KLAAR met die kerels!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: KLAAR met die kerels!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:27

dan zit je in het verkeerde topic Clown

idd Lovely...witte rozen...hmmm.Maar de reden die jij erbij kreeg,was dan wel weer ernstig lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:53

Klopt, dat was heel lief en elke verjaardag, valentijn of andere gelegenheid was het raak. Echt een goeie gast, perfecte schoonzoon enzovoort, enzovoort. Er was alleen een klein detail Haha!. Hij was heel erg verliefd op mij en ik nooit op hem. Hij was mijn allerbeste vriend en ik zou willen dat hij dat nu nog was. Maar dat mag dus niet meer van zijn meissie. Ik mis hem vreselijk erg, al jaren. Mja, zijn meissie stelt kennelijk de regels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 21:56

Aha,dat is wel klote ja...zeker omdat je nooit verliefd op hem bent geweest. Je bent dus niet "de beruchte ex"voor zijn nieuwe vriendin...vrij vals van haar dat ze jou schijnbaar niet om hem heen wil hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:01

Nope,ik ben niet de beruchte ex, maar wel de dreigende droomvrouw kennelijk. En weet je, ze hoeft voor mij niet bang te zijn, maar ik weet dat ik maar hoef te knipogen en hij staat gewoon weer bij mij op de stoep. Maar dat doe ik niet, ik wil hem geen valse hoop geven.

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 22:02

Anoniem schreef:
In het klooster zit je tussen de vrouwen,das ook niks.

Lovely,ik begrijp je goed hoor.Was ook meer als opstekertje bedoeld,echt pech dat je slechte exemplaren hebt getroffen.

amen. Haha!

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 01:58

Anoniem schreef:
best zielig eigenlijk voor hem...heb het hem ook direct duidelijk gemaakt,en hij had er werkelijk alle begrip voor.

Is inderdaad wat oneerlijk tegenover hem. Iedereen verdient een schone lei en niet met de brokken van de voorganger te hoeven beginnen in een (beginnende) relatie/vriendschap. Dat hij er nu begrip voor heeft is erg aardig en lief van hem, ik hoop voor je dat 'ie dat lang genoeg volhoudt. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 02:52

Nou,ik ken hem al een jaar...het is niet een compleet begin,want voor ik mijn ex kende,kende ik hem al. Altijd interesse geweest,beiden niks mee gedaan...toen kreeg ik een relatie met mijn inmiddels ex,hele vervelende periode,en nu weer heel erg teruggetrokken naar diegene die ik al kende.
Dus brokstokken zo erg is het niet.
En het begin van mijn gequote tekst is vooral wat sarcastisch bedoeld,om te laten zien,dat exen je zo naar kunnen behandelen,dat dat hoe dan ook effect heeft op je volgende relatie.
Wat overigens niet wegneemt,dat ik deze jongen oprecht leuk vind,al tijden,en hem niet zie als iemand die me kan troosten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 08:35

wiseguy15 schreef:
Sorry, ik zit absoluut niet met hetzelfde probleem als jou.
Heb een super lieve kerel Knipoog echt een schat! Haha!
Zou echt nooit meer zonder hem kunnen! Bloos

Totdat hij je achter je rug om belazerd en je er na jaren achterkomt dat hij je heeft zitten voorliegen en bedonderen...
Oh nee dat doet ie van jou natuurlijk niet...
(Dat dacht ik ook hoor, ik had mijn hand voor die jongen in het vuur gestoken) Verdrietig

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:09

Suzanne F. schreef:
wiseguy15 schreef:
Sorry, ik zit absoluut niet met hetzelfde probleem als jou.
Heb een super lieve kerel Knipoog echt een schat! Haha!
Zou echt nooit meer zonder hem kunnen! Bloos

Totdat hij je achter je rug om belazerd en je er na jaren achterkomt dat hij je heeft zitten voorliegen en bedonderen...
Oh nee dat doet ie van jou natuurlijk niet...
(Dat dacht ik ook hoor, ik had mijn hand voor die jongen in het vuur gestoken) Verdrietig

Oef...herkenbaar!!
En ik moet je -helaas want t is niet echt een fijne gedachte- helemaal gelijk geven Suzanne!!

Ik had, dácht ik, een heeeele brave (zelfs bijna iets te saai/burgerlijk voor mij Bloos ) normale vriend, tot ik er achter kwam dat ie al 9 maanden gokverslaafd was en me zeker de helft van de week (en dat 9 maanden lang!!) voorloog over waar hij was en wat ie deed, en ik geloofde hem blindelings want ja waarom zou ik hem niet vertrouwen??
Ik was eerder niet te vertrouwen dan hem, dacht ik...
Maar nee hij was geen 'winkels kijken' voor zn werk, hij was niet uren met de hond naar het bos, nee hondje werd ff vlug uitgelaten en hij ging gokken, en winkels kijken jaja sure Rolleyes ook gewoon gokken!

