Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:nou gaan we aankomende week allebij voor 50 euro boodschappen doen en als je er over komt mag je gewoon niet meer eten
.... 
Less schreef:Miracle: al wat van je sollicitatie gehoord?
Je bent echt op de goede weg!!!!
19LindA83 schreef:Less schreef:Miracle: al wat van je sollicitatie gehoord?
Je bent echt op de goede weg!!!!
Nou heb ik dit topic al een tijdje gevolgd, geen reactie gegeven aangezien ik op een gegeven moment inderdaad las dat ze er wat aan ging doen... maar nu breekt me wel de klomp hoor...
[EA-CO] Super mooie kruising fries merrie 4 jaar!
In dit topic vraag je dus serieus naar vp van een paard? ik hoop dat je dat voor een ander doet anders snap ik er geen hout meer van!
(kwam toevallig tegen aangezien ik het paard wilde zien, heb zelf een kruising fries!)
19LindA83 schreef:@miracle;ik bedoelde het ook niet aanvallend, maar aangezien ik dit topic een beetje had gevolgd viel jou naam, nee avator, me op. Vond het een beetje vreemd dat je in het ene topic je financiele probleem voorlegd, en in een ander een vp wil weten van een paard.
Maar als het voor een ander is best hoor! Gelukkig ook maar, anders was je probleem alleen maar groter geworden

nektosha schreef:Miracle_ : wat ik even kwijt wil is dat ik het knap vind hoe je je over bepaalde dingen heen zet. Niet alleen maar een topic neerkwakt op Bokt, maar ook iets doet met de adviezen, in plaats van te gaan zitten maar ja-en!
Super!
En zelf vind ik veel tips ook wel erg handig![]()

KiWiKo schreef:man ik maak 20 euro per dag op in de supermarkt![]()
doe dingen echt strategisch verkeerd in mijn leven