nog nooit een vriendje gehad

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: nog nooit een vriendje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 11:30

Duhelo schreef:
Duhelo schreef:
hmmm, ik moet toegeven dat ik ook aan het vallen ben,
we zien wel waar het eindigd, maar hier heb ik een heel goed gevoel bij ...

inderdaad, gisteren na het uitgaan nog een halfuurtje alleen gestaan met hem bij de auto's, heel gezellig kunnen praten, niet veel druk, wel wat gepraat over het hoe en wat, en exen Clown (bij mij niet veel soeps, enkel wat scharrels Tong uitsteken) en ik heb de avond echt met een heel lekker gevoel afgesloten, en nu nog.
Nu zien we wel wat het brengt, denk dat ik de volgende stap beetje van hem laat afhangen, en we shall see Haha!

en het is over ...
we hebben een maandje een relatie gehad, de laatste twee weken was ik echt wel aan het vallen.
alles was goed en leuk, hij leek verliefd op me (meerdere keren de opmerking gekregen dat het blijkbaar grote liefde was) etc
woensdag samen naar de cinema geweest, was allemaal leuk, lekker tegen hem aan gelegen, lekker geknuffeld en gekust.
krijg ik de dag erop plots een berichtje dat hij eens wilde praten, afgesloten met grtjs (ipv xxx )
komt hij savonds bij me langs, en men vermoeden werd bevestigd, hij voelde de "vlam" niet, en mss was het toch nog een beetje te vroeg.
we hebben dan nog een halfuurtje gepraat over van alles, en dan is hij weg gegaan.
sindsdien niks meer gehoord, geen smsje, geen msn, niks, tegen zen vrienden laat hij ook niks los.
zaterdag tijdens het uitgaan hem gezien, hij kwam ook af naar dezelfde plaats, hij heeft wel een goeiendag gezegd, maar bleef constant beetje weg van mij.

ik ben echt teleurgesteld in hem, niet omdat hij het uitgemaakt heeft, (het is pas een maand, ik hecht me nou ook niet zo vlug)
maar wel omdat hij niet gepraat heeft, tegen men vriendin zei hij van te voor dat hij nog geen vaste relatie wilde
hij wist hoe ik tegen relaties aan keek (ik ben wel voor een min of meer "open" relatie, niet dat ik vreemd ga met jan en alleman, maar meer op het feit dat we ook nog apart uitgaan, met andere mensen omgaan, en gewoon niet te veel plakken, maar hij wist ook, dat als de ander een echte vaste relatie wilde, dat ik er ook wel voor ging), maar nee, hij doet een maand leuk en gezellig, zelfs de dag ervoor ook, en plots, BOEM!

dusja dames, ik ben weer lekker vrijgezel, kan dus weer op jacht Haha!
(alhoewel ik toch nog met vraagtekens zit, maar die gaan zich wel oplossen Lachen )