Ik had níets door en ik ben alles behalve naief, tot ik hem zag zitten, al gokkend, en belde hem, maar hij zei doodleuk dat ie op zn werk zat, ik kon niet eens aan zn stem horen dat ie aan het liegen was, zo makkelijk ging het!
Maarja ik had hem op heterdaad betapt, dacht dat ik ging ontploffen op dat moment Stoom uit je oren

Het is ook niet meer goedgekomen... 1 ding vind ik jammer, hij zit in ons koophuis met onze hond, en ik zit door zijn schuld dus weer thuis...

En nu heb ik na 2 jaar flink scharrelen ineens een vriend, totaal niet de bedoeling maar het klikte! Hij is net zoals ik, met alles! Rijd inmiddels zelfs paard en heeft letterlijk alles voor me over, komt zelfs naar brabant toe(wonen+werken, zat nml 130 km bij me vandaan)
maar toch denk ik regematig van jaja.... wie zegt dat jij me niet ook gaat belazeren?? Niet zozeer met vreemdgaan, maar met liegen over iets groots wat je niet geheim hoort te houden binnen een relatie, zoals dus ex met zn gokverslaving.

Heel zuur, wil dat ook helemaal niet denken, maar het is wel de waarheid.
Iedereen kan je belazeren, altijd, juist wanneer je het niet verwacht!!

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:14

Als ik al deze verhalen zo lees,vraag ik me serieus af of jullie allemaal wat met mijn ex hebben gehad Haha!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:19

Lovely schreef:
Klopt, dat was heel lief en elke verjaardag, valentijn of andere gelegenheid was het raak. Echt een goeie gast, perfecte schoonzoon enzovoort, enzovoort. Er was alleen een klein detail Haha!. Hij was heel erg verliefd op mij en ik nooit op hem. Hij was mijn allerbeste vriend en ik zou willen dat hij dat nu nog was. Maar dat mag dus niet meer van zijn meissie. Ik mis hem vreselijk erg, al jaren. Mja, zijn meissie stelt kennelijk de regels.

Zo ben ik ook een goede vriend kwijtgeraakt.
Mn wat hadden wij een lol samen!! op stap, of lekker zwemmen, of thuis filmpje kijken, maakte allemaal niet uit, gewoon echt de grootste lol! Altijd!!

Maar toen kreeg hij een vriendin en zij vind het niet goed dat we elkaar zien(ergens wel te begrijpen hij is verliefd op me geweest, is wel eea gebeurd tussen ons maar dat heb ik afgekapt en daarna ging het vriendschappelijk nogsteeds super!)
en hij wil zn relatie niet op het spel zetten, en ja eerlijk is eerlijk, altijd gezeik met je vriendin hebben omdat je met mij af hebt gesproken blijft ook niet leuk natuurlijk!

Hoop dat hij écht gelukkig is met haar, anders is het t niet waard geweest.
Mis de leuke tijd met hem soms nog wel, al is het al lang geleden...

Stom is dat, hoe jaloers en raar vrouwen kunnen doen Boos!

Mijn nieuwe vriendje heeft meer vriendinnen dan vrienden, waarvan ook veel ex scharrels zijn, maar als hij er mee wil gaan stappen...prima!
Als ie me wil belazeren doet ie dat toch wel en juist niet als hij open&eerlijk verteld waar die is en met wie.
Kan me er heel druk om maken, of gewoon genieten van de leuke fijne relatie en hem lekker zn ding laten doen en niets gaan verbieden, en heb dus voor het laatste gekozen Knipoog

Al hou ik dus wel dankzij mn ex altijd goed in mn achterhoofd dat je altijd belazerd kan worden en als vriend iets verteld wat vaaaaaag klinkt dan zorg ik ook zeker dat ik er achter kom hoe het echt zit Knipoog

@valine, heb jij ook zo'n vreselijke ex dan Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Valine, vast niet, maar er zijn helaas heel veel onbetrouwbare mannen en die hebben ook allemaal een vriendin Lachen.

Suor

Suzanne F. schreef:
Totdat hij je achter je rug om belazerd en je er na jaren achterkomt dat hij je heeft zitten voorliegen en bedonderen... Oh nee dat doet ie van jou natuurlijk niet... (Dat dacht ik ook hoor, ik had mijn hand voor die jongen in het vuur gestoken) Verdrietig

Dit echt precies hoe ik vaak (altijd) denk..

@ Renske: Jeetje dat is ook wat zeg! Bizar he hoe iemand zo gemakkelijk tegen je kan liegen.

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:21

Lovely schreef:
Valine, vast niet, maar er zijn helaas heel veel onbetrouwbare mannen en die hebben ook allemaal een vriendin Lachen.

