie nu maar afgesloten, zonder enig resultaat.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 09:31

Ik zal mn bericht nog maar es ff quoten, blijft nog steeds van toepassing Bloos

Kinke schreef:
ik volg dit verhaal al 18 bladzijden, maar volgens mij is het niet zo moeilijk hoor.
1. wil je weten of hij je vriend nog is? ga bij hem op bezoek en vraag het. Duidelijker kun je het niet krijgen.
2. maakt het je niets meer uit, ga dan niet op bezoek en mocht hij nog van zich laten horen, niet reageren.
isse simpel Knipoog

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 09:36

Jeetje wat verwarrend voor je Vriendjes zijn?
Heel gek hoor dat hij geen antwoord geeft, maar zou hij ook niet gigantisch twijfelen of het nu aan of uit is? Misschien toch even een afspraak maken voor een goed gesprek.. Sterkte!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 10:58

Je laat het veel te ingewikkeld worden eigenlijk.
Als je naar hem toe gaat kan hij er niet aan ontkomen. In een smsje kan je een vraag negeren/vergeten.
Ga naar hem toe, zeg waar het op staat.
Dan heb jij duidelijkheid, en weet hij hoe hij je heeft laten voelen. Je lijdt er duidelijk onder.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 12:43

Tja heb vannacht gedacht over wat Kosta heeft geschreven.

En ik denk dat hij ook niet meer weet hoe het nu zit. Ben maar 1x langs geweest en daarna heb ik niets meer laten horen. Door mijn onzekerheid.
Misschien had hij verwacht dat ik nog wel zou vragen hoe het met hem ging. Maar dat heb ik niet gedaan, door mijn onzekerheid.

Ik ga hem maar bellen...in de hoop dat hij opneemt.

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 12:45

waarom nou weer bellen?
Meid, kom op toon wat lef, ga erheen en ga een gesprek aan!
Jullie hebben beiden zekerheid nodig, dus zorg dat je/jullie die krijgen! Lachen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 12:50

hij ligt niet meer in het zkh. En ik weet niet of hij thuis is of bij zijn ouders,aangezien hij niets kan dan platliggen...

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 12:51

Ah okee, dan snap ik het. Lachen
Even bellen en iets afspreken dan, ik zou het echt zo snel mogelijk face to face bespreken als ik jou was.
Dat kan moeilijk zijn en pijnlijk worden, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Lachen

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 12:54

hij neemt niet op.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 12:54

Maar hou dan de dingen die je wil weten in je achterhoofd en hou je daar ook aan !
Niet dat je het niet durft of je door zijn lieve gedrag om laat l*llen want dan weet je nog niks.
Succes.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-08 12:56

Nou ik denk eerder dat hij nu gewoon heel erg pissig is...Door mijn smsje van gister.