Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:14

Laura, althans dat zegt je profiel.
Wat rot zeg! Hij lijkt je wel een beetje aan het lijntje te houden. Of hij was gewoon vergeten te smsen. Dat zou die van mij in ieder geval hebben. Al zou die van mij precies weten wanneer hij kan en wanneer niet. Ik vind het knap hoe je er mee omgaat!
Maar wie weet is het hetzelfde verhaal wel als dat ik heb.
Hij is misschien doodsbang om je weer te zien, bang dat zijn gevoel weer terug komt.
Ik hoop dat in ieder geval voor je!
En je hebt in ieder geval zijn vrienden die hem behoorlijk naaien. Lachen

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:16

pfff ik denk dat ik me hier maar aansluit Verdrietig

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:17

Vertel!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:20

Ik ga het hele hier niet neerzetten, wie het echt wil weten mag pben.

Het komt er op neer dat de jongen die ik leuk vindt een grote illusie bleek te zijn, ik ben smoorverliefd en hij gaf mij het idee dat hij dat ook was, maar ik blijk nu maar een vriendin te zijn.

Kan al 2 dagen niet eten en alleen maar huilen, waarom is het zo poedersuiker, waarom laat ik me gek maken door een jongen? Dat zijn ze toch niet waard ofwel?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 22:21

Ik ga naar bed!
Hopen dat ik hem morgen weer spreek Bloos
Welterusten. x

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 22:26

Je mag mij wel een pb sturen hoor.
Ik ben ook 3 jaar verliefd geweest op een ongelooflijke banketstaaf. Long story. Maar delen helpt Lachen

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:26

Ik en mijn ex zien nooit meer en ook niet meer spreken.. Hij gaat mij verlaten....
en zijn we ook niet meer vrienden..
Hij hebt mij beloofd dat hij mij niet meer verlaten doet.. maar toch''

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 07:53

Wat ik me ook zit te bedenken, misschien wilt hij dat ik het niet vertel aan mensen (want daar komt het toch telkens op neer) omdat hij het zelf wil vergeten. Dus heeft die gebeurtenis geen enkele betekenis voor 'm ..
Maar zo als altijd krijg ik vragen zoals: Waarom heeft hij het dan gedaan, Waarom zijn MSN naam etc. ..

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 11:42

Zijn excuus? Hij is een jongen. Jongens doen en denken dan pas, zijn impulsief, denken met 1 hersenhelft tegelijk, doen snel stomme dingen waarvan ze weten dat het stom is, maar hebben pas een besef na die tijd. Daarbij, hij is ook iemand met gevoelens, dezelfde soort als wat jij voor hem hebt, alleen weten jongens niet snel met die dingen om te gaan. Helemaal niet als ze nooit eerder echt in zo'n situatie hebben gezeten.
Genoeg om op te noemen dus. Als je lekker fris wil beginnen, probeer niet teveel na te denken over hoe wat en waar. Doe het dan voorjezelf. Maar begin er niet over. Jongens laten dat soort dingen veel sneller achter zich als meiden, en als jij je er zo ontzettend mee bezig blijft houden (wat ik wel snap, zo ben ik zelf ook) probeer het dan iig voor jezelf te doen, en niet het gespreksonderwerp bij jullie te laten worden. Zo blijf je steken in je verleden. Wat gebeurd is, is gebeurd. Probeer vooruit te denken met hem. En vooral; Positief.
Anders kom je nergens. Tuurlijk ben je dingen niet zomaar vergeten, en dat hoeft en moet ook niet. Er is alleen wel een verschil in vergeten en vergeven.
Wil jij overnieuw beginnen, dan moet je kunnen vergeven.
Maar, je hoeft het niet te vergeten.

Al uit of je m bij een training gaat verassen? Knipoog Neem aan dat hij dat heus niet rot vindt hoor, ga je gelijk na zijn training weer weg, na een paar leuke zinnen te hebben gewisseld, gewoon tijdens zijn douchen. Heb je m gezien, hij heeft jou gezien, vind het waarsch niet leuk dat je zo snel alweer weg bent, maar dan kijkt hij des te meer uit naar de volgende keer dat hij je ziet Knipoog Het is even doorbijten, maar geloof me, t werkt wel Lachen

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 14:52

Ik denk dat ik vanavond thuis blijf (hij is denk ik nog steeds ziek en gaat denk ik niet trainen en wil daar niet aankomen terwijl hij er niet is, aangezien zijn hele team volgensmij weet wat hij gedaan heb).
Als ik hem vanavond nog spreek dan vraag ik eerst over de winterefteling, wilt hij mee kan ik hem volgende week dinsdag bijv. verassen door te komen..
Denk dat dat beter is.