En het rare is, dat ze blijkbaar allemaal de zelfde streken hebben....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:24

Renske_ herkenbaar he Lachen. Wel goed van je dat je zover bent gekomen dat je niet meer de achterdochtige doos uit gaat hangen, het zou inderdaad toch averechts werken.

Wat ik wel heel jammer vind van die oude vriend is dat hij niet wat meer op zijn punt heeft gestaan hierover. Als zij het gewoon had toegelaten dan was die vriendschap toch wel doodgebloed uiteindelijk, hij is voor haar in Den Bosch gaan wonen en werken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:26

Lovely schreef:

Volgens mij zijn bijna alle mannen onbetrouwbaar
Ik werk op een kazerne, en zelfs in de eetzaal waar ik tussen de koks en ander personeel sta worden er nogal pikante voorstellen gedaan richting mij, door bezette mannen of tel nr's onder mn ruiterwisser, mailadressen/tel nr's op briefjes aan mij of aan collega's gegeven etc
Kan je nagaan hoe het in de bar er aan toe gaat, als ze wat biertjes hebben gehad....

en laat mijn vriendje nou ook militair zijn, die ik op mn werk heb leren kennen en die in die 3 weken dat ie op mijn kazerne zat bepaald niet stil heeft gezeten...
bleegh, dat maakt t soms extra lastig, hij is een enorme scharrel geweest maargoed dat was ik ook!
en sinds ik hem op mn werk in zn 3e week heb leren kennen heeft ie die andere meiden laten stikken en ik wist toen nog niet van hun af en heb dus onbewust vreselijk lopen flirten met mn vriendje recht voor hun neus en hem meegenomen bij hun vandaan naar mn auto, wat voor de omstanders erg duidelijk was.... die hebben me nog wekenlang hatelijk aangekeken Huilen van het lachen

Dus ja ik ben net zo erg als hij is, maar hij vertrouwd mij 100% en ik vertrouw hem voor 90%...niet eerlijk eigenlijk maarja

En dan zeker als ik zie hoe die militairen allemaal zijn...pffff wat een hoop vreemdgangers en bedriegers(op alle vlakken dus) lopen daar rond zeg Bloos!
Maar misschien is dan op de kazerne wel extra er omdat je daar gewoon héél veel mannen bij elkaar hebt en vertekend het daardoor iets, maar feit blijft dat veel mannen niet zijn zoals hun vrouw/vriendin denkt dat ze zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:37

valine schreef:
Lovely schreef:

En het rare is, dat ze blijkbaar allemaal de zelfde streken hebben....

Mannen staan nu eenmaal niet bekend om hun crea-doe oplossingen Lachen.

Renske, wat een verhaal zeg. Wel leuk dat hij die andere meid heeft laten staan, maar tegelijkertijd weet je ook dat hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Dat van die 90% zou ik ook hebben en misschien zelfs maar 80%. Dat is niet iets om het elke dag over te hebben en steeds maar als beschuldiging te gebruiken, het is meer iets voor jezelf zodat de realiteit straks wat minder hard bijt.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:44

Klopt inderdaad Ja

Maar andersom... ik was ook echt een ramp met mn scharrels, zag soms 2 scharrels op 1 avond en tegen beide kon ik met een stalen gezicht zeggen dat ik ze zooo had gemist en dat ik ook geen anderen had gezien
Dat weet mn vriendje, en toch durft hij me helemaal te vertrouwen
Al vraagt ie soms wel een keertje extra hoe mn weekend is geweest als ik hem ivm zn werk dan niet heb gezien Knipoog

Ik probeer er maar niet teveel over na te denken, vriendje en ik zijn erg aan elkaar gewaagd en zolang het goed gaat vind ik het helemaal leuk!
Maar ik weet ook dat ik ook zonder hem kan, halfjaar geleden kende ik hem nog niet eens Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:56

Wel ja, je ziet wel hoe het loopt, de bekende hobbels en bobbels komen vanzelf wel Lachen. En inderdaad, je bent een grote meid geworden zonder zijn hulp, de rest van je leven zal dan ook wel lukken Lachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 12:00

Leuk te lezen Renske.! Die achterdocht die hou je nog wel even,is exact waar ik ook last van heb. Ben ook meermaals bedonderd en je gaat dan gewoon denken dat dit er bij elke jongen "dus ooit wel van zal komen". Best zuur...

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 14:40

ik heb niet het hele topic gelezen, maar over dat 'op je hoede zijn' merk ik nu ook heel erg.
ik heb een ex die mij erg naar beneden heeft gehaald toen het ook uit was, en nog meer dingen waardoor ik erg onzeker ben geworden.

maar hoe gaan jullie daarmee om, dat met op je hoede zijn?
laat je het merken? of juist niet?

