Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wat een enorme ***, sterkte meid! Gaat het leren nog wel dan? MissHaffie schreef:Precies. Dan denk je iemand te kennen na zo'n tijd en dat flikt ie je nog zoiets.
De nachtmerrie van veel meiden vrees ik.
.
. Heb je hem er nog over gesproken of niet?
. Suzanne F. schreef:Geen nachtmerrie..de realiteit van veel meiden.
Dit kon je al ruiken in haar openingspost.
En ja je denkt iemand te kennen ja en oh hij vraagt en vertelt het toch eerlijk??? Yeah right...
Suzanne F. schreef:MissHaffie schreef:Precies. Dan denk je iemand te kennen na zo'n tijd en dat flikt ie je nog zoiets.
De nachtmerrie van veel meiden vrees ik.
Geen nachtmerrie..de realiteit van veel meiden.
Dit kon je al ruiken in haar openingspost.
En ja je denkt iemand te kennen ja en oh hij vraagt en vertelt het toch eerlijk??? Yeah right...

Suzanne F. schreef:Ik vind het l u llig om te zeggen maar dit zag ik al aankomen dus...
En iedereen maar roepen dat ik zo wantrouwig was.... leer mij mannen kennen...
Hoeveel mannen ken jij?
LiNdA1986 schreef:Wat een klootzak om zoiets te flikken zeg!!
Zo zijn nou echt dik 75% van de mannen als het er niet meer zijn, ze lopen gewoon hun pik achterna. Sorry dat ik het zo zeg, maar ik heb het inmiddels ook ondervonden al een aantal keren en ik kan nu heel moeilijk iemand vertrouwen.
sflj schreef:Suzanne F. schreef:Ik vind het l u llig om te zeggen maar dit zag ik al aankomen dus...
Ja hoor.Hoeveel mannen ken jij?
Suzanne F. schreef:Ik vind het l u llig om te zeggen maar dit zag ik al aankomen dus...
sflj schreef:Ja hoor.Hoeveel mannen ken jij?
Suzanne F. schreef:Genoeg. Mannen in een relatie die je achter je rug om belazeren en voorliegen zonder dat je het doorhebt. Getrouwde mannen, ik ken er nu 4, die vreemdgaan zonder dat vrouw het weet.
Moet ik doorgaan?
Ik ken inmiddels veel mannen en ik heb er nog maar weinig echte goeie tussen gezien.
Ik ben blij voor je dat jij betere ervaringen hebt...

Lielle schreef:griebels schreef:Ik doe zoiets niet uit respect...
En hij zou dat ook niet moeten doen :n
maar goed dat ik geen relatie met jou heb danIk zou het wsl ook niet doen, of iig een compromis zoeken, maar ik laat me niets verbieden en andersom doe ik dat ook niet.
Citaat:Ik zie geen reden waarom TS er niet bij mag zijn. Indd... hebben ze iets te verbergen
Niet dat TS erbij moet gaan zitten maar het antw zet mij wel aan het denken of hij wel de ware is...
lees de rest maar evenOverigens zou ik er ook niet bij willen zijn, daar zie ik helemaal de lol niet van in, en als dat het enige is dat hen weerhoudt om stoute dingen te doen, vinden ze toch een andere mogelijkheid. En in het gval van TS blijkt dat helaas het geval

Wat een stuk ellende!! Veel sterkte TS.. Echt zielig van hem. Ik had in het begin van dit topic er al geen goed gevoel over.
sflj schreef:Thanks!
Maarreh.. misschien ligt het (net als bij een vorige poster) aan het soort mannen waar jij blijkbaar mee omgaat? Zoek het eens in een andere hoek, zou ik zeggen!
Ik snap dat je door eigen ervaringen gefrustreerd bent geraakt maar dan nog kun je niet alle mannen over 1 kam scheren. Er zijn ook mensen met dergelijke negatieve ervaringen die toch niet zo negatief denken als jij.
griebels schreef:Suzanne F. schreef:Ik vind het l u llig om te zeggen maar dit zag ik al aankomen dus...
Idem hier...
Maar wij hebben dan waarschijnlijk ook hetzelfde meegemaakt (meerdere keren)...
In ons geval zijn alle mannen zo, wel de mannen waar ik op val in elk geval.
De goodguys trekken mij helaas niet... zou willen dat het anders was
BraveSpots schreef:griebels schreef:Ik doe zoiets niet uit respect...
En hij zou dat ook niet moeten doen
Ga je ook niet om met gewoon jongens als vrienden dan(zonder dat je dus iets hebt/had met elkaar) ?