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 18:33

Lijkt me een hele goeie Vork

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 19:08

En nog steeds niet op MSN ..

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 19:45

Ik denk niet dat je gelijk allemaal rare dingen er van hoeft te denken hoor. Je weet idd niet wat hij aan t doen is, en kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent, en je afvraagt waarom hij niet op msn is, terwijl hij dat normaal wel is Knipoog Vraag anders even aan iemand die jullie gezamelijk in je lijst hebben of hij bij degene online is, wel iemand die een beetje er van af staat zodat je niet van dat, oh weet, naath vroeg aan mij of je online was bij mij, ze was bang dat je haar had geblokt. Dat soort oliebol.
En wie weet joh, misschien is hij idd een beetje goed ziek, gaat wel meer rond nu. Of hij is bezig met school, andere dingen. Who knows. Je maakt je idd (wel begrijpelijk) te druk Tong uitsteken Relax een beetje Tong uitsteken Hoe meer je eraan denkt en mee bezig bent, in hoe meer dingen je spoken ziet. Juist wanneer je niet ermee bezig gaat, dan wordt je ermee doodgegooid zovaak kom je m tegen op msn Tong uitsteken

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 20:02

Haha precies. Ik ga lekker GTST kijken!

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 14:59

Haai meiden, hoe gaat het met jullie? Lovers
Ik voel me super, contact ook al erg veel met een andere jongen! Ik had gister Martijn aan de telefoon, echt GE-WEL-DIG. Heel lang verhaal vertel ik nog wel een keer als jullie het willen weten. Het komt erop neer dat hij me mist! Ik vertelde dat ik me super voelde en dat ik een andere jongen op het oog had, hij vond het vreselijk! Haha echt leuk.

Heb dinsdag foto's laten maken, waren voor Martijn bedoeld maarja het is nu over dus helaas voor hem(paar foto's staan in mijn profiel)

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 15:23

Bij mij gaat het ook super.
Heb hem al paar keer gesproken, en hij's gewoon 'lief' tegen me.
Hij had/heeft ruzie thuis en hij vond het toch wel fijn dat ik er voor hem was/ben. We hebben zelfs gsmst met elkaar. Kijk ik weet dat ik niet mag hopen, dat ik nu niet moet denken dat alles weer goed komt maar zeg nou zelf, liever dit dan dat hij echt helemaal klaar met me was. Toch ?

PS. Súper mooie foto's UpToDance!
Ik ga even slaapje doen, ben ziekjes.
Lees het vanavond wel!

Edit: Ik had ook een fotoshoot gekregen, en had een foto in een hartjeslijstje gedaan en gegeven toen we 11 maanden met elkaar gingen. Ben benieuwd of hij nog naar de foto 'kijkt' .. Hij zei, toen hij hem net een paar dagen had, dat die foto onder zijn kussen lag met mijn brief (die ik een paar maanden terug aan hem had gegeven). Benieuwd of hij die brief nog leest, (hij las hem altijd als we 'ruzie' hadden, of gewoon om zich even lekker te voelen) en die foto niet heeft weggestopt haha. Misschien staat hij wel op zijn bureau ofzo, en kijkt hij er nog elke avond naar .. Bloos Clown

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:51

Hee Laura!
Hier gaat het ook goed hoor! Ben lekker nuchter erover.
Vooral na het gesprek van zondag. Ben er in ieder geval al uit dat hij gewoon bang is voor zijn gevoelens Lachen
Everything's gonna be alright Lachen
Ben echt superbenieuwd naar je verhaal, dus begin maar vast met typen! Vork

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 19:06

Ik ben ook érg benieuwd!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 15:49

Even een update van mijn kant:

Ik praat de laatste dagen gewoon normaal met mijn ex. En we beginnen de gesprekken steeds vaker met 'Hee mop' (en hij vaak met een (K) erbij).
We praten gewoon over de normale dingen, dingen die we hebben meegemaakt bijv. gewoon leuke gesprekken. Zoals vanouds lijkt wel..

Ik heb kaartjes besteld voor de show Apassionata, en ach wat leek het me leuk om daar heen te gaan met hem.
Ik had in mijn MSN naam staan wie er mee zou willen, en hij vroeg wat er was (yes dacht ik, dit moest ik hebben).
Heb verteld wat het was en hij 'hielp mee' om iemand te vinden die mee zou kunnen.
Het ging zelfs zo ver dat ik dacht ooo doe is niet zo dom, ik geef je genoeg hints hoor (dat ik het liefst jou mee wil).
Uiteindelijk vroeg hij dus ook of ik hem meevroeg, zo kwam het over. Ik zei geen ja of nee, maar zei dat als hij me zou kennen hij het wel wist, ja dus antwoordde hij.
Zijn moeder is die dag jarig, dus hij weet niet of hij mee kan, hij zou wel zijn best doen zei hij!
Het is inmiddels toch in de avond.
Ik vroeg hem ook waarom hij mee wou, of dat was voor zichzelf (hij heb niks met paarden) of voor mij .. dat hij er voor mij heen ging (dat doe je als vriend en vriendin toch, dingen voor elkaar doen).
Hij deed het voor zichzelf, ben je weer een ervaring rijker, zei hij maar hij deed het ook voor mij: 'omdat ik je echt slecht behandeld heb'.
Hij moet het niet uit schuldgevoel doen en dat heb ik hem ook gezegd, waarop hij zei dat hij ook wou laten zien dat hij me 'normaal' kan behandelen ook al is het uit.
Naja ben hier best blij mee, de gedachte die IK er achter had, waarom ik hem graag mee wou hebben was totaal niet wat zijn gedachten erover zijn. Dat hij het dus (waarschijnlijk) meerendeels voor mij doet, omdat hij het toch niet juist vind wat hij deed. Het is niet dat ik dit niet vraag van hem, maar vind de gedachte erachter erg lief.
Nou maar hopen dat hij kan, en dat we een gezellige avond gaan hebben, en wie weet wat hieruit bloeit..
Wat denken jullie/hoe denken jullie hierover? Lachen

UpToDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:57

Hm goed, maar probeer niet téveel achter hem aan te lopen. Heel makkelijk om te zeggen, maar het is zóó verdomd moeilijk. Maar toch proberen!! Ik ben het nu ook nog steeds aan het volhouden en het werkt, want hij mist me!

Verder hartstikke leuk als hij mee gaat. Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 19:03

Indd. Niet meer hopen! Al is dat wel wat je meteen doet ..
Maar ik kán het me gewoon niet voorstellen dat het niet meer gaat werken tussen ons, dat is ook weer een vorm van hopen ..
Ach we zien wel, ben al blij dat ik normaal met hem kan communiceren! Haha! Maar vertel je verhaal nouuuu!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:17

Ja idd! We worden nieuwsgierig Knipoog En hoe zit t met die andere jongen? Serieus leuk of alleen om Martijn jaloers mee te maken? Haha!

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 19:19

Ik kwam er gister trouwens ook achter dat hij heeeeel erg onzeker was over ons maar ook over zichzelf. Ik vroeg hem of dat ook 'een reden' was waardoor het voor hem niet meer ging en hij zei dat dat er wel mee te maken kon hebben..
Echt zonde, heb hem gezegd dat als we hier goed over zouden spreken en het echt nog willen en er allebei voor gaan dat het nog wel goed zou KUNNEN komen. Hierop zei hij dat hij me geen hoop wou geven, niet weer dezelfde fout wou maken..
Top van hem! Maar wat kan ik nu het beste doen .. is toch zonde als dit hetgeen is waardoor onze relatie is gestopt (en miss nooit meer verder zal kunnen gaan). Wat kan ik voor hem betekenen? Hoe ermee om te gaan?

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:58

Hamer Haha! Haha! Niet aldoor over hebben, grrrrrrrr Haha!

Zien waar t schip strand, je maakt m helemaal onzeker zo Tong uitsteken Gewoon lekker lol hebben met elkaar, steeds liever doen, meer in je ouwe gewoontes vallen, en zien wat er opbloeit Knipoog Dat werkt beter als tot in de vervelenheid erover hebben waarom jullie niet meer met elkaar gaan. Wij vrouwen denken veel, analyseren, enz enz, hij is een jongen. Die doen daar niet aan. Mag jij bedenken wat het gevolg is van "vrouwelijk analyseer en denkgedrag, en het uiten daarvan tegen hem" voor je relatie Tong uitsteken

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 20:01

Maar onzekerheid in een relatie daar moet je toch samen aan werken?
Ik heb ook echt zo zin om lekker met 'm af te spreken enz!
Als ik naar zijn foto op zijn MSNplaatje kijk wordt ik weer helemaal blij Bloos
Ben alleen te bang dat ik te snel ga ofzo, enne het moet toch (nu) van zijn kant komen, meerendeels dan. Of niet?