Anne200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 14:51

Ik heb t wel altijd gezegd. en er ook bij gevraagd of ze t met me wilde bespreken als er dingen zouden veranderen of wat dan ook...

Heeft geen kerel ooit wat mee gedaan natuurlijk...
Maar ja ik ben er open en eerlijk over want het maakt ook dat ik op bepaalde dingen soms raar reageer en dan kan ik dat iig uitleggen...

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 15:15

Vetboltsje schreef:
ik heb niet het hele topic gelezen, maar over dat 'op je hoede zijn' merk ik nu ook heel erg.
ik heb een ex die mij erg naar beneden heeft gehaald toen het ook uit was, en nog meer dingen waardoor ik erg onzeker ben geworden.

maar hoe gaan jullie daarmee om, dat met op je hoede zijn?
laat je het merken? of juist niet?

Mij naar beneden halen is nog nooit iemand gelukt Tong uitsteken alleen het vertrouwen is alles behalve vanzelfsprekend....
Heb hem gewoon simpel gezegd dat als ik merk dat hij ooit over iets groots liegt, hij me direct kwijt is, zonder twijfel! Geen gejank, dan kan hij vertrekken! (zoals dus bv vreemdgaan of iets groots achterhouden zoals mn ex, of zoals de vriend van zijn zus die was al een hele tijd werkeloos maar deed toch dagelijks of ie naar zn werk ging en had het haar niet verteld Bloos! )

Laatst smste een ex scharrel van hem, die hij een paar weken daarvoor op een verjaardag had gezien(verjaardag van het zusje van de vriend van zijn zus, zij is weer bevriend met zijn ex scharrels)

Er was in de uitnodiging via de mail duidelijk gezegd da ik níet mee hoefde te komen, naja ik heb pfeiffer en als ik ergens naartoe ga zijn dat míjn vriendinnen en niet die van hem dus ik wilde niet eens mee.
Later snapte ik dus waarom ik niet mee hoefde te komen, ze hoopten dat het weer net als vroeger werd...mooi niet en rond middernacht is hij netjes naar huis gegaan samen met zn zus haha(of moet ik heel achterdochtig zijn en denken dat hij later alsnog weer terug is gegaan naar die scharrel...naja denk t niet hij had gedronken en rijd dan echt niet meer met de auto en zij zat met dr zatte hoofd een stad verderop!)

Maargoed diezelfde scharrel smste hem, ik heb met mijn telefoon een vriendelijk berichtje teruggestuurd naar haar Duivel
Wat bleek...had mn vriendje me het verkeerde nr gegeven...en zij zelf was al uit zn tel verwijderd.... rens niet blij rens pissig!! Boos!
Toen zat hij meteen daarna voor 3 dagen in de Ardennen en ineens geen telefonisch contact meer vanaf dag 2?
Rens heul boos Stoom uit je oren en voicemail ingesproken, dat ie vooral niet meer mijn kant op hoefde te komen en maar fijn een ex scharrel ging opzoeken ofzo Duivel
(das t nadeel we wonen 130 km bij elkaar vandaan, maar de 27e komt ie vlakbij mij wonen&werken!)

Belde hij me dag later op vanuit de Ardennen, maar fout nr geven+niet meer reageren via tel, was ik zo boos om dat ik dr echt klaar mee was, hoe zielig hij ook aan de tel klonk!
Weer later belde een collega van hem op, dat ze écht storing hadden gehad en dat er daarom geen tel. contact meer was, en idd een dag later kwamen er allemaal smsjes met de datum van die dag ervoor binnen... Bloos

Vriendje weet sindsdien dat ik het meen dat hij aan de kant wordt gezet op het moment dat het me meer stress dan plezier oplevert!!
(en viavia alsnog nr van scharrel achterhaald, dat fijne berichtje van mij is alsnog naar de goeie gegaan Schijnheilig )

Maargoed ik denk dat vriendje het nu wel goed snapt en geen gekke dingen in zn hoofd haalt, en mijn achterdocht was onterecht dus ik geloof hem wel beter nu.
En t is een wereldvriendje! Heeft leren paardrijden, kan perfect sta uitmesten, paardjes poetsen/wassen en mn bak slepen doet ie ook perfect haha Knipoog en verder met alles is ie gewoon echt perfect dus t zit echt goed, alleen ja toch net niet dat 100% vertrouwen van mijn kant.

Sfietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 15:20

Allemaal zo herkenbaar he.

Ben mss nog wat jong maar een week geleden heel erg gekwetst geweest door een jongen waar ik 2j bij was, kreeg opeens een sms dat hij me al een tijdje niet meer graag zwag en dat hij mij beu was en dat het over was

en dan sta je daar

Vetboltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 15:24

wanneer hebben jullie dat dan gezegd? voordat je iets met iemand begint? of als je er al mee bezig bent?
en ik heb niet echt het idee dat ie het snapt...