idd Lovely...witte rozen...hmmm.Maar de reden die jij erbij kreeg,was dan wel weer ernstig lief!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

. Hij was heel erg verliefd op mij en ik nooit op hem. Hij was mijn allerbeste vriend en ik zou willen dat hij dat nu nog was. Maar dat mag dus niet meer van zijn meissie. Ik mis hem vreselijk erg, al jaren. Mja, zijn meissie stelt kennelijk de regels. Anoniem schreef:In het klooster zit je tussen de vrouwen,das ook niks.
Lovely,ik begrijp je goed hoor.Was ook meer als opstekertje bedoeld,echt pech dat je slechte exemplaren hebt getroffen.
Anoniem schreef:best zielig eigenlijk voor hem...heb het hem ook direct duidelijk gemaakt,en hij had er werkelijk alle begrip voor.
wiseguy15 schreef:Sorry, ik zit absoluut niet met hetzelfde probleem als jou.
Heb een super lieve kerelecht een schat!
Zou echt nooit meer zonder hem kunnen!
Suzanne F. schreef:wiseguy15 schreef:Sorry, ik zit absoluut niet met hetzelfde probleem als jou.
Heb een super lieve kerelecht een schat!
Zou echt nooit meer zonder hem kunnen!
Totdat hij je achter je rug om belazerd en je er na jaren achterkomt dat hij je heeft zitten voorliegen en bedonderen...
Oh nee dat doet ie van jou natuurlijk niet...![]()
(Dat dacht ik ook hoor, ik had mijn hand voor die jongen in het vuur gestoken)
) normale vriend, tot ik er achter kwam dat ie al 9 maanden gokverslaafd was en me zeker de helft van de week (en dat 9 maanden lang!!) voorloog over waar hij was en wat ie deed, en ik geloofde hem blindelings want ja waarom zou ik hem niet vertrouwen??
ook gewoon gokken!
Lovely schreef:Klopt, dat was heel lief en elke verjaardag, valentijn of andere gelegenheid was het raak. Echt een goeie gast, perfecte schoonzoon enzovoort, enzovoort. Er was alleen een klein detail. Hij was heel erg verliefd op mij en ik nooit op hem. Hij was mijn allerbeste vriend en ik zou willen dat hij dat nu nog was. Maar dat mag dus niet meer van zijn meissie. Ik mis hem vreselijk erg, al jaren. Mja, zijn meissie stelt kennelijk de regels.

. Suzanne F. schreef:Totdat hij je achter je rug om belazerd en je er na jaren achterkomt dat hij je heeft zitten voorliegen en bedonderen... Oh nee dat doet ie van jou natuurlijk niet...(Dat dacht ik ook hoor, ik had mijn hand voor die jongen in het vuur gestoken)
Lovely schreef:Valine, vast niet, maar er zijn helaas heel veel onbetrouwbare mannen en die hebben ook allemaal een vriendin.
. Wel goed van je dat je zover bent gekomen dat je niet meer de achterdochtige doos uit gaat hangen, het zou inderdaad toch averechts werken.Lovely schreef:Valine, vast niet, maar er zijn helaas heel veel onbetrouwbare mannen en die hebben ook allemaal een vriendin.

valine schreef:Lovely schreef:Valine, vast niet, maar er zijn helaas heel veel onbetrouwbare mannen en die hebben ook allemaal een vriendin.
En het rare is, dat ze blijkbaar allemaal de zelfde streken hebben....
.

. En inderdaad, je bent een grote meid geworden zonder zijn hulp, de rest van je leven zal dan ook wel lukken
.
Vetboltsje schreef:ik heb niet het hele topic gelezen, maar over dat 'op je hoede zijn' merk ik nu ook heel erg.
ik heb een ex die mij erg naar beneden heeft gehaald toen het ook uit was, en nog meer dingen waardoor ik erg onzeker ben geworden.
maar hoe gaan jullie daarmee om, dat met op je hoede zijn?
laat je het merken? of juist niet?
alleen het vertrouwen is alles behalve vanzelfsprekend....
)
rens pissig!! 
en voicemail ingesproken, dat ie vooral niet meer mijn kant op hoefde te komen en maar fijn een ex scharrel ging opzoeken ofzo

)
en verder met alles is ie gewoon echt perfect dus t zit echt goed, alleen ja toch net niet dat 100% vertrouwen van mijn kant.