Woon net over de grens bij Enschede. Het regent hier sinds een uur of 3 aan één stuk door. Het begint nu ook te onweren. Staat trouwens niet op de buienradar.
Jaa dikke windhoos/tornado in t noorden van Groningen zag ik op t nieuws!
Hier heeft het ook de hele nacht geregent volgens mij, er lagen dikke plassen buiten. Vanmorgen nog een paar dikke plensbuien gehad, en nu trekken er heel snel wat donkere wolken voorbij, en die dingen hangen laag! Wel mooi om te zien!
Er is nogal wat schade, windhoos is gelukkig net niet langs mijn stal getrokken. 500 m zuidelijker en mijn schuurtje had plat gelegen, want zoveel is dat ook niet meer Maar dan komt het toch opeens wel heel erg dicht bij, brrr
die takken uit de bomen hoeft het helemaal niet zo hard voor te waaien,door het bladerendak kan de wind niet weg,en dan is het een eitje voor zulke takken die afbreken. Op veel fotos met schade zie je ook de oude rommelschuren etc met schade(op die ene varkensstal na dan,plus de pannen van het dak is bij elke gewone storm raak) Als deze wind steeds meer voorkomt zullen de aannemers voor stevigere constructies moeten gaan,denk ik
hahahah wat toevallig, ik heb vanacht ook gedroomt over tornado's vanacht heeft het hier ook super hard geregend, maar heb niet echt iets meegekregen. Wij hebben nu ook een blauw met veel witte wolken lucht
kitty_gomez
Geplaatst: 05-08-08 07:50
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt
hier in hengelo(ov)is het droog,maar de lucht begint nu wel te betrekken,in woon in een flat en aan de ene kant schijnt de zon,en de andere kant komt een hele vieze lucht